Mehmet_Acar Salı 15:58 Yazar Paylaş Salı 15:58 Servet Aydın yazdı: Senlik bişe yok yahu 😁 adam gibi tespit yeteneği kalmadı sanayilerde Şimdi işte temizlemekle uğraşıyorlar. Bakalım inşallah hallolur hocam. Sevdiğim bi tanıdık yapan kişi işçiliği güzel. Hallolsunda stres yaptım valla 1 haftadır. Bide klima değil diyince uğraşmak çok dert. Uğraş dur arızayı bulmak için. Bugün işte oldu diye aradı sonra tekrar kitlemiş içi böyle yeşil yeşil sedefli çamurlu bişey olmuş. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 06:11 Paylaş Dün saat 06:11 Tofaşcıları dolaş. O aletlerin kompresörleri alternatörleri vs vs punto/line'larla aynı. Daha ucuza bulabilirsin. Densoydu galiba. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet_Acar Dün saat 15:56 Yazar Paylaş Dün saat 15:56 Klima tesisatı yenilendi komple yine aynı şimdi de boğaz kelebeği diyor corsa da tüm rolanti ile alakalı şeyler ordaymış. Çıkma alıp deneyecek bi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 16:03 Paylaş Dün saat 16:03 Mehmet_Acar yazdı: Klima tesisatı yenilendi komple yine aynı şimdi de boğaz kelebeği diyor corsa da tüm rolanti ile alakalı şeyler ordaymış. Çıkma alıp deneyecek bi Usta kalmadı ki sanayide. Eli anahtar tutan hemen ayrılıp dükkan açıp, her basit işe ver bin lira demeye başlamış.. Ustalık parça değiştirmek değil, arıza tespit etmektir. Uzun süredir şunu değiş diyerek gitmeye başladık sanayiye. Bu aracın kliması değil rolantisi bozuk, klima bozuk olsa yüksek devirde de bozuk olur.. Hat tıkalı olsa, soğutmaz, basınç hatası verir. elektrik tesisatı bozuk olsa devreye girmez.. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Dün saat 16:21 Paylaş Dün saat 16:21 Emme manifoltuna duman verip kaçak testi yapıyorlsr düzensiz hava alışı varsa onu bilen birine baktırmak lazım Şarj dinamosu ve aküyü yük altında test edecek adam lazım Sonrası mekanikci rölanti valfi ve gaz kelebeğine bakıp arıza araması lazım LPGcinin yük altında rölanti değerini okuyup yorumlayıp ayar yapması lazım Bı ihtimal mekanikci v kayış ve bilyalı ekipmanları kontrol etmesi lazım dönen şarj klima kasnağı krank kasnağı avare bilya vs bakılması lazım Yine klima ve direksiyon pompası musirleri ve tesisatına bakmak lazım Karter havalandırma subab ve hortumlarına bakmak lazım Basitten karmasiga gitmek maliyeti düşürür öncelik mekanik ekipman sonra yazılımsal yakıt haritası vs yorumlamak lazım Allah yardımcıniz olsun 1 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet_Acar Dün saat 18:33 Yazar Paylaş Dün saat 18:33 Senteden falan olabilir mi peki öyle bi ihtimal var mı delirecem valla Mustafa Tüfekçi yazdı: Emme manifoltuna duman verip kaçak testi yapıyorlsr düzensiz hava alışı varsa onu bilen birine baktırmak lazım Şarj dinamosu ve aküyü yük altında test edecek adam lazım Sonrası mekanikci rölanti valfi ve gaz kelebeğine bakıp arıza araması lazım LPGcinin yük altında rölanti değerini okuyup yorumlayıp ayar yapması lazım Bı ihtimal mekanikci v kayış ve bilyalı ekipmanları kontrol etmesi lazım dönen şarj klima kasnağı krank kasnağı avare bilya vs bakılması lazım Yine klima ve direksiyon pompası musirleri ve tesisatına bakmak lazım Karter havalandırma subab ve hortumlarına bakmak lazım Basitten karmasiga gitmek maliyeti düşürür öncelik mekanik ekipman sonra yazılımsal yakıt haritası vs yorumlamak lazım Allah yardımcıniz olsun Mehmet Ozyurek yazdı: Usta kalmadı ki sanayide. Eli anahtar tutan hemen ayrılıp dükkan açıp, her basit işe ver bin lira demeye başlamış.. Ustalık parça değiştirmek değil, arıza tespit etmektir. Uzun süredir şunu değiş diyerek gitmeye başladık sanayiye. Bu aracın kliması değil rolantisi bozuk, klima bozuk olsa yüksek devirde de bozuk olur.. Hat tıkalı olsa, soğutmaz, basınç hatası verir. elektrik tesisatı bozuk olsa devreye girmez.. Yorum bağlantısı
Mehmet_Acar Dün saat 20:48 Yazar Paylaş Dün saat 20:48 (düzenlendi) Biraz facebook gruplarında araştırdım yapacağım işlemler: Sente ayarı Boğaz kelebeği Kanister valfi (depo dönüş valfi) Kam mili selonoid Valfi Klepe soketi Bobin buji Hava kaçağı Sensörler Şöyle bi liste yaptım sıra ile baktırıcam Kam mili selenoid valfinden başına cok gelen olmuş anladığım kadarıyla genelde ordan diyorlar birebir aynı sorunu yaşayanlar. Dün saat 20:48 tarihinde Mehmet_Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet_Acar 9 saat önce Yazar Paylaş 9 saat önce Sente ayarında zamanlamada problem yok ojinal cihaza bağlandı bi problem cıkmadı fakat boğaz kelebeği kalibrasyon tutmuyor hemen tekrar bozuluyormuş. Ondan sonuç bekiyorlar sonrasında kanister valfi ve selenoide geçilecek Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet_Acar yazdı: Sente ayarında zamanlamada problem yok ojinal cihaza bağlandı bi problem cıkmadı fakat boğaz kelebeği kalibrasyon tutmuyor hemen tekrar bozuluyormuş. Ondan sonuç bekiyorlar sonrasında kanister valfi ve selenoide geçilecek Mekanik kelebekse TPS sensörü ve tesisatına bakarlar Yorum bağlantısı
Recommended Posts