Çağlar Bayur Perşembe 13:20 Paylaş Perşembe 13:20 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tesla'nın şarj ağı Supercharger'lara yeni tarife uygulaması geldi. 📍Buna göre; artık istasyonlardaki yoğunluk durumunda, batarya şarj seviyeniz %80'nin üzerinde ise, şarj devamında dakika başına 10 TL ücret tarifesi uygulanacak. Kullanıcı %80 şarj seviyesinin üzerine çıktığında, ilk 5 dakika içerisinde istasyondan ayrılırsa, ekstra ücret uygulanmayacak. Birkaç sene sonra şarj istasyonunda trigonometri falan çözdürürler mi acaba? çok mantıklı tesla tayfası şarjı yavaşlatıp beleş otoparkta bırakığ yemeğe gidiyor, anlatılmaz yaşanır 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 13:22 Paylaş Perşembe 13:22 Çağlar Bayur yazdı: çok mantıklı tesla tayfası şarjı yavaşlatıp beleş otoparkta bırakığ yemeğe gidiyor, anlatılmaz yaşanır Dc şarjda yavaşlatma olanağı yok hiçbirinde. Ancak %100 ü bekleyen çok kişi vardı ben 95 te çıkıyordum 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Perşembe 13:29 Paylaş Perşembe 13:29 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tesla'nın şarj ağı Supercharger'lara yeni tarife uygulaması geldi. 📍Buna göre; artık istasyonlardaki yoğunluk durumunda, batarya şarj seviyeniz %80'nin üzerinde ise, şarj devamında dakika başına 10 TL ücret tarifesi uygulanacak. Kullanıcı %80 şarj seviyesinin üzerine çıktığında, ilk 5 dakika içerisinde istasyondan ayrılırsa, ekstra ücret uygulanmayacak. Birkaç sene sonra şarj istasyonunda trigonometri falan çözdürürler mi acaba? Düz yavşaklık bu. Madem öyle %80 in üzerinde aynı hızla şarj edebilen araba yapsın, ya da şu şu saatler arasında %80 den sonra şarj edemezsin durdururum kardeşim desin. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 13:30 Paylaş Perşembe 13:30 Çağlar Bayur yazdı: AC de mi yavaş seçeneği var? Evet 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 13:39 Paylaş Perşembe 13:39 Mehmet Göktürk yazdı: Evet ev tesisatını korumak için sanırım. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 14:20 Paylaş Perşembe 14:20 Çağlar Bayur yazdı: ev tesisatını korumak için sanırım. Hem öyle hem de ne çekebileceğin belli değil voltaj düşüyorsa kendi düşürüyor mesela 11kw olarak taktığında önce 1.7 2 3 5 yavaş yavaş baka baka çıkıyor ama 1200w a kadar sınırlandırabiliyorsun. ( çoğu araç böyle. ) 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar Perşembe 15:09 Yazar Paylaş Perşembe 15:09 Çağlar Bayur yazdı: ev tesisatını korumak için sanırım. Monofaze olan Tesla Mobil adaptör ile 5A-32A arasında istediğin ampere göre şarj hızını ayarlayabiliyorsun. Şarj hızını uygulama üzerinden Min. 1100W(5x220) ile Maks. 7040W(32x220) arasında değiştirebiliyorsun. 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar Perşembe 15:18 Yazar Paylaş Perşembe 15:18 (düzenlendi) Abdussamed Acar yazdı: Şu videoyu hayır sahibi bi moderatör başlıktaki ilk postumun sonuna iliştirse daha güzel olacak sanırım... Perşembe 15:32 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Kapı kolları kazada açılmayınca baba ve oğlu yanarak ölmüş https://www.turkiyegazetesi.com.tr/dunya/almanyada-tesla-kabusu-kapilar-acilmadi-3-kisi-yanarak-hayatini-kaybetti-1147112?s=1# 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 saat önce Paylaş 5 saat önce 90larda genelde kapı kolları aerodinamik tipteydi( getz mesela böyle) hatırlarsınız, daha sonra çekmeli tipe geçildi kazalarda daha rahat açılıyor diye. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Zaten şu sıra çinliler gömülü kapı kolunu iptal edip eski tipe geçiyor güvenlikten dolayı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Donunca açılmıyordu güvenlik mi bilmem benim nissan öyleydi Şifresi de vardı 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Şimdi Paylaş Şimdi Kapı kolu çok ilkel bir şey. Açıl susam açıl dendiğinde açılmalı artık. Yorum bağlantısı
Recommended Posts