Fatih Poyraz 26 Mayıs Paylaş 26 Mayıs (düzenlendi) Merhabalar, 100 bin km'de 2011 model 1.6 otomatik araç çalışırken karterin etrafından yere antifirizli su damlatıyor, yağ değil. Kontak kapalıyken su damlatmıyor. Sadece basıncın etkisiyle su kaçağı kendini gösteriyor (araç çalışırken). Hararet yok. Sanayide tanıdık bir usta ile lifte aracı kaldırdık. Hortumları ve su deposunu kontrol ettik ancak kaçağın nereden olduğunu göremedik. Usta sadece KIA araçlara baktığı için işi almak istemedi, volkswagen tamircisine yönlendirdi. Aklıma gelen ihtimaller; 1- Blok yada üst kapak çatlak 2- Yağ soğutucusundan kaçırıyor 3- Radyatörden kaçırıyor Hangi senaryo ile karşılaşırım sizce? Deneyimi ve yorumu olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. 26 Mayıs tarihinde Fatih Poyraz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Coşku Mert 26 Mayıs Paylaş 26 Mayıs yüksek ihtimal devirdaim düşük ihtimal blok tapası olabilir 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mayıs Paylaş 26 Mayıs Basınç testi ile kaçağı bulursunuz, antifriz varsa rengi belli eder 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts