İçeriğe Yönlendir

Citroen E-C3 Geldi - 1.099.000 TL


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Yeter yazdı:

Tahminen 1300-1500 bandında olur. Orta seviye pilliler o noktada sabitlenmiş gibi görünüyor.

kasko bedeli reklam kokulu ama 1.555.555 tl, bakalım 1.7 falan derlerse benim için anında elenir, 1.5 derlerse yine elenir, dolphini 1 tl geçsin yine elenir, saçmalamasalar bari...

 

avrupa fiyatı (150 hp 52 kw pilli)  36000 eur, 1,589 tl. imiş.... bizde ne olur göreceğiz...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Ali Cihangiroğlu yazdı:

avrupa fiyatı (150 hp 52 kw pilli)  36000 eur, 1,589 tl. imiş.... bizde ne olur göreceğiz...

O zaman biraz daha üstü gibi görünüyor şimdilik. Vergisi ile filan eklenince. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Kesinlikle alınmaz. Elektrik ekonomisi en berbat araba, menzili yerlerde. Tata geliştirdiği elektrikli araba yazılımı hatalarla dolu. Araç şarj olurken kontak açıp ısıtmada havalandırmadan yararlanamıyorsunuz. 
kışın içinde şarj ederken donarsınız. Benden size söylemesi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

kışın içinde şarj ederken donarsınız

hipritlerle kışın yolda giderken bile donuyorlar sorun yok

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

hipritlerle kışın yolda giderken bile donuyorlar sorun yok

fransız yün battaniye veriyorlar.. çevreci...romantik.  

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

Kesinlikle alınmaz. Elektrik ekonomisi en berbat araba, menzili yerlerde. Tata geliştirdiği elektrikli araba yazılımı hatalarla dolu. Araç şarj olurken kontak açıp ısıtmada havalandırmadan yararlanamıyorsunuz. 
 

 

Bunu hangisi yaptırıyor ki.?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bunu hangisi yaptırıyor ki.?

teslada şarjdayken içinde kamp yap uyu..

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mehmet Göktürk yazdı:

teslada şarjdayken içinde kamp yap uyu..

 

 

Güzelmiş.. Togg yaptırmıyor galiba.. Onu şarja epey hazırlamak gerekiyor.. 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mertol Kip yazdı:

Isi pompasi yoksa yapamazsiniz. 

gerekçe? Pildeki ısıyı alamıyor mu 8 yönlü valf olmayınca acaba simultane batarya ısı kontrolu yapamıyor muhtemelen. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Mehmet Göktürk yazdı:

gerekçe? Pildeki ısıyı alamıyor mu 8 yönlü valf olmayınca acaba simultane batarya ısı kontrolu yapamıyor muhtemelen. 

Araba calismiyorsa pil nasil isinacak? 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mertol Kip yazdı:

Araba calismiyorsa pil nasil isinacak? 

Rezistans?

Ha bazen soğutman gerekiyor şarj anında.. yahut ısıtman duruma göre.

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
Metin Akbal yazdı:

Citroen nerden başlıyordu :)

citroen c6 dan başlar.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Elektrikli araçlara çok çok uzağım ama fiyatlar insanın kafasını çok karıştırıyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Metin Akbal yazdı:

Citroen nerden başlıyordu :)

bununla bitmişti ne başlaması :D

electrogenic-1971-citron-ds-ev-conversio

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Mehmet Göktürk yazdı:

Rezistans?

Ha bazen soğutman gerekiyor şarj anında.. yahut ısıtman duruma göre.

Rezistans varsa da sadece pil icin calisiyor olabilir. (Atiyorum tamamen)

 

Benim duldulde isi eksilere duserse diye harici bir isitici var, ek olarak isi pompasi da var. Lansman sunumundaki adam o "isitici sadece eksilerde 10larda calisiyor normalde pilin isisini dengeleyen isi pompasi" daha dogrusu optimum sivaklikta tutan mi ne demisti (videoda). Henuz kis gecirmedigim ve sarj ederkende arabada hic beklemedigim icin bilmiyorum ne yaptigini acikcasi. Gerci ben normalde de klima kullanmayi sevmem. Ama evde sarj ederken fan sesi geliyor bazen. Galiba pili sogutmak icin isi pompasini kullaniyor. 

Gecen hafta 41 dereceyi gordum. Bugun 26 derece. Ayarsiz miko. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Mehmet Göktürk yazdı:

kokpit koruma var mı opelde?

O ne?

On cam atermik onu diyorsan.

 

Cockpit degil ama koyduklari salak ekran isiniyor. Adamlar havalandirma deligi koymaya gerek gormemis. Tam alman öküzlüğü. 1 saat falan kullaninca el değmiyor aletin arkasina. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mertol Kip yazdı:

O ne?

On cam atermik onu diyorsan.

Demek ki yok.

 

İçerisinin sıcaklığı belli dereceyi aşınca

a) fan ile havalandırma

b) klima ile havalandırma seçenekleri var. 40 dereceyi geçmesini engelliyor engellemeye çalışıyor. 

image.png.0274bbdfb5c91441c5acfeb578f2b105.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

İçerisinin sıcaklığı belli dereceyi aşınca

kelebek camları yine yapılsa ya, park halinde manuel havadar

on-kelebek-cami-direk-ic-fitili-1100-1--

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...