Mertol Kip Dün saat 11:31 Paylaş Dün saat 11:31 Abdussamed Acar yazdı: Bunun gibi çok görüntü var. Tesladan araç sahibi kaza anında log kayıtlarını isterse veriyorlar. Log kayıtlarında hangi saniyede hangi pedala hangi seviyede ve güçte bastığını söylüyorlar. Bir çokmlog kaydı istenmiş kazaya baktım bazılarında adam bırak frene basmayı dikkatsizlikten ayak hala gaz pedalında olduğu için otomatik fren bile geç devreye giriyor. Bu tür görüntülerde dikkkatsizliğin etkili olduğunu düşünüyorum. Kaza yapan herkes ben bastım araç durmadı şeklindr araca *** çamur *** atma potansiyeli taşıyor zaten, ama benim rastladıklarımda adamlar frene basmamışsın yada çok geç basmışsın diyor. kullanıyorum 8 bin km olmak üzere, durmayan bi araç değil sadece diğer bindiğim iyi araçlarla kıyaslayınca kütleyi dikkate alarak ani frenajda temkinli olmak lazım. Fren pedalı biraz farklı. Neden hep tesla diye sormak lazim bu durumda. Tamam 3 5 kişi kendi hatasini tesla ya yikmaya calisiyor diyelim, bu aletler yayginlastigindan beri tesla ile ilgili hep bi fren mevzusu dönüyor. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal Dün saat 11:31 Paylaş Dün saat 11:31 (düzenlendi) Bu olayları muhtemelen adaptif sürüş yapanlar yaşıyor, 3-4 gün evvel İst-Ordu yaptım Tiguan ile, ıvır zıvır her şeyi ile dolu araba. acc yi bol bol kullandım bir yere kadar, ondan sonra kapatmak zorunda kaldım. Trafik sürekli monoton bir şekilde akıyorsa çok güzel şalışıyor, şeritte tutması, mesafeyi ayarlaması, dur kalk yapması mükemmel. Başıma 2 kez tarif edeceğim olay gelince kullanmayı bıraktım, acc açık ve uzun mesafe aralığı set etmiştim, önüm açık giderken 82km eds tabelasını gördüm ve tekrar tabelaya göre set ettim, yaklaşık 700-800 metre ilerde ışıklar var ve araçlar durmuş, bizim araç hiç gaz kesmeden araçların üstüne gidiyor yavaşlama veya durma emaresi göstermeden, mecburen ben frenlemek zorunda kaldım, üstelik duran trafiğe bu hızla gidince ciddi frenleme gerekiyor, bu benzeri olayı 2 kez yaşayınca artık kullanmayı bıraktım. İnsanlarda bundan dolayı sıkıntı yaşıyor olabilir, yukardaki kazada da öndeki araç aniden duruyor aynı benim yaşadığıma benzer, o sırada acc nin algılama sınırı içinde ise ayarlayabiliyor fakat sınır dışında ise algılama problemi oluşmuş olabilir, sürücüde arabaya güvenip frene yeterli basmamıştır. Edit: Bu olayları yaşayınca limitleme candır dedim ve sürekli onu kullandım. Bu arada ben alışmışım aracı sağ çizgiye yakın kullanmaya, şerit takip ısrarla sol çizgiye yakın takip ediyor, uyuz etti beni sürekli direksiyonu titretmesi. Dün saat 11:39 tarihinde Osman Ünal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 11:32 Paylaş Dün saat 11:32 Erdem Doğan yazdı: Sanirim o pedal farki tum elektrikliklerde ayni. Taycan da frene basinca balatanin diske temasina kadar pedal hissiz ve garip. Zor yavasliyor yada duramayacak hissi veriyor. Ancak biraz daha basinca fark ediyor. Pedalin belkide yarisi sadece motor freni icin, kalan kisminda balata diske degiyor. Yoo benim arabanin fren dozlamasinin normal bir arabadan farki yok, araba agir oldugu icin daha cabuk kizakliyor ama o lastik ebadi ile alakali. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 11:38 Paylaş Dün saat 11:38 Osman Ünal yazdı: Bu olayları muhtemelen adaptif sürüş yapanlar yaşıyor, 3-4 gün evvel İst-Ordu yaptım Tiguan ile, ıvır zıvır her şeyi ile dolu araba. acc yi bol bol kullandım bir yere kadar, ondan sonra kapatmak zorunda kaldım. Trafik sürekli monoton bir şekilde akıyorsa çok güzel şalışıyor, şeritte tutması, mesafeyi ayarlaması, dur kalk yapması mükemmel. Başıma 2 kez tarif edeceğim olay gelince kullanmayı bıraktım, acc açık ve uzun mesafe aralığı set etmiştim, önüm açık giderken 82km eds tabelasını gördüm ve tekrar tabelaya göre set ettim, yaklaşık 700-800 metre ilerde ışıklar var ve araçlar durmuş, bizim araç hiç gaz kesmeden araçların üstüne gidiyor yavaşlama veya durma emaresi göstermeden, mecburen ben frenlemek zorunda kaldım, üstelik duran trafiğe bu hızla gidince ciddi frenleme gerekiyor, bu benzeri olayı 2 kez yaşayınca artık kullanmayı bıraktım. İnsanlarda bundan dolayı sıkıntı yaşıyor olabilir, yukardaki kazada da öndeki araç aniden duruyor aynı benim yaşadığıma benzer, o sırada acc nin algılama sınırı içinde ise ayarlayabiliyor fakat sınır dışında ise algılama problemi oluşmuş olabilir, sürücüde arabaya güvenip frene yeterli basmamıştır. Abi bu arabalarin otonom olma iddiasi yok ki. Bunlar yari otonom zaten, ama bizim gibi trafik akişindan ziyade kaosunun yaşandigi ulkelerde kontrolu birakmak cok dogru degil. Yardimci sistem olabilirler ancak. Otoyolda falan ACC iyi... 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce (düzenlendi) Erdem Doğan yazdı: Sanirim o pedal farki tum elektrikliklerde ayni. Taycan da frene basinca balatanin diske temasina kadar pedal hissiz ve garip. Zor yavasliyor yada duramayacak hissi veriyor. Ancak biraz daha basinca fark ediyor. Pedalin belkide yarisi sadece motor freni icin, kalan kisminda balata diske degiyor. Aynen, Tesla da yarısı olmasa da 1/4 ü diyebilirim. Birde rejenatif frenlemeden mekanik frene geçiş her zaman pürüzsüz değil ve fren dozlamasında bi dalgalanma yaratıyor ki bu belki fren mesafesinde yada abs nin erken açmasında bi dezavantaj olabilir. 15 saat önce tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Mertol Kip yazdı: Neden hep tesla diye sormak lazim bu durumda. Tamam 3 5 kişi kendi hatasini tesla ya yikmaya calisiyor diyelim, bu aletler yayginlastigindan beri tesla ile ilgili hep bi fren mevzusu dönüyor. Mesela trafikte Grandland ın 30 katı fazla Tesla olabilir. Zibil gibi Tesla satılmasının bunda etkisi olabilir. Aracın tork ciddi kuvvetli(440nm) azıcık gaza dokununca kafayı kaldırıyor virajda gaz verince hemen ön dış tekerde esp açıyor. İçten yanmalı klasik araçların nispeten yumuşak geçişli güç aktarmasına ve hafifliğine alışmış kişiler hızlı elektriklileri bana kalırsa biraz fazla cesur kullanıyorlar. Bu araçlar daha iyi bi fren kalibrasyonu istiyor da olabilir. Üzerindeki Hankook lardan da şüpheliyim biraz, geçen yağmur başlarken özellikle limitlerini denediğimde çok erken kopuyordu yoldan. iyi bi marka kışlık alıcam, kalitesinden emin olduğum bi markanın kışlıkları takınca lastikle ilgili daha somut fikrim olacak. Genel olarak şu da var; Muhtemelen piyasada Çok fazla satılan aracın en basit problemi bile daha hızlı yayılıyor. Fiyat 1900 altındayken Teslanın potansiyel kitlesinde 1.4 atmosferik Egea dan tut i20, polo müşterileri bile vardı. Bu insanların gaza basıp agresif hızlanmaya alıştıkları kadar çabuk aracın hızlıyken durma şekline alışamamış olma ihtimali hala dikkate değer bir ihtimal. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Abdussamed Acar yazdı: Mesela trafikte Grandland ın 30 katı fazla Tesla olabilir. Zibil gibi Tesla satılmasının bunda etkisi olabilir. Aracın tork ciddi kuvvetli(440nm) azıcık gaza dokununca kafayı kaldırıyor virajda gaz verince hemen ön dış tekerde esp açıyor. İçten yanmalı klasik araçların nispeten yumuşak geçişli güç aktarmasına ve hafifliğine alışmış kişiler hızlı elektriklileri bana kalırsa biraz fazla cesur kullanıyorlar. Bu araçlar daha iyi bi fren kalibrasyonu istiyor da olabilir. Üzerindeki Hankook lardan da şüpheliyim biraz, geçen yağmur başlarken özellikle limitlerini denediğimde çok erken kopuyordu yoldan. iyi bi marka kışlık alıcam, kalitesinden emin olduğum bi markanın kışlıkları takınca lastikle ilgili daha somut fikrim olacak. Genel olarak şu da var; Muhtemelen piyasada Çok fazla satılan aracın en basit problemi bile daha hızlı yayılıyor. Fiyat 1900 altındayken Teslanın potansiyel kitlesinde 1.4 atmosferik Egea dan tut i20, polo müşterileri bile vardı. Bu insanların gaza basıp agresif hızlanmaya alıştıkları kadar çabuk aracın hızlıyken durma şekline alışamamış olma ihtimali hala dikkate değer bir ihtimal. Grandland ne alaka len ahsjssjsj. Gücü vergiye göre düşürdüğünü iddia eden tesla, insanların can güvenliği için torku da düşürebilir bence. 'AMA' arabanın gitmesinden ziyade durmasında sorun var gibi sanki. Defansif olmaya gerek yok, yüz yıldır araba üreten firmaların deneyimleri ile teknoloji geekinin hayallerini gerçekleştirmesinin sonucu aynı olmayabilir, önemli olan sorunu çözme azmi. Her haltı arabadan topluyoruz gerekirse uydudan sinyalle arabayı durdururuz, araba kendi kendine bile gidiyor iddiasında olan bir firma fren dozlamasını uzaktan ayarlayıversin. Arabayı alanın onlara uymasını beklemek abes Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 saat önce Paylaş 3 saat önce tesla satışları çin'de de çok fena düşüyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: tesla satışları çin'de de çok fena düşüyor çinde çinli olsam tesla almazdım zaten. 20 tane elektrikli marka var. heryer elektirkli otomobil. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Doğan Arşiray yazdı: çinde çinli olsam tesla almazdım zaten. 20 tane elektrikli marka var. heryer elektirkli otomobil. tesla'ya biniyorum olayı var ama. yavaş yavaş azalıyordur Yorum bağlantısı
Recommended Posts