İçeriğe Yönlendir

207 SW Premium Outdoor


Selçuk Bakış

Recommended Posts

Çağrı Alaf
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Karamürsel virajlarında kaç yakıyordu hiç bakmadık :crazy:

 

 

Her arabada çok yaktırır diye biliyorum, hele ki rampa yukarı atmosferikse abouuvvv(düşük hacim atmosferikler)

 

Valla ben normalde az yaktırır zannediyordum ancak acı gerçek ile 2.0L Atmosferik Mazda ile uzun yola çıkınca yüzleştim. Öyle bir abanıyor ki sanki Roll yapıyoruz. Bunun da bir ayarı olsa keşke. Normalde ceza yememek için sabitleme açarım ancak Head-up var artık o risk de bayağı az. Hiç kullanmamak en iyisi. 

 

Sadece bazen yorgunsam Radar CC için açıyorum kendisi gitsin diye. Mesafeyi falan tatlı koruyor. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Önder Özcan yazdı:

Bir zamanlar 2.7 lt, 5 silindir, 1700 kg arabasıyla aynı tüketim değerlerini yakalayan bir arkaaş tanıyorum. :crazy: 

 

 

Selçuk Bakış yazdı:

park halinde :fiuw:

 

:)

1.jpg.f1e497b96791e6a68b1c5b9872f40caf.jpg

 

Köksal Yılmaz yazdı:

 

Karamürsel virajlarında kaç yakıyordu hiç bakmadık :crazy:

 

Hani şu, sen kullanırken benim neredeyse kusacağım virajlar mı? O günün hesabı senden sorulacak!

:onder2:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Ali Darbaz yazdı:

Benim sağ bacağım uzun süre sabit kalınca ağrı yapıyor. O yüzden hız sabitleme medikal olarak ihtiyacım var. Egea ile uzun yolculuklarda çok zorlanıyorum. Ama işin ucunda masrafları azaltmak olunca katlanıyorum. 

hız sınırlayıcıda ayak ağrımaz, sol ayağı boşta nasıl bırakıyorsan onun gibi düşün. Sabitleyici gibi uykuda getirmez ve daha da az yakarsın

Çağrı Alaf yazdı:

Valla ben normalde az yaktırır zannediyordum ancak acı gerçek ile 2.0L Atmosferik Mazda ile uzun yola çıkınca yüzleştim. Öyle bir abanıyor ki sanki Roll yapıyoruz. Bunun da bir ayarı olsa keşke. Normalde ceza yememek için sabitleme açarım ancak Head-up var artık o risk de bayağı az. Hiç kullanmamak en iyisi. 

 

Sadece bazen yorgunsam Radar CC için açıyorum kendisi gitsin diye. Mesafeyi falan tatlı koruyor. 

aynı arabada hız sabitleyici gibi gaza basabilsek çok canlar yakarız :D 

Önder Özcan yazdı:

 

 

:)

1.jpg.f1e497b96791e6a68b1c5b9872f40caf.jpg

 

Hani şu, sen kullanırken benim neredeyse kusacağım virajlar mı? O günün hesabı senden sorulacak!

:onder2:

acilen görsel talep ediyorum :crazy:

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık
Alptuğ Özcan yazdı:

Çok iyi değer bence

Ben bu aralar 8'in altına inemiyorum yol bilgisayarında

20250813_140738.jpg.4384d74f63a974b67c8c184233d637e3.jpg

senin araba çok yakıyormuş be 😄

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Oğuzkan Işık yazdı:

20250813_140738.jpg.4384d74f63a974b67c8c184233d637e3.jpg

senin araba çok yakıyormuş be 😄


Benzinli 1.4 için iyi değer. Limited Ed Egea iyi olurdu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Oğuzkan Işık yazdı:

20250813_140738.jpg.4384d74f63a974b67c8c184233d637e3.jpg

senin araba çok yakıyormuş be 😄

Sorma biraz fazla yakıyor :D 

Toz al biraz :seytan:

Yorum bağlantısı
Murat Sahın

CC olur da kullanılmaz mı ya? 

Mondeo 7 lt civarı yakıyor.  1.3 egea da 6 lt üzerinde yakıyordu bende. Focus 1.6 tdci de 6,5 lt yakıyordu. Çok da şaapmamak lazım sanki. Hepimiz hipermilci olacak değiliz :D 

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Murat Sahın yazdı:

CC olur da kullanılmaz mı ya? 

Benim uykumu getiriyor, birazda virajlarda vs ayak hareketi ile fren vermeden gaza basmadan dönme işini yapmıyor sürekli gaz veriyor. Ben güvenli bulmadığım için kullanmıyorum. Konya ovasında açıyorum sadece oda ışıkta felan durunca unutup yine sınırlama açıyorum :D

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Murat Sahın yazdı:

Focus 1.6 tdci de 6,5 lt yakıyordu. Çok da şaapmamak lazım sanki. Hepimiz hipermilci olacak değiliz :D 

O ne ya, karavan mi cektiniz 😂

 

86490654-34f1-4f14-a49e-a7bf6a006eb4.jpeg.68bd5a7fd824970c4a44f667b4dc209d.jpeg

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Selçuk Bakış yazdı:

hız sınırlayıcıda ayak ağrımaz, sol ayağı boşta nasıl bırakıyorsan onun gibi düşün. Sabitleyici gibi uykuda getirmez ve daha da az yakarsın

Çağrı Alaf yazdı:

 

O öyle olmuyor işte. Ayağımı gazdan çekip tabana dümdüz basarak ayak bileğimin acısını almam lazım. 

 

Bmp5(egt5) şanzımanda uzun yolda manual moda alıp vites değiştirince hız sabitleme devre dışı kalmıyor. Bunun avantajını 508 sahipleri auto6r şanzımanda sıklıkla kullanıyormuş. Auto6r şanzımanda rampada vites küçültüp geri yükseltme yapıyormuş. Bunun sebebi debriyaj vites atarken yavaş olduğundan hız düşüyor. Yüksek vitese takıp düşen hızı karşılamak isteyen hız sabitleyici Gaza fazla basınca , otomatik şanzıman beyni tekrar vites küçültme talebi olarak görüyor. 

Yalnız şöylede bir durum var. Benimde tecrübe ettiğim kadarı ile vites kutusu rampada olduğunu anlıyor ana nedense hız sabitleyici açıksa bu sensörler düzgün çalışmıyor. Yada rampanın açısı durumu kurtarmıyor. 

Normal sürerken otomatikleştirilmiş manual şanzıman rampada gayet vitesi doğru kullanıyor. İnatla vites attırmıyor . Aynısını inerkende yapıyor 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...