Abdussamed Acar 19 Haziran Yazar Paylaş 19 Haziran Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. 3 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 20 Haziran Yazar Paylaş 20 Haziran H.Cenk Bayrakçı yazdı: 8 saat mi sürdü sarj? Genişlet Yok abi ne 8 saati, Wallbox almadım henüz, mobil şarj aleti ile düz 220V 13A topraklı prizden ediyorum üstelik arabayla işim yok die amperide düşürdüm 36 saat falan durdu prizde... 😂 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran Paylaş 22 Haziran Abdussamed Acar yazdı: Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. Genişlet bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 Haziran Paylaş 22 Haziran Çağlar Bayur yazdı: bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? Genişlet Session dur muhtemelen. Sunuyor olması lazim Bizimkilerde %80de durdur diyorsun durduruyor. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Abdussamed Acar yazdı: Şarjı %0 a kadar indirip bi kaç km de fazladan sürerek denemiştim. Evde ortalama 8-9 Amper ile yavaş şarj ettim, %0 dan - %100 e kadar 63kW aldığını söylüyor. Genişlet Kapasite kesin yükselmiş. Bizde 53-54 en çok. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran Paylaş 23 Haziran gizli kapasite açılmış olmasın? sel baskınında detroitten kaçan teslaları uzaktan yükseltmişlerdi, orada ortaya çıktı 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Çağlar Bayur yazdı: gizli kapasite açılmış olmasın? sel baskınında detroitten kaçan teslaları uzaktan yükseltmişlerdi, orada ortaya çıktı Genişlet pili ez biraz, daha çok dayanıyormuş, +10 kw garanti 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: pili ez biraz, daha çok dayanıyormuş, +10 kw garanti Genişlet Deme öyle ısırmaya kalkar falan çarpılir, en koftisi 200v bunlarin. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Haziran Paylaş 23 Haziran Abdussamed Acar yazdı: Yok abi ne 8 saati, Wallbox almadım henüz, mobil şarj aleti ile düz 220V 13A topraklı prizden ediyorum üstelik arabayla işim yok die amperide düşürdüm 36 saat falan durdu prizde... 😂 Genişlet Baska seye ihtiyacin olmaz cogu kez Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 23 Haziran Yazar Paylaş 23 Haziran Çağlar Bayur yazdı: bu menü ingilizce olursa, şarj oturumu yerinde ne yazıyor acaba? bir de şarj sınırı derken? mesela %90 da dursun diye bir seçenek suınuyor mu? Genişlet Evet seçenek çok, fotoğraftaki yeşil bar %100 e ayarlı bunu istediğin yere ayarlayıp örneğin %50 de şarjı sonlandırmasını sağlayabiliyorsun. Ayrıca telefonda şarj programını istediğin gün ve saatte planlayabiliyorsun. Gündüz soket takılı olsada örneğin gece 23:00 de şarjı başlat sabah 06:00 da sonlandır diyebiliyorsun. 3 zamanlı tarife kullananlar için elektriğin en ucuz olduğu saatlerde şarj planlamak mümkün yani... Mehmet Göktürk yazdı: Baska seye ihtiyacin olmaz cogu kez Genişlet Valla hocam 1 ay olmadı 4000 km yi geçtim. Üstüste günlük seyahatlerde bazen akşam gelince sabaha %100 olsun istiyorum. Şimdilik dışarıya pek gerek duymadan idare etsemde en azından Mavi Adaptör ile 7,5kW ya ihtiyacım olacak. Çoğu zaman seyahate gideceğim günün öncesi mecburen şarj %40-50 deyken takıyorum, %20 de takabilmek ve bir gecede %100 yapabilmek istiyorum. Garajda Trifaz altyapım var aslında ancak diğer hatlardan bağımsız 5x10mm ve 5x6mm halojen free iki kaliteli kablo ile iki ayrı saatten 😬 çok daha kısa mesafeli hat çektiricem bu hafta. Güvenlik önemli, amperle birlikte ortaya çıkan sıcaklığı sevmiyorum. Koyacağım panonun üzerine şimdilik 380V 63A / 220V 32A / 220V 16A Prizler koydurucam. Blue Adaptör almıştım zaten, Mobile Connector ile evde 7,5kW işimi göreceğini düşünüyorum, ileride işyerlerinde de şarj edebilmek için 380V Prize takılabilen seyyar bir 22kW şarj cihazı almayı planlıyorum. (Goe aklımda şimdilik biraz pahalı ama karar vermedim markaları araştırıyorum) Biz bu illete bulaştık bulaşmaya ilerde kafamda soru işareti bırakmayacak bir altyapı hazırlayayım. Belli olmaz yakında eve 2. Elektrikliyi de alabilirim... 😊 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 23 Haziran Yazar Paylaş 23 Haziran Selim Bilgin yazdı: Bizim buffer’ı da açsınlar bari. Genişlet Az bekle, 55kW üzeri brüt bataryalılar ÖTV %20 yahut %30 olacak muhtemelen eğer LR %40 da kalırsa fiyatları artsın bizimkileri satak 300-400 koyup LR RWD alak 😬 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Abdussamed Acar yazdı: .. Biz bu illete bulaştık bulaşmaya ilerde kafamda soru işareti bırakmayacak bir altyapı hazırlayayım. Belli olmaz yakında eve 2. Elektrikliyi de alabilirim... 😊 Genişlet Malesef bu iş böyle.. çok fena alışkanlık yapıyor. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Abdussamed Acar yazdı: Az bekle, 55kW üzeri brüt bataryalılar ÖTV %20 yahut %30 olacak muhtemelen eğer LR %40 da kalırsa fiyatları artsın bizimkileri satak 300-400 koyup LR RWD alak 😬 Genişlet Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. Genişlet öyle deme şimdi gelirler elektrikli mındar derler.... 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Metin Uzunoğlu yazdı: öyle deme şimdi gelirler elektrikli mındar derler.... Genişlet mındar 4 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. Genişlet Bataryan 55 kw sa 200 km de 25kw tuketim bence gayet iyi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Mertol Kip yazdı: Bataryan 55 kw sa 200 km de 25kw tuketim bence gayet iyi. Genişlet Hesapladım. 1100km yol full şarjla başla 350km yol yarım saat mola 230km yol yarım saat mola 230km yol Yarım saat mola 230km yol 15dk mola 60km yol şarja tak çıkar boş yer bul arızasız cihaz bul derken 2,5-3 saat mola Benzinlide 1,5 saat mola veriyorum. bence 65kwh batarya, uzun yolda 18-20kwh harcayan pilli alınır. Mantıklı. şehir içinde kısa mesafede içten yanmalı motor kullanmak motor ömrünü ciddi kısaltıyor 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hesapladım. 1100km yol full şarjla başla 350km yol yarım saat mola 230km yol yarım saat mola 230km yol Yarım saat mola 230km yol 15dk mola 60km yol şarja tak çıkar boş yer bul arızasız cihaz bul derken 2,5-3 saat mola Benzinlide 1,5 saat mola veriyorum. bence 65kwh batarya, uzun yolda 18-20kwh harcayan pilli alınır. Mantıklı. şehir içinde kısa mesafede içten yanmalı motor kullanmak motor ömrünü ciddi kısaltıyor Genişlet Öyle olmuyor. Benim araba uzunyolda 500 km gidiyor (15kw/100km). Full şarj >> 500ncü km %5 şarj +25 dk şarj 900ncü km %5 şarj +25 dk şarj Varacağin yere yaklaşık %35-45 arası şarjla ulaştın. 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 24 Haziran Yazar Paylaş 24 Haziran Selim Bilgin yazdı: Takip edemedim ötv haberlerini ama olabilirse çok iyi olur, LR RWD sweet point bence Tesla'da. Menzil ile ilgili sorunum yok şarj ediyorum istediğim zaman ama psikolojik olarak 200 km yapmadan %50 altına inmesi biraz sıkıntı vermeye başladı. Genişlet İnsan güce çabuk adapte oluyor şimdide LR AWD kaşıntısı başladı... bide araba bu kadar gergin olmasaydı, uzun binerim diye gözü karartıcam ama henüz uzun kullanılacak kıvama gelmediler, 3 seneye acayip demode olur kesin bunlar. Bugün 250Km Passat la yola gittim içinde garıl gurul bişeyler çalışıyor gibi garip gelmeye başladı hemen ama süspansiyon ve baldır destekli koltuk çok rahat yaw... alçakta otura otura rahata alışmışız... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 25 Haziran Paylaş 25 Haziran Abdussamed Acar yazdı: İnsan güce çabuk adapte oluyor şimdide LR AWD kaşıntısı başladı... bide araba bu kadar gergin olmasaydı, uzun binerim diye gözü karartıcam ama henüz uzun kullanılacak kıvama gelmediler, 3 seneye acayip demode olur kesin bunlar. Bugün 250Km Passat la yola gittim içinde garıl gurul bişeyler çalışıyor gibi garip gelmeye başladı hemen ama süspansiyon ve baldır destekli koltuk çok rahat yaw... alçakta otura otura rahata alışmışız... Genişlet Bir tanıdığım elektrikli Lexus alarak iki konuyu birden çözdü demiştim dimi 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Haziran Paylaş 25 Haziran Mertol Kip yazdı: Öyle olmuyor. Benim araba uzunyolda 500 km gidiyor (15kw/100km). Full şarj >> 500ncü km %5 şarj +25 dk şarj 900ncü km %5 şarj +25 dk şarj Varacağin yere yaklaşık %35-45 arası şarjla ulaştın. Genişlet iddialı. Ama bodruma gitmiyorum. Yol üstünde yüksek DC şarj olmayabilir. Broşüre baktım. %20-80 dolumu için 25dk demiş ama bunun için tam kapasite verecek istasyon lazım. Bir de önümüzdeki istasyon haritasına göre batarya azalmadan girmek de gerekebilir. Bazı bölgeler mahrumiyet bölgesi. Tedbirli olmak lazım. yani sonuç olarak 2-2,5 saat durulacak. Yine normal kabul edilir seviye. Senede 1 kere yaşayacağım bunu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts