İçeriğe Yönlendir

2025 Juniper (Yeni Model Y)


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Koray Demir

Yeni haber:

Tesla tüm Türkiye’de servis açmak için ihaleler yapıyormuş. Genelde büyük markaların distribütörleri servis yetkisini alanlar. 1 sene içerinde Tesla’nın Türkiye’deki servis sayısı bugünün bir kaç katı olacakmış.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

eski zaman, önce serviisler açılır, sonra satış izni verilir idi, yönetmelik böyle idi. Maral servis ağı oluturmuştuk ta sonra üretim iptal olduydu replika MG 

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Kış ayında Sivas 'ta Tesla kullanmak... :biggrin:

 

Hava anlık -12 derece.. Şu olay seyahat esnasında başınıza gelse rezillik...

 

https://www.instagram.com/p/DS-5lXCDB4m/

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

arabayı klimayı açıp ısıtacak. %2 ile ısıtır. geriye %18 kalınca kapak açılır. İnsanlar finlandiyada -30 da kullanıyorlar. 

 

Bu olay seyahat sırasında başımıza gelmez. 

Ha araba yol tutmaz kayar ses yapıyordur camı çatlıyordur ayrı konu. ama şarj kapağı açılır kardeşim. Önce arabayı temizle. Buzunu erit. 

 

Olmadı arka bagaj içinde aparatı var onu çek. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Turn the rear defroster on via the app. Turning the rear defroster on will turn on the charge port heater which will eventually heat up enough to unfreeze the door.

 

 

YANİ: Arka cam ısıtıcısını açınca şarj portu da ısıtılıyormuş. 

benim dediğim gibi arka camda buz var. onu ısıtmak lazımmış. 

 

image.png.4e5f1255c6e7a0b6402fc1dc8c2131ed.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

Turn the rear defroster on via the app. Turning the rear defroster on will turn on the charge port heater which will eventually heat up enough to unfreeze the door.

 

 

YANİ: Arka cam ısıtıcısını açınca şarj portu da ısıtılıyormuş. 

benim dediğim gibi arka camda buz var. onu ısıtmak lazımmış. 

 

image.png.4e5f1255c6e7a0b6402fc1dc8c2131ed.png

 

Aracın buz çözme modu işe yaramadı ama bu charge port heater ı özellikle denemedim. Arka cam ısıtıcısı açık eve geldim zaten bu arada... Sıkıntı o ince kapakla kaporta arası komple buz tutmuş, bu da büyük ihtimalle aracın defrost modunun erittiği kar suyu akarken olmuş çünkü özellikle uğraşsan öyle muntazam donduramazsın, :)  Bu arada dışarıda çok fena ayaz var bu gece -20 yi görürüz sanıyorum yarın -28 yazıyor hava durumu... ince şarj kapağının çevresindeki kaporta kısmına özellikle ısı verilmeden o buzun erimesi zor gibi görünüyor çünkü dışarıdaki ayaz çok fena...

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Mehmet Göktürk yazdı:

Turn the rear defroster on via the app. Turning the rear defroster on will turn on the charge port heater which will eventually heat up enough to unfreeze the door.

 

 

YANİ: Arka cam ısıtıcısını açınca şarj portu da ısıtılıyormuş. 

benim dediğim gibi arka camda buz var. onu ısıtmak lazımmış. 

 

image.png.4e5f1255c6e7a0b6402fc1dc8c2131ed.png

 

Hocam bu menünün senin araçta olduğundan emin misin?  

 

 

 

 

Tesla Servis Menü.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

benzin depo kapağı neden yapışmaz? bu kapağın özeeliği mi var

Abdussamed Acar yazdı:

.. Sıkıntı o ince kapakla kaporta arası komple buz tutmuş, bu da büyük ihtimalle aracın defrost modunun erittiği kar suyu akarken olmuş çünkü özellikle uğraşsan öyle muntazam donduramazsın, 

edit. işte bu hep arge... elon a yaz belki hediye bi tesla daha yollar?

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

benzin depo kapağı neden yapışmaz? bu kapağın özeeliği mi var

edit. işte bu hep arge... elon a yaz belki hediye bi tesla daha yollar?

kapak plastik, arka stop malzemesi görünürde stopun yanına gizli. otomatik açılıyor. yukarı açılıyor. 

image.png.62ea44c11989b1ef82dc3bb09e67a427.png

 

Normalde arka cam defrostuna bağlıymış sonra ayırmışlar güncelleme ile menü gelmiş. ama ben daha bakmadım. 

 

https://evhype.com/tesla-charge-port-heater-update/

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

dondu açılmadı denen ebnzin kapağı yok diye düşünürken araçtan süzülen kar sularının o bölgede donması mantıklı geldi işte hep bunlar arge

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

20 bini geçtik... Satılık cünüpır... :)

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Abdussamed Acar yazdı:

20 bini geçtik... Satılık cünüpır... :)

Dur ya nereye. Servet alacak onu. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Mehmet Göktürk yazdı:

Dur ya nereye. Servet alacak onu. 

 

Hele bi kaç ay daha binerim zaten... :D

 

Servet abi km si 200K altındakiler ile ilgileniyo muydu ki sahi?  :D Bunda kurcalayacak iş çıkmaz ona... 

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Kazan doğurdu... :D

 

Elektrikli daha fena bir model ile yola devam... 

 

Satılık 2025 Model Y Premium SR 26.000 Km de... :D

 

 

1.jpeg

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
  • Mutlu 4
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Abdussamed Acar yazdı:

Kazan doğurdu... :D

 

Elektrikli daha fena bir model ile yola devam... 

 

Satılık 2025 Model Y Premium SR 26.000 Km de... :D

 

 

1.jpeg


Doğurduğuna inanan öldüğüne de inanır. Notere geçelim cenaze işlemleri için :) 

  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Doğurduğuna inanan öldüğüne de inanır. Notere geçelim cenaze işlemleri için :) 

 

Tesla yaklaşık bi 15-20 gün kadar daha lazım... sonrasında hay hay... :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Abdussamed Acar yazdı:

Kazan doğurdu... :D

 

Elektrikli daha fena bir model ile yola devam... 

 

Satılık 2025 Model Y Premium SR 26.000 Km de... :D

 

 

1.jpeg

Bunu aldın mı 

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
Mehmet Göktürk yazdı:

Bunu aldın mı 

 

Evet hocam, foto benim garajdan :) Neden ki?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Abdussamed Acar yazdı:

 

Evet hocam, foto benim garajdan :) Neden ki?

Yoo çok sevimli iyi olmuş konusu var mı

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Marka model ne.. direk 220 ye mi takılıyor bu. 

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

Marka model ne.. direk 220 ye mi takılıyor bu. 

 

 

Volta EV2, evet direkt 220 prizden doluyor elektrikli bisiklet gibi. 77 Volt 100 Ah LFP Bataryası var 5300Watt motoru var Azami hız 60 Km/h ama göstergede 70 km/h a kadar çıktığını görüyorum :) L7 sınıfı motosiklet olarak geçiyor, bizim buralarda olmasa da otoyol ve köprülere çıkabiliyor. 4 kişilik oturma kapasitesi var, fabrika verisi menzil 159Km ancak reelde 100-120Km gidiyor. Evden 3-5 saatte 25 TL ye doldur 1 hafta 100 Km park problemi olmadan kullan, boyu Tesla nın eni kadar :)

 

Ha bide,

Anahtarsız çalıştırma

Geri görüş kamerası

Otomatik Camlar

Far Sensörü vs...

gibi donanımları da mevcut :D

 

Mehmet Göktürk yazdı:

Yoo çok sevimli iyi olmuş konusu var mı

 Yok hocam kazan doğurdu yorumuyla buradan ekledim, yeni teslim aldım bi kaç gün oldu, henüz plaka tescili bile yapılmadı evrakları bekliyorum. 

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

Hayirli olsun

Bu araçlar 2.eli olmayan,laptop gibi kullan-eskit-at gibi geliyor bana 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek
Abdussamed Acar yazdı:

 

 

Volta EV2, evet direkt 220 prizden doluyor elektrikli bisiklet gibi. 77 Volt 100 Ah LFP Bataryası var 5300Watt motoru var Azami hız 60 Km/h ama göstergede 70 km/h a kadar çıktığını görüyorum :) L7 sınıfı motosiklet olarak geçiyor, bizim buralarda olmasa da otoyol ve köprülere çıkabiliyor. 4 kişilik oturma kapasitesi var, fabrika verisi menzil 159Km ancak reelde 100-120Km gidiyor. Evden 3-5 saatte 25 TL ye doldur 1 hafta 100 Km park problemi olmadan kullan, boyu Tesla nın eni kadar :)

 

Ha bide,

Anahtarsız çalıştırma

Geri görüş kamerası

Otomatik Camlar

Far Sensörü vs...

gibi donanımları da mevcut :D

 

 Yok hocam kazan doğurdu yorumuyla buradan ekledim, yeni teslim aldım bi kaç gün oldu, henüz plaka tescili bile yapılmadı evrakları bekliyorum. 

Hayırlı olsun. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Fikri Keleş yazdı:

Hayirli olsun

Bu araçlar 2.eli olmayan,laptop gibi kullan-eskit-at gibi geliyor bana 

Laptopun ikinci eli var?

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş
Mehmet Göktürk yazdı:

Laptopun ikinci eli var?

Yav onu mu diyorum :biggrin:

Cep telefonu hatta ayakkabının da 2. Eli var 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...