Ali Cihangiroğlu Cumartesi 12:28 Paylaş Cumartesi 12:28 (düzenlendi) Mehmet Yeter yazdı: Tahminen 1300-1500 bandında olur. Orta seviye pilliler o noktada sabitlenmiş gibi görünüyor. kasko bedeli reklam kokulu ama 1.555.555 tl, bakalım 1.7 falan derlerse benim için anında elenir, 1.5 derlerse yine elenir, dolphini 1 tl geçsin yine elenir, saçmalamasalar bari... avrupa fiyatı (150 hp 52 kw pilli) 36000 eur, 1,589 tl. imiş.... bizde ne olur göreceğiz... Cumartesi 12:35 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Cumartesi 13:22 Paylaş Cumartesi 13:22 Ali Cihangiroğlu yazdı: avrupa fiyatı (150 hp 52 kw pilli) 36000 eur, 1,589 tl. imiş.... bizde ne olur göreceğiz... O zaman biraz daha üstü gibi görünüyor şimdilik. Vergisi ile filan eklenince. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 06:13 Paylaş Pazartesi 06:13 Kesinlikle alınmaz. Elektrik ekonomisi en berbat araba, menzili yerlerde. Tata geliştirdiği elektrikli araba yazılımı hatalarla dolu. Araç şarj olurken kontak açıp ısıtmada havalandırmadan yararlanamıyorsunuz. kışın içinde şarj ederken donarsınız. Benden size söylemesi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 07:08 Paylaş Pazartesi 07:08 Ali Darbaz yazdı: kışın içinde şarj ederken donarsınız hipritlerle kışın yolda giderken bile donuyorlar sorun yok 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazartesi 09:38 Yazar Paylaş Pazartesi 09:38 Çağlar Bayur yazdı: hipritlerle kışın yolda giderken bile donuyorlar sorun yok fransız yün battaniye veriyorlar.. çevreci...romantik. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Pazartesi 09:47 Paylaş Pazartesi 09:47 Ali Darbaz yazdı: Kesinlikle alınmaz. Elektrik ekonomisi en berbat araba, menzili yerlerde. Tata geliştirdiği elektrikli araba yazılımı hatalarla dolu. Araç şarj olurken kontak açıp ısıtmada havalandırmadan yararlanamıyorsunuz. Bunu hangisi yaptırıyor ki.? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazartesi 09:53 Yazar Paylaş Pazartesi 09:53 Mehmet Ozyurek yazdı: Bunu hangisi yaptırıyor ki.? teslada şarjdayken içinde kamp yap uyu.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Pazartesi 10:07 Paylaş Pazartesi 10:07 Mehmet Göktürk yazdı: teslada şarjdayken içinde kamp yap uyu.. Güzelmiş.. Togg yaptırmıyor galiba.. Onu şarja epey hazırlamak gerekiyor.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazartesi 21:05 Yazar Paylaş Pazartesi 21:05 Mertol Kip yazdı: Isi pompasi yoksa yapamazsiniz. gerekçe? Pildeki ısıyı alamıyor mu 8 yönlü valf olmayınca acaba simultane batarya ısı kontrolu yapamıyor muhtemelen. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 06:29 Paylaş Dün saat 06:29 Mehmet Göktürk yazdı: gerekçe? Pildeki ısıyı alamıyor mu 8 yönlü valf olmayınca acaba simultane batarya ısı kontrolu yapamıyor muhtemelen. Araba calismiyorsa pil nasil isinacak? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 06:44 Yazar Paylaş Dün saat 06:44 Mertol Kip yazdı: Araba calismiyorsa pil nasil isinacak? Rezistans? Ha bazen soğutman gerekiyor şarj anında.. yahut ısıtman duruma göre. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan Dün saat 07:06 Paylaş Dün saat 07:06 Metin Akbal yazdı: Citroen nerden başlıyordu citroen c6 dan başlar. 3 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Dün saat 07:14 Paylaş Dün saat 07:14 Harun Kocaçalışkan yazdı: citroen c6 dan başlar. Başlamasın, orada kalsın... Yorum bağlantısı
Önder Özcan Dün saat 07:24 Paylaş Dün saat 07:24 Elektrikli araçlara çok çok uzağım ama fiyatlar insanın kafasını çok karıştırıyor. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Dün saat 07:25 Paylaş Dün saat 07:25 Metin Akbal yazdı: Citroen nerden başlıyordu bununla bitmişti ne başlaması 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Rezistans? Ha bazen soğutman gerekiyor şarj anında.. yahut ısıtman duruma göre. Rezistans varsa da sadece pil icin calisiyor olabilir. (Atiyorum tamamen) Benim duldulde isi eksilere duserse diye harici bir isitici var, ek olarak isi pompasi da var. Lansman sunumundaki adam o "isitici sadece eksilerde 10larda calisiyor normalde pilin isisini dengeleyen isi pompasi" daha dogrusu optimum sivaklikta tutan mi ne demisti (videoda). Henuz kis gecirmedigim ve sarj ederkende arabada hic beklemedigim icin bilmiyorum ne yaptigini acikcasi. Gerci ben normalde de klima kullanmayi sevmem. Ama evde sarj ederken fan sesi geliyor bazen. Galiba pili sogutmak icin isi pompasini kullaniyor. Gecen hafta 41 dereceyi gordum. Bugun 26 derece. Ayarsiz miko. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: kokpit koruma var mı opelde? O ne? On cam atermik onu diyorsan. Cockpit degil ama koyduklari salak ekran isiniyor. Adamlar havalandirma deligi koymaya gerek gormemis. Tam alman öküzlüğü. 1 saat falan kullaninca el değmiyor aletin arkasina. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 saat önce Yazar Paylaş 18 saat önce Mertol Kip yazdı: O ne? On cam atermik onu diyorsan. Demek ki yok. İçerisinin sıcaklığı belli dereceyi aşınca a) fan ile havalandırma b) klima ile havalandırma seçenekleri var. 40 dereceyi geçmesini engelliyor engellemeye çalışıyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: İçerisinin sıcaklığı belli dereceyi aşınca kelebek camları yine yapılsa ya, park halinde manuel havadar Yorum bağlantısı
Recommended Posts