İçeriğe Yönlendir

2008 TDCI Fiesta Düzensiz Çalışan Stop Eden Motor


Ali Buldaş

Recommended Posts

Ali Buldaş
(düzenlendi)

Merhabalar abilerim kardeşlerim.

Beni bıktıran şu soruna bir turlu cozum bulamadık

3 defa enjektor yapılmasına ragmen..

Beyinde tek bir hata yok malesefki..

Vuruntulu çalıştığı esnada egzozda gri mavimsi duman var..

Daha once basına gelen oldumu duyan goren?

Nasl biseydirki hicbir çaren bulamadık..

Denizlide gitmedigimiz servis kalmadı malesef..

Sogukta daha fazla yapyor.

Sıcakta 2-3 saniye normal duman sonra siyaha döndürüyor..

 

Buda bu şekilde ayarsız çalışırkenki yakıt basınç grafiği. Ani düşüşler var. Ayağını sabit tutsan bile devir düşür sıfıra geliyor şak şak şak diye 700-800 devirlere düşüyor.

 Bu sensor rail basınç sensorumu burdanmı alyor bu verileri bilmiyorum

 

 

tarihinde Ali Buldaş tarafından düzenlendi
Video
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Buldaş yazdı:

3 defa enjektor yapılmasına ragmen..

 

Ali Buldaş yazdı:

Vuruntulu çalıştığı esnada egzozda gri mavimsi duman var..

sıfır enjektör takılacak derim, ayrıca bir tdci, benzinli motor gibi değildir videodaki gibi çalışması devam ettikçe pistonu bile eritebilir riski büyük. bunların enjektörünü ben sıfır gibi revize ettim diyeni ben daha görmedim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Buldaş
Çağlar Bayur yazdı:

 

sıfır enjektör takılacak derim, ayrıca bir tdci, benzinli motor gibi değildir videodaki gibi çalışması devam ettikçe pistonu bile eritebilir riski büyük. bunların enjektörünü ben sıfır gibi revize ettim diyeni ben daha görmedim.

O zaman sorun hala enjektör kaynaklımı abi.

Sübap lastiklerinden aşşa yağ alıpta bu şekilde yapamaz sanırım değilmi?

Araç ilk calsmada kendi kendine gaz veriyor 1100 devirlere ckyor anlamsız bir dengesizlik var

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

tdci da deviri ayarlayan tek şey enjektör, duman renigini gri mavimsi gören ustalar esikden kalma alışkanlık ile motor yağı dumanı der, en büyük hata oradan başlıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Buldaş
Çağlar Bayur yazdı:

tdci da deviri ayarlayan tek şey enjektör, duman renigini gri mavimsi gören ustalar esikden kalma alışkanlık ile motor yağı dumanı der, en büyük hata oradan başlıyor.

Buda maf-yakıt yolu-devir grafiği aynı anda

Bana sanki yakıt basıncında problem var gibi geldi cok fazla duzensiz inip kalkıyor.

Yakıt yolu diye bahsettigi sensor rail basınç sensörü sanırım değilmi abi?

Çıkarıp temizlememin bir faydası olurmu?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

rail sensörü direkt değişir, arkaya da bakılmaz , önemli kritik bir parçadır , kızdırma bujisi gibi değişirim bakmam acımam

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...