Abdussamed Acar Perşembe 16:28 Yazar Paylaş Perşembe 16:28 Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. 3 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar Cuma 10:54 Yazar Paylaş Cuma 10:54 H.Cenk Bayrakçı yazdı: 8 saat mi sürdü sarj? Yok abi ne 8 saati, Wallbox almadım henüz, mobil şarj aleti ile düz 220V 13A topraklı prizden ediyorum üstelik arabayla işim yok die amperide düşürdüm 36 saat falan durdu prizde... 😂 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 10:36 Paylaş Pazar 10:36 Abdussamed Acar yazdı: Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazar 20:36 Paylaş Pazar 20:36 Çağlar Bayur yazdı: bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? Session dur muhtemelen. Sunuyor olması lazim Bizimkilerde %80de durdur diyorsun durduruyor. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazartesi 02:15 Paylaş Pazartesi 02:15 Abdussamed Acar yazdı: Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. Kapasite kesin yükselmiş. Bizde 53-54 en çok. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 10:50 Paylaş Pazartesi 10:50 gizli kapasite açılmış olmasın? sel baskınında detroitten kaçan teslaları uzaktan yükseltmişlerdi, orada ortaya çıktı 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Pazartesi 14:17 Paylaş Pazartesi 14:17 Çağlar Bayur yazdı: gizli kapasite açılmış olmasın? sel baskınında detroitten kaçan teslaları uzaktan yükseltmişlerdi, orada ortaya çıktı pili ez biraz, daha çok dayanıyormuş, +10 kw garanti 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazartesi 15:55 Paylaş Pazartesi 15:55 Ali Cihangiroğlu yazdı: pili ez biraz, daha çok dayanıyormuş, +10 kw garanti Deme öyle ısırmaya kalkar falan çarpılir, en koftisi 200v bunlarin. 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Pazartesi 18:18 Paylaş Pazartesi 18:18 Bizim buffer’ı da açsınlar bari. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazartesi 18:51 Paylaş Pazartesi 18:51 Abdussamed Acar yazdı: Yok abi ne 8 saati, Wallbox almadım henüz, mobil şarj aleti ile düz 220V 13A topraklı prizden ediyorum üstelik arabayla işim yok die amperide düşürdüm 36 saat falan durdu prizde... 😂 Baska seye ihtiyacin olmaz cogu kez Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar Pazartesi 23:03 Yazar Paylaş Pazartesi 23:03 Çağlar Bayur yazdı: bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? Evet seçenek çok, fotoğraftaki yeşil bar %100 e ayarlı bunu istediğin yere ayarlayıp örneğin %50 de şarjı sonlandırmasını sağlayabiliyorsun. Ayrıca telefonda şarj programını istediğin gün ve saatte planlayabiliyorsun. Gündüz soket takılı olsada örneğin gece 23:00 de şarjı başlat sabah 06:00 da sonlandır diyebiliyorsun. 3 zamanlı tarife kullananlar için elektriğin en ucuz olduğu saatlerde şarj planlamak mümkün yani... Mehmet Göktürk yazdı: Baska seye ihtiyacin olmaz cogu kez Valla hocam 1 ay olmadı 4000 km yi geçtim. Üstüste günlük seyahatlerde bazen akşam gelince sabaha %100 olsun istiyorum. Şimdilik dışarıya pek gerek duymadan idare etsemde en azından Mavi Adaptör ile 7,5kW ya ihtiyacım olacak. Çoğu zaman seyahate gideceğim günün öncesi mecburen şarj %40-50 deyken takıyorum, %20 de takabilmek ve bir gecede %100 yapabilmek istiyorum. Garajda Trifaz altyapım var aslında ancak diğer hatlardan bağımsız 5x10mm ve 5x6mm halojen free iki kaliteli kablo ile iki ayrı saatten 😬 çok daha kısa mesafeli hat çektiricem bu hafta. Güvenlik önemli, amperle birlikte ortaya çıkan sıcaklığı sevmiyorum. Koyacağım panonun üzerine şimdilik 380V 63A / 220V 32A / 220V 16A Prizler koydurucam. Blue Adaptör almıştım zaten, Mobile Connector ile evde 7,5kW işimi göreceğini düşünüyorum, ileride işyerlerinde de şarj edebilmek için 380V Prize takılabilen seyyar bir 22kW şarj cihazı almayı planlıyorum. (Goe aklımda şimdilik biraz pahalı ama karar vermedim markaları araştırıyorum) Biz bu illete bulaştık bulaşmaya ilerde kafamda soru işareti bırakmayacak bir altyapı hazırlayayım. Belli olmaz yakında eve 2. Elektrikliyi de alabilirim... 😊 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar Pazartesi 23:08 Yazar Paylaş Pazartesi 23:08 Selim Bilgin yazdı: Bizim buffer’ı da açsınlar bari. Az bekle, 55kW üzeri brüt bataryalılar ÖTV %20 yahut %30 olacak muhtemelen eğer LR %40 da kalırsa fiyatları artsın bizimkileri satak 300-400 koyup LR RWD alak 😬 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 01:08 Paylaş Dün saat 01:08 Abdussamed Acar yazdı: .. Biz bu illete bulaştık bulaşmaya ilerde kafamda soru işareti bırakmayacak bir altyapı hazırlayayım. Belli olmaz yakında eve 2. Elektrikliyi de alabilirim... 😊 Malesef bu iş böyle.. çok fena alışkanlık yapıyor. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Dün saat 05:59 Paylaş Dün saat 05:59 Abdussamed Acar yazdı: Az bekle, 55kW üzeri brüt bataryalılar ÖTV %20 yahut %30 olacak muhtemelen eğer LR %40 da kalırsa fiyatları artsın bizimkileri satak 300-400 koyup LR RWD alak 😬 Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Dün saat 07:22 Paylaş Dün saat 07:22 Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. öyle deme şimdi gelirler elektrikli mındar derler.... 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: öyle deme şimdi gelirler elektrikli mındar derler.... mındar 4 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. Bataryan 55 kw sa 200 km de 25kw tuketim bence gayet iyi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Mertol Kip yazdı: Bataryan 55 kw sa 200 km de 25kw tuketim bence gayet iyi. Hesapladım. 1100km yol full şarjla başla 350km yol yarım saat mola 230km yol yarım saat mola 230km yol Yarım saat mola 230km yol 15dk mola 60km yol şarja tak çıkar boş yer bul arızasız cihaz bul derken 2,5-3 saat mola Benzinlide 1,5 saat mola veriyorum. bence 65kwh batarya, uzun yolda 18-20kwh harcayan pilli alınır. Mantıklı. şehir içinde kısa mesafede içten yanmalı motor kullanmak motor ömrünü ciddi kısaltıyor 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hesapladım. 1100km yol full şarjla başla 350km yol yarım saat mola 230km yol yarım saat mola 230km yol Yarım saat mola 230km yol 15dk mola 60km yol şarja tak çıkar boş yer bul arızasız cihaz bul derken 2,5-3 saat mola Benzinlide 1,5 saat mola veriyorum. bence 65kwh batarya, uzun yolda 18-20kwh harcayan pilli alınır. Mantıklı. şehir içinde kısa mesafede içten yanmalı motor kullanmak motor ömrünü ciddi kısaltıyor Öyle olmuyor. Benim araba uzunyolda 500 km gidiyor (15kw/100km). Full şarj >> 500ncü km %5 şarj +25 dk şarj 900ncü km %5 şarj +25 dk şarj Varacağin yere yaklaşık %35-45 arası şarjla ulaştın. 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. İnsan güce çabuk adapte oluyor şimdide LR AWD kaşıntısı başladı... bide araba bu kadar gergin olmasaydı, uzun binerim diye gözü karartıcam ama henüz uzun kullanılacak kıvama gelmediler, 3 seneye acayip demode olur kesin bunlar. Bugün 250Km Passat la yola gittim içinde garıl gurul bişeyler çalışıyor gibi garip gelmeye başladı hemen ama süspansiyon ve baldır destekli koltuk çok rahat yaw... alçakta otura otura rahata alışmışız... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Abdussamed Acar yazdı: İnsan güce çabuk adapte oluyor şimdide LR AWD kaşıntısı başladı... bide araba bu kadar gergin olmasaydı, uzun binerim diye gözü karartıcam ama henüz uzun kullanılacak kıvama gelmediler, 3 seneye acayip demode olur kesin bunlar. Bugün 250Km Passat la yola gittim içinde garıl gurul bişeyler çalışıyor gibi garip gelmeye başladı hemen ama süspansiyon ve baldır destekli koltuk çok rahat yaw... alçakta otura otura rahata alışmışız... Bir tanıdığım elektrikli Lexus alarak iki konuyu birden çözdü demiştim dimi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 dakika önce Paylaş 25 dakika önce Mertol Kip yazdı: Öyle olmuyor. Benim araba uzunyolda 500 km gidiyor (15kw/100km). Full şarj >> 500ncü km %5 şarj +25 dk şarj 900ncü km %5 şarj +25 dk şarj Varacağin yere yaklaşık %35-45 arası şarjla ulaştın. iddialı. Ama bodruma gitmiyorum. Yol üstünde yüksek DC şarj olmayabilir. Broşüre baktım. %20-80 dolumu için 25dk demiş ama bunun için tam kapasite verecek istasyon lazım. Bir de önümüzdeki istasyon haritasına göre batarya azalmadan girmek de gerekebilir. Bazı bölgeler mahrumiyet bölgesi. Tedbirli olmak lazım. yani sonuç olarak 2-2,5 saat durulacak. Yine normal kabul edilir seviye. Senede 1 kere yaşayacağım bunu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts