Mustafa Karahan 29 Nisan Yazar Paylaş 29 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Yok o ölçülmez.. Sabah marşa basmadan frene bastığında ilk frende pedal sert mi, yoksa normal basabiliyor musun.. Normal basıyorum bir sıkıntı yok abi. Yalnız arabayı çalıştırdığım vakit araba kendi kendine gaz veriyor gibi devir saati yükselip düşüyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Nisan Paylaş 29 Nisan Mustafa Karahan yazdı: Normal basıyorum bir sıkıntı yok abi. Yalnız arabayı çalıştırdığım vakit araba kendi kendine gaz veriyor gibi devir saati yükselip düşüyor Gaz kelebeğine de bak.. Birden fazla sorunun var gibi görünüyor.. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 29 Nisan Yazar Paylaş 29 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Gaz kelebeğine de bak.. Birden fazla sorunun var gibi görünüyor.. Tmm abi ama hala aklımın almadığı şey ani frenle bunlar nasıl oldu anlamadım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan Paylaş 29 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Yok o ölçülmez.. direkt değil lakin anlaşılır, ltft stft den Mustafa Karahan yazdı: Vakum kaçağı onu nasıl ölçecekler 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan (düzenlendi) Güncel durum, dün map sensörünü temizledim ve arıza kodlarını sildim. Dün akşam ve bu sabah her hangi bir sorun yoktu. Bu akşam da tekrar kontrol edeceğim. Çağlar Bayur yazdı: direkt değil lakin anlaşılır, ltft stft den Onu hangi usta anlayacak abi? 30 Nisan tarihinde Mustafa Karahan tarafından düzenlendi . Yorum bağlantısı
Burak Tokcan 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Benim Opel Astra'da da aynı sorun vardı. Soğuk, sıcak fark etmeksizin ışıklarda tekliyordu, arada sönüyordu. Bobin, bujiler değişti, katalizör boşaltıldı. Yine de düzelmedi. En son beyinciye gitti ondan sonra düzeldi. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Ek olarak alt bölme de kalorifer boruları ECU nun üzerinde kalıyor. Sızdırma var mı kontrol edin. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Burak Tokcan yazdı: Benim Opel Astra'da da aynı sorun vardı. Soğuk, sıcak fark etmeksizin ışıklarda tekliyordu, arada sönüyordu. Bobin, bujiler değişti, katalizör boşaltıldı. Yine de düzelmedi. En son beyinciye gitti ondan sonra düzeldi. Bende büyük ihtimalle böyle bir yol izlerdim. Beyinci ne işlem yaptı acaba merak ettim Metin Akbal yazdı: Ek olarak alt bölme de kalorifer boruları ECU nun üzerinde kalıyor. Sızdırma var mı kontrol edin. Oranın üstüne poşet koymuştum uzun zaman önce 😄 yine de bakarım öğle arası Yorum bağlantısı
Behlül Baş 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Benimki otomatik değil o yüzden tam yorum yapamıyorum fakat bence map sensörü baş şüphelilerden biri. Hem arabanınkş hem lpgninki. Bir de bence şanzıman kaynaklı olma ihtimali de var ki hata kodu bunu gösteriyor. Şanzıman hatası zengin karışıma sebebiyet vermiş olabilir. ltft stft değerlerini paylaşabilir misiniz? Sübap olduğunu pek sanmıyorum eğer sabah çalıştırmada sorun yoksa Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Çağlar Bayur yazdı: direkt değil lakin anlaşılır, ltft stft den Audiyi bi yorumlasan.. Vakum kaçapı var audide.. Emindeyken yoktu kesin ama bendeyken var.. Sabah ilk fren sert oluyor. Müşür de bozuk olabilir. @Emin Önal Sendeyken de marşa basmadan önce frene bastığında fren sert oluyor muydu. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Behlül Baş yazdı: Sabah bir sıkıntı olmuyor. Sübap değildir büyük ihtimalle. Ltft stft değerlerine bakıp eklerim buraya. Şanzımansa eğer çarşı karışır 🥲 Lpg map sensörüne bakmadım henüz ama onu da göstermek istiyorum hemde lpg ayarı kontrol edilsin zengin karşımdan dolayı. Ali Darbaz yazdı: Arabaya obd bağlayıp 30 dk sürse cevap bulunud. Bu şekilde video kaydı almayı bilmiyorum ama ltft stft değerlerine bakacağım biraz sürüp. Gerçi şu an sorun çözüldü gibi diyebiliriz en azından dün akşam ve bu sabah bir sıkıntı yapmadı. Bir kaç gün daha denemedeyim Yorum bağlantısı
Emin Önal 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Audiyi bi yorumlasan.. Vakum kaçapı var audide.. Emindeyken yoktu kesin ama bendeyken var.. Sabah ilk fren sert oluyor. Müşür de bozuk olabilir. @Emin Önal Sendeyken de marşa basmadan önce frene bastığında fren sert oluyor muydu. Uuu güzel sordun abi. Marşa basmadan önce fren sert oluyor muydu ? Oluyordu sanırım. Yani çalıştırınca, yarı kontaktakinden daha yumuşak hale geliyordu diye hatırlıyorum. Ama bu zaten olması gereken birşey değil mi ? Yani ben aldığımda da hep öyle idi sonradan sertleşmedi diye hatırlıyorum abi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Emin Önal yazdı: Ama bu zaten olması gereken birşey değil mi ? Yani ben aldığımda da hep öyle idi sonradan sertleşmedi diye hatırlıyorum abi. Yok ilk fren yumuşak olmalı.. Aksi durumda kaçak var demektir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Ltft stft değerleri için bir kaç tane ekran fotosu aldım. İş görür umarım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Audiyi bi yorumlasan.. Vakum kaçapı var audide.. ustan razı gelmiyor ki tamire değişimie bilim ne yapsın Mustafa Karahan yazdı: bir kaç tane ekran fotosu aldım. İş görür umarım. bu ölçümlerin zaman aralıkları nedir aynı gün mü farklı günler mi? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Mustafa Karahan yazdı: Ltft stft değerleri için bir kaç tane ekran fotosu aldım. İş görür umarım. Keşke ekran karyı alsaydın. 30 dk. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Çağlar Bayur yazdı: ustan razı gelmiyor ki tamire değişimie bilim ne yapsın bu ölçümlerin zaman aralıkları nedir aynı gün mü farklı günler mi? Aynı abi öğle arası yola çıktım gaza basarken bırakırken dururken vs ekran fotosu aldım Ali Darbaz yazdı: Keşke ekran karyı alsaydın. 30 dk. Telefonun ekran kaydı çalışmadı niyeyse 😄 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan Paylaş 30 Nisan her ölçümde bu araba enjeksiyonu dengede tutmak için ilave yakıt yollamaya çalışıyor, hiç kısmamış, yani hava emiş ölçümünden sonraki bölümde kotrolsüz hava alıyor. iki yere işaret eder, ya enjektörler tasarlanandan az yakıt yolluoyr, beyin farkı enjeksiyonu uzatarak kapamaya çalışıyor veya vakum kaçağı yani emişe kontrolsüz hava girişi var. bu ölçümler benzinde çalışırken yapıldı değil mi ? Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Çağlar Bayur yazdı: her ölçümde bu araba enjeksiyonu dengede tutmak için ilave yakıt yollamaya çalışıyor, hiç kısmamış, yani hava emiş ölçümünden sonraki bölümde kotrolsüz hava alıyor. iki yere işaret eder, ya enjektörler tasarlanandan az yakıt yolluoyr, beyin farkı enjeksiyonu uzatarak kapamaya çalışıyor veya vakum kaçağı yani emişe kontrolsüz hava girişi var. bu ölçümler benzinde çalışırken yapıldı değil mi ? Yok abi lpg de yaptım. Farkı olur mu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Mustafa Karahan yazdı: Yok abi lpg de yaptım. Farkı olur mu? çok olur, bu tip teşhisler öncesi 30 50 km benzinde kullanmalı hatta. araç beyni lpg ye göre tasarlanmadığı için yanıltır. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Çağlar Bayur yazdı: çok olur, bu tip teşhisler öncesi 30 50 km benzinde kullanmalı hatta. araç beyni lpg ye göre tasarlanmadığı için yanıltır. Tamamdır abi bir de benzine alıp bunları atarım. Akü sök taka gerek var mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan Paylaş 30 Nisan akü işi her markada değişir genlede gerek olmamalı 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Nisan Paylaş 30 Nisan Yukardaki videomu referans alınca senin ltf değerleri epey farklı görünüyor tabi bizim araç benzin yakıyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 30 Nisan Yazar Paylaş 30 Nisan Ali Darbaz yazdı: Yukardaki videomu referans alınca senin ltf değerleri epey farklı görünüyor tabi bizim araç benzin yakıyor. Benzinde tekrar kontrol edeceğim, tabi bunun için bir süre benzinde kullanmam gerekecek Yorum bağlantısı
Recommended Posts