Mehmet Ozyurek 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Abdussamed Acar yazdı: L7 sınıfı motosiklet olarak geçiyor, Ha bide, Anahtarsız çalıştırma Geri görüş kamerası Otomatik Camlar Far Sensörü vs... gibi donanımları da mevcut Harika.. Amiler bisiklet imiş 1 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Haziran Paylaş 5 Haziran onlar L6 bu L7 otobana girebilir. 90 ile gidebilir. (gidebilirse). 1 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Haziran Yazar Paylaş 5 Haziran Fikri Keleş yazdı: Hayirli olsun Bu araçlar 2.eli olmayan,laptop gibi kullan-eskit-at gibi geliyor bana Eşyaların ekonomik ömürlerini böyle kısaltırlarsa herşeyin durumu aynı. Otomobil de farklı değil ki bundan. Bunların birer tüketim malzemesi olduğunu bilmek lazım. Satmak, yatırım yapmak maksadıyla almıyorum zaten... İhtiyacı görüyor mu? görüyor, satmayı misyonu tamamlayınca düşünürüz. Mehmet Göktürk yazdı: onlar L6 bu L7 otobana girebilir. 90 ile gidebilir. (gidebilirse). Evet otobana köprüye girebilir ama 90 la gidemez hocam ama kadran da yazan doğruysa da 70 e kadar gideri varmış, tecrübe edildi... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: King modifiye yapsın. ayfona yapabiliyormusun 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: ayfona yapabiliyormusun 5 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce 30 Bine yaklaştım sıfır sıkıntı diyebilrim. Elektriklinin gücü kesintisiz vermesi ve yazılımın nimetleri bindikçe içine çekiyor... Ama şu jantın kırmızı kaliperle ayrı bir elektriği var... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts