Mertol Kip 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Mehmet Göktürk yazdı: Demek ki yok. İçerisinin sıcaklığı belli dereceyi aşınca a) fan ile havalandırma b) klima ile havalandırma seçenekleri var. 40 dereceyi geçmesini engelliyor engellemeye çalışıyor. Hicbir fikrim yok. Duz araba benimki, cami aciyorum havalaniyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Mayıs Yazar Paylaş 27 Mayıs fazla maliyet olur. cama takılan güneş enerjili şeyler vardı eskiden. hala var mı? aaaa güzelleri çıkmış https://www.hepsiburada.com/ally-r-8032-gunes-enerjili-cift-fanli-solar-oto-arac-havalandirma-al-35073-pm-HBC0000280PFK https://www.yenitoptanci.com/buffer-gunes-enerjisiyle-calisan-arac-ici-sogutucu-solar-fan-klima Mertol Kip yazdı: Hicbir fikrim yok. Duz araba benimki, cami aciyorum havalaniyor. park halindeyken....... 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Mehmet Göktürk yazdı: park halindeyken....... Park halindeyken arabanın içinde ne işim var? Yani çok sıcak ya da soğukken klima açarım belki ama genelde ben arabanın içinde durmuyorum. Şarjda falanda gidip kahve falan alıp onu içiyorum. Benzin alırken de öyleydim. Genel alışkanlığım öyle yani... 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Mehmet Göktürk yazdı: fazla maliyet olur. cama takılan güneş enerjili şeyler vardı eskiden. hala var mı? aaaa güzelleri çıkmış https://www.hepsiburada.com/ally-r-8032-gunes-enerjili-cift-fanli-solar-oto-arac-havalandirma-al-35073-pm-HBC0000280PFK https://www.yenitoptanci.com/buffer-gunes-enerjisiyle-calisan-arac-ici-sogutucu-solar-fan-klima park halindeyken....... pilsiz solarsız uzun vadede daha ucuz olmaz mı, yorumlara bakınca şaşırtmadı genelde içlerinde paket pilimsiler oluyor onlar da epk cansız 200-400mAh tutabiliyor, solar panelleri pek işlevli olmuyor, modifiye edilirse iş görebilir, soalr panele ıslak şort asarlar buna 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Ben içinde değilken içeride ne olduğu pek umurumda değil açıkcası 1 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Mertol Kip yazdı: Ben içinde değilken içeride ne olduğu pek umurumda değil açıkcası Benim arabada da var mertol. Araba çok ısındığında kabinin biraz serinletilmesi için kendi kendine çalışıyor araba daha doğrusu klimayı çalıştırıyor. Aynı zamanda pilin de sıcaklığını ölçüp çok ısındıysa soğutma yapıyor. Tabii bir özelliği kapatman mümkün. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 28 Mayıs Paylaş 28 Mayıs H.Cenk Bayrakçı yazdı: Benim arabada da var mertol. Araba çok ısındığında kabinin biraz serinletilmesi için kendi kendine çalışıyor araba daha doğrusu klimayı çalıştırıyor. Aynı zamanda pilin de sıcaklığını ölçüp çok ısındıysa soğutma yapıyor. Tabii bir özelliği kapatman mümkün. Şarj ederken bi fan sesi var. dolayısı ile ısı pompasını çalıştırıyor olması gerek. Ama iç iklimlendirmeyi de etkiliyor mu gerçekten bilmiyorum. Açıkcası hiç içinde beklemedim bugüne kadar. Bir ara denerim. 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Mayıs Paylaş 28 Mayıs C3 aircrossa gittim bugün. Plaka tescili olur olmaz test aracı için çağıracaklar. Çetaştan çıkar çıkmaz @Mertol Kipabiyi aradım hatta. Özellikle gri renk çok güzeldi. İçi hacmi vs efsane olmuş. Her ne kadar aynı araç olsalarda Opelden daha sıcak geldi bana. Test sürüşünde ek bir abzürtlük yaşamaz, haziranda da fiyatlarda bir artış yapmazlarsa büyük ihtimal alacağım araç c3 aircross olacak. Şehir içinde 300km üzeri bir menzil veriyor. Performansı 1.6 100hp atmo focustan 1.0tce cliodan kötü olmayacak gibi değerlendiriyorum. Ek olarak gitmişken c3 e de bindim. Clioya vs 5 basar bence. Geniş ferah ve yüksek. Çok sevimli. Büyükşehirlerde evde şarj imkanı olan başka araç bakmamalı. 30dk da gerçi 20-80 doluyor. Çok makul mantıklı araçlar* *2ci araç alacaklar yada evin tek aracı clio, polo vb. araçla yetinecek kişi/aileler için. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mayıs Yazar Paylaş 28 Mayıs Bunun akü LFP diye duyduk doğru mudur? Evet LFP https://www.electrifying.com/long-term-reviews/citroen-reviews/e-c3-aircross/review Yorum bağlantısı
Mertol Kip 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Mehmet Göktürk yazdı: Bunun akü LFP diye duyduk doğru mudur? Evet LFP https://www.electrifying.com/long-term-reviews/citroen-reviews/e-c3-aircross/review Stellantis ispanyada lfp aku fabrikasi kurdu. Kucuk guclu akuleri lfp veriyorlar. Buyukler nmc halâ. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Bende e c4 ve e c3 aircros arasında çok kaldım. Ancak ısı pompası olmaması sebebi ile sanki c4 daha öne çıkıyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Ben dun citroen de baktim c3 elektrikliye, cok kucuk bir otomobil. Şehir ici filan uygun. Koltuklar cok rahat, ici genis, kalitesi 4 sene oncesinin modellerinden daha iyi. Opel ile yanyana galerisi onlara da bakti., citroenin ic kalitesi opel den iyi artik. Nasil oluyor hangi markaya hangi seviyeyi uygun buluyorlar bilemedim. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Mertol Kip yazdı: Şarj ederken bi fan sesi var. dolayısı ile ısı pompasını çalıştırıyor olması gerek. Ama iç iklimlendirmeyi de etkiliyor mu gerçekten bilmiyorum. Açıkcası hiç içinde beklemedim bugüne kadar. Bir ara denerim. Denedim, kendi kendine klimayı açıyor manyak. C3 ün çok cici renkleri var yaw. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs (düzenlendi) Hindistan tata yazılımı , sürekli patlıyor. 30 Mayıs tarihinde Mehmet Ozyurek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Mayıs Yazar Paylaş 29 Mayıs Ali Darbaz yazdı: Uzak durun almayın yaklaşmayın şu arabaya. Hindistan tata yazılımı , sürekli patlıyor. Adam çinli. niye inanayım ki buna? 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Adam çinli. niye inanayım ki buna? Taylandlı Norveçli, Oslo Üniversitesi bitirmiş ve Norveç İstatistik Kurumu'nda programcı. Daha ne yapsın. 35,5 kw / h tüketim ile Gebzeden Boluya bile gidemez. 29 Mayıs tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Mayıs Yazar Paylaş 29 Mayıs Ali Darbaz yazdı: Taylandlı Norveçli, Oslo Üniversitesi bitirmiş ve Norveç İstatistik Kurumu'nda programcı. Daha ne yapsın. 355 kw / h tüketim ile Gebzeden Boluya bile gidemez. 355kw/h ne ya? nasıl bir birim o? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: 355kw/h ne ya? nasıl bir birim o? abi anla işte 35,5 kw/h iste . Okadar ileri seviye teknik arabaki ekranlarda kw/h tüketim bilgisi yok. Kullananlar istasyondan istasyona giderken ekrandan aldıkları Kw ile km bölerek hesaplıyorlar. Denemesi bedava. Arabaya binin ve tüketim göstergesini bulun bakalım bulacakmısınız. 29 Mayıs tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs (düzenlendi) Bu videoda, adam Lüksemburga gitmeye çalışıyorlar. Ama daha 20 km yol yapmadan şarjın %10 bitti. Tüketim verileri ortada olmadığı için kafa hesabıyla 218 km yolu şarj planlaması yapıyorlar. Şarjın %46sı ile sadece 88 km yol yapabildiler. %23 batarya kaldı, kat edilen mesafe 145 km Araba şarja bağladılar soğuk ve yağmurlu havada şarj olurken kontak açamadıkları için soğuktan arabanın içinde donuyorlar %35 den %100 şarj etmesi 1saat 15 dakika sürüyor. Adam Videonun daha 18:00 dakikasında Citroene giydirmeye başladı. Adam 22 ncü dakkada iyice conta yaktı neredeyse küfür edecek. Aha küfürüde etti Arabayı şarjdan çıkaramıyor şimdide, sıkıştı kaldı. ZUhaha adamlar araba %100 olmadan kapılarını açıp binemediler. Fransızlar akıllı, şarj olurken kimse arabada oturmasın gitsin lokanta resturant kafede çay içsin ekonomi kazansın demiş 29 Mayıs tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Evren Erakçora yazdı: Egea dan ucuz ama fiyatı da düşün. Egea 87 km/h hızla frensiz olarak vuruyor https://www.instagram.com/reel/DKMu0s3I8Et/?igsh=c2hiMWtldDAwamhr 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Koray Demir yazdı: Egea 87 km/h hızla frensiz olarak vuruyor https://www.instagram.com/reel/DKMu0s3I8Et/?igsh=c2hiMWtldDAwamhr Ne kasaplar var ya, araba önüme atladı demiş bir de, arabalar sağlam yine de. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs Paylaş 29 Mayıs Mehmet Göktürk yazdı: Adam çinli. niye inanayım ki buna? bir yutbrın da dediği gibi, hipritlerde şanzıman yok, motor tekere direkt bağlı.... dedi aldı yürüdü ... yeni sosyal yaşam böyle... Yorum bağlantısı
Recommended Posts