Uğur Kamil 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Abime clio bakarken soluğu vw de bulduk 😁 1.2 tsi 2015 90 binde golf aldık ilk sahibinden. Yağ bakımları düzenli yapılmış, son 2 bakima kadarda yetkili servis bakımlı ama hic triger değişmemiş. Km dolmamış diye. Araca triger seti ve devirdaim alicam. Ne marka almam lazim? Orjinali hangi marka yada orjinale yakin kalite hangi marka onerirsiniz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Trigerde markadan çok usta önemli. Usta sorarak başlamak lazım. Kendiniz yapacaksanız tamam Yetkili servisten parça satın alabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Bildigim kadar trigeriniz 120 binde degisiyor. Mehmet beyin dedigi gibi bu işin bilen ve elinde aparatı olan ustayı bulup değıştirin. Devirdaim ve triger ters yerde . Triger degisirken kaçirmiyorsa devirdaim degismenize gerek yok. Genç bir arkadaşımız sırf Karslı hemşerisi diye 1.4 passat aracının trigerini dısarda ustaya değiştirdi. Adamda aparat yokmuş sente tutmadı 3 kere git gel yapmıştı . Bursaya yakınsanız önerebilecegim iki adres mevcut. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Uğur Kamil yazdı: Abime clio bakarken soluğu vw de bulduk 😁 1.2 tsi 2015 90 binde golf aldık ilk sahibinden. Yağ bakımları düzenli yapılmış, son 2 bakima kadarda yetkili servis bakımlı ama hic triger değişmemiş. Km dolmamış diye. Araca triger seti ve devirdaim alicam. Ne marka almam lazim? Orjinali hangi marka yada orjinale yakin kalite hangi marka onerirsiniz? hayırlı olsun.. 110 luk mu? 105 lik mi? epey bi motor farkı varda 🤔 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Hayırlı olsun. Rize de eski Bosch servisi vardı adını unuttum dükkanın. Bora varken oraya götürüyordum Haluk usta vardı onlar iyiydi. 1 Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Metin Akbal yazdı: Hayırlı olsun. Rize de eski Bosch servisi vardı adını unuttum dükkanın. Bora varken oraya götürüyordum Haluk usta vardı onlar iyiydi. Üseyin usta olmasın..;)) Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Cavit Çırakoğlu yazdı: Üseyin usta olmasın..;)) Biri Haluk saçsız olanda Hüseyin usta hatırladım da dükkanı hatırlayamadım 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil Salı 04:19 Yazar Paylaş Salı 04:19 Trigeri ina marka, devirdaimide dayco marka aldim. Antifirizde değiştiricem için ilerde ariza devirdaim birdaha uğraşmayalım 5 6 yıl binme niyeti var abimin neyin ne olduğunu bilmemiz daha iyi. Yağ bakımıda 4bin km önce yapılmış ama onuda 2 3 ay içinde değiştiririm. Araç 105'lik Yorum bağlantısı
Uğur Kamil Salı 04:36 Yazar Paylaş Salı 04:36 Mustafa Erkan yazdı: Bildigim kadar trigeriniz 120 binde degisiyor Km olarak evet ama yil olarak 5 6 yılı geçirip risk almayı sevmiyorum ve golf 10 yaşında. Tanıdığım usta var, o değiştiremem derse daha önce 2 3 arkadasin vw aracinda triger değiştirdiği usta var ona gidicem. Yorum bağlantısı
Metin Akbal Salı 05:04 Paylaş Salı 05:04 Uğur Kamil yazdı: Km olarak evet ama yil olarak 5 6 yılı geçirip risk almayı sevmiyorum ve golf 10 yaşında. Tanıdığım usta var, o değiştiremem derse daha önce 2 3 arkadasin vw aracinda triger değiştirdiği usta var ona gidicem. Servisten fiyat aldık mı? Zubizu indirimi ile dışarı ile aynı hatta daha uyguna gelebiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan Salı 05:05 Paylaş Salı 05:05 Sogutma sıvınız G13 yada G12+ olması gerekiyor. Saf su harıci asla musluk suyu koymayın. Atladığınız bir nokta manuel vites kutularında şanzuman yağı 90 binde değişmesi gerekiyor. Şanzuman kapasitesi 2.3 lt olup , vw şanzuman yağı değistirmeyi bilen ustaya gitmeniz gerekiyor. Dolumu bilmeyen usta 2300 gr yağ boşaltıp, 400 gr geri doldurabiliyor gerisini koyamıyor. https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-top-tec-5100-75w-20842-sanziman-yagi-20842?srsltid=AfmBOorP4778sJbEeGtgq5EsM_o_frpdOhRQDYu4IyObtu_wW2v3BN9J Tekrar olacak kusura bakmayın aparatı olmayan ustaya asla triger değiştirmeyin. Çok üzer sizi. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer Salı 09:26 Paylaş Salı 09:26 Sogutma g13 105 lik olan yeni nesil degil, euro 5 norm.. Hafif yağ yakma sorunu olabiliyor.. Yorum bağlantısı
Osman Ünal Salı 09:40 Paylaş Salı 09:40 (düzenlendi) Ben geçen ay 2014 modelin 74K km de trigeri değiştirdim, deformasyon hiç yok gibiydi. Edit: Triger değişirken sağ motor kulağı sökülüyor, bende 75K km de bayağı ezilmişti değiştirdik bu da aklınızda olsun. Salı 09:42 tarihinde Osman Ünal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Kamil Salı 15:00 Yazar Paylaş Salı 15:00 Metin Akbal yazdı: Servisten fiyat aldık mı? Zubizu indirimi ile dışarı ile aynı hatta daha uyguna gelebiliyor. Standart yag bakimina 12 bin tl fatura cikaran bayiye hic sorasim gelmedi açıkçası Yorum bağlantısı
Uğur Kamil Salı 15:50 Yazar Paylaş Salı 15:50 Alpay Sumer yazdı: Sogutma g13 105 lik olan yeni nesil degil, euro 5 norm.. Hafif yağ yakma sorunu olabiliyor.. Eski aracim 2012 1.2 jettamdada ayni ayni diyorlardi 5 sene hiç sorun yaşamadım. Castrol kullanan veya sürekli performanslı kullanan sorun yaşıyordu daha çok. Motul kullanıyordum ve hala her aracimda motul kullanıyorum. Golf dede motul koyarım. Birde aşırı km yapmıyorum, abim benim yarim kadarda yapmaz. Sene 10bin km görmeyiz yil dolduğu icin bakim yaptiriyorum 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen Cuma 18:29 Paylaş Cuma 18:29 octavia aracımın trigerini skf marka ile değiştirdim.ina ve skf bence çok başarılı. Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru Dün saat 17:32 Paylaş Dün saat 17:32 1.2 tsi motorlar performansli kullandimda yag eksiltebiliyor. Performanstan kastim uzun inisli cıkıslı otoyollarda 135 140 km hızlardan aşagıya düsmeden sürüşlerde yağ sıcakligı 115 derecede sabitleniyor , haliyle eksiltme oluyor Yorum bağlantısı
Alpay Sumer Dün saat 18:43 Paylaş Dün saat 18:43 Tolgahan Doğru yazdı: 1.2 tsi motorlar performansli kullandimda yag eksiltebiliyor. Performanstan kastim uzun inisli cıkıslı otoyollarda 135 140 km hızlardan aşagıya düsmeden sürüşlerde yağ sıcakligı 115 derecede sabitleniyor , haliyle eksiltme oluyor Bende vardı gram fark olmuyordu.. euro 6 da o olay yoktu.. 105 liklerde varmiş diye biliyorum.. Ki verdiginiz örnekten daha üst kullanımdan bahsediyorum. Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Alpay Sumer yazdı: Bende vardı gram fark olmuyordu.. euro 6 da o olay yoktu.. 105 liklerde varmiş diye biliyorum.. Ki verdiginiz örnekten daha üst kullanımdan bahsediyorum. Bendeki 2015 110 luk dsg liydi. Yaz sıcağında Urfa Antep Adana otoyol arasında nurdagi , kömürler , bahce yokusları dahil 140 altına düşmeden sürdügümde yağ biraz eksilirdi. Kışın aynı kullanımda olmazdı ama. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Tolgahan Doğru yazdı: Bendeki 2015 110 luk dsg liydi. Yaz sıcağında Urfa Antep Adana otoyol arasında nurdagi , kömürler , bahce yokusları dahil 140 altına düşmeden sürdügümde yağ biraz eksilirdi. Kışın aynı kullanımda olmazdı ama. Kullanım tipi aynı , sizde sıcaklık daha fazlaymış.. Belki yağdan belki sıcaktan olmus demek.. Biz o sıcaga ulasamadık 😀 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 saat önce Paylaş 10 saat önce 1.2 105 tsi değişik eski jenerasyon daha değişik eski toprak bir motordur. Verimi daha düşüktür. Ancak benim öngörüm bi tık daha dayanıklı olabilir. Çek cumhuriyetindeki Mleda skoda VW motor fabrikasında yapılmıştır. Demir bloktur. Şu motor: https://www.vdveer-engineering.nl/en/information/vag-ssp/ssp-skoda/ssp-skoda-en/1687-ssp-074-1-2-cbzb-77kw-tsi-petrol-engine-with-turbocharger/viewdocument/1687 https://mymotorlist.com/engines/volkswagen/ea111/cbzb/ Bundan sonra alüm blok 105 bir CJZA çıktı 105 için link: https://mymotorlist.com/engines/volkswagen/ea211/cjza/ Daha sonra Ea211 yeni tip 110çıktı.. Yeni tip oldukça farklıdır. Zaten blok 180 derece dönmüştür. Turbo aracın önüne alınmıştır. Eski tiplerde şöför tarafındadır. Yakıt harcaması 1 litre daha düşüktür, motor ısınması çok hızlıdır. https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-tsi-engines-explained-60143.html Sonra çıkan motor: https://www.vdveer-engineering.nl/en/information/vag-ssp/ssp-seat/ssp-seat-fr/1513-ssp-161-moteurs-de-la-famille-ea211-et-ea888/viewdocument/1513 Yorum bağlantısı
Recommended Posts