Bekir Çelik Perşembe 14:42 Paylaş Perşembe 14:42 Merhaba abiler. Çıkma motor nasıl bulunur? Nerden bakılır? Fiyat kıyaslaması neye göre yapılır? Çıkma motorun sağlık durumu nasıl belli olur? Bahse konu araç: C4 1.4 HDI 2011 Tecrübelerinizi paylaşır mısınız rica etsem? Not: Arama yapmak istedim ama hata verdi forum. Uygun foruma taşınabilir konu yanlış yere açıldıysa. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Perşembe 14:55 Paylaş Perşembe 14:55 Tamamen çıkmacının insafında olursun.. Çıkmacılar arasında bu işi profesyonelce yapanlar var.. Çıkmacılara bakacaksın. Motor iyi derler satarken ama bilme imkanları yok. Şans bence. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Perşembe 14:56 Paylaş Perşembe 14:56 1.4hdi onarımı zor bir motor değil. Neden çıkma aranır? Blok mu kırdı acaba? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 15:22 Paylaş Perşembe 15:22 ruhsata nasıl işlenecek diye yazacağım ama muayenede bakmıyorlar denecek, gölek değişemiyor mu durumu nasıl eskinin 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Perşembe 15:37 Paylaş Perşembe 15:37 https://www.sahibinden.com/otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-motor/motor-komple/ikinci-el?a91570=1070220&a91550=1016558&query_text=1.4 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Perşembe 16:30 Paylaş Perşembe 16:30 1,6 da alabilirsiniz nasıl olsa motor noya bakılmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert Perşembe 17:19 Paylaş Perşembe 17:19 çıkma motorun sağlık durumunu, araca montajlanıp belli bi km kullanmadan anlayamazsınız. dışını yıkar boyar paklarlar aldanmayın. çıkma motor yerine sorunlu parçların orijinalleriyle iyi bir işçilikle onarılması çok daha mantıklı ve makul bir çözüm olur 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Perşembe 18:56 Paylaş Perşembe 18:56 Metin Uzunoğlu yazdı: 1,6 da alabilirsiniz nasıl olsa motor noya bakılmıyor. Çok riskli bence, 1 ay sonra artık bakacağız derlerse çok ciddi sıkıntılı işler çıkar. Çıkma motor yerine komple söktürün ve dağıtılsın motor. Parçasına göre orjinal/muadil/çıkma üçgeninde gezerek toparlansın. Maddi olarak şansınıza bağlı çok daha makule de gelebilir, süre olarak biraz daha uzar iş. Ancak günün sonunda en risksiz iş bu olur. Çıkma aldın taktın ve sorun çıktı. Ne takan usta bedavaya tekrar söker takar ne de satan yer geri alır Yorum bağlantısı
Erman Uzun Perşembe 19:44 Paylaş Perşembe 19:44 Önce tamir yoluna gitmeli olmuyor veya astarı yüzünü asiyorsa sandık motor yani sifir bakılmalı çıkma bence çok riskli bu sıralamada 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara Dün saat 06:56 Paylaş Dün saat 06:56 Çıkma motor da sizin aracınızdan daha kötü durumda olan araçtan çıkmış olabilir. En güzeli üzerindeki motorun onarımı. Ha olmuyorsa sandık motor en temizi. 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Tüv motor noyu okumadan hafif kusur diyip geçiyor... Ben de bu çıkma motor işini merak ediyorum, üst kapak yapana kadar komple çıkma alıp hiç sorun yaşamadan kullanan varmı? Hatta 1.6 motor araca 1.8 felan taksak muayenede kim fark ederki? 1.8 yazısını 1.6 ya çevricek etiketi tasarlamam 30 saniye. Hatta konu dışı ama ek bilgi veriyim. Makine mühendisleri odası şasi no kontrolünü 3 dakika içinde tamamlıyor. Yaptıkları tek şey camdaki ve kaputtaki etikete bakıp sonra arabanın belli yerindeki şasi noyla eşleşiyormu gözle muayene etmek. Şasi nonun olduğu yere 10cm kenardan kesip yeni sacın üstüne sahte şasi no çaksak anlamazlar çünkü 3 dakikada gözle muayene ile nesini anlayacak... tek dertleri 4800tl para almak. Sokakta neden gırla çalıntı araç var sebebi buymuş 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Yahya Melih Ayaksız yazdı: Makine mühendisleri odası şasi no kontrolünü 3 dakika içinde tamamlıyor. Yaptıkları tek şey camdaki ve kaputtaki etikete bakıp sonra arabanın belli yerindeki şasi noyla eşleşiyormu gözle muayene etmek. Şasi nonun olduğu yere 10cm kenardan kesip yeni sacın üstüne sahte şasi no çaksak anlamazlar çünkü 3 dakikada gözle muayene ile nesini anlayacak... tek dertleri 4800tl para almak. Bazı yerlerde çok titizler şasi numarasının değiştirildiğini veya birden fazla kez usulsüz işlendiğini anladıklarında durumu doğrudan emniyete bildiriyorlar. Üniversiteler de muayeneden geçemeyen araçlar için şasi no raporu veriyor diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Yahya Melih Ayaksız yazdı: Tüv motor noyu okumadan hafif kusur diyip geçiyor... Ben de bu çıkma motor işini merak ediyorum, üst kapak yapana kadar komple çıkma alıp hiç sorun yaşamadan kullanan varmı? Hatta 1.6 motor araca 1.8 felan taksak muayenede kim fark ederki? 1.8 yazısını 1.6 ya çevricek etiketi tasarlamam 30 saniye. Hatta konu dışı ama ek bilgi veriyim. Makine mühendisleri odası şasi no kontrolünü 3 dakika içinde tamamlıyor. Yaptıkları tek şey camdaki ve kaputtaki etikete bakıp sonra arabanın belli yerindeki şasi noyla eşleşiyormu gözle muayene etmek. Şasi nonun olduğu yere 10cm kenardan kesip yeni sacın üstüne sahte şasi no çaksak anlamazlar çünkü 3 dakikada gözle muayene ile nesini anlayacak... tek dertleri 4800tl para almak. Sokakta neden gırla çalıntı araç var sebebi buymuş Illegale kayacak adamin boyle tasalari olmaz. Yapar.gecer zaten. Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Abiler teşekkür ediyorum cevaplar için. Mesele uzun da, şöyle diyeyim. Emanet araba aldım, 150 km gittim gitmedim, meşhur Damlama'da yüksek hararet yaptı. Hatta kısa süre de olsa motor alev aldı, hemen müdahale ettim söndürdüm. Araç çalışıyor, ama 2 dk sonra hararet ışığı yakıyor. Çekiciyle aracı sahibine yolladık. Üstümüze düşen neyse yapalım dedik. Sahibi aracı Konya sanayiine götürmüş tanıdığı var diye. (Ben Karaman'dayım işim gereği.) Motoru açan usta da, rektifiye falan bunu kurtarmaz, çıkma motor alıp takalım demiş. Anlayacağınız araç benim değil ama, ihale bende kaldı. 70 bin motor + 30 bin işçilik gibi bir faturayla karşı karşıyayım. Şu an ver parayı kurtul kafasına geldim yavaş yavaş. 4 saat önce tarihinde Bekir Çelik tarafından düzenlendi Yazım yanlışı. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Bekir Çelik yazdı: Abiler teşekkür ediyorum cevaplar için. Mesele uzun da, şöyle diyeyim. Emanet araba aldım, 150 km gittim gitmedim, meşhur Damlama'da yüksek hararet yaptı. Hatta kısa süre de olsa motor alev aldı, hemen müdahale ettim söndürdüm. Araç çalışıyor, ama 2 dk sonra hararet ışığı yakıyor. Çekiciyle aracı sahibine yolladık. Üstümüze düşen neyse yapalım dedik. Sahibi aracı Konya sanayiine götürmüş tanıdığı var diye. (Ben Karaman'dayım işim gereği.) Motoru açan usta da, rektifiye falan bunu kurtarmaz, çıkma motor alıp takalım demiş. Anlayacağınız araç benim değila ama, ihale bende kaldı. 70 bin motor + 30 bin işçilik gibi bir faturayla karşı karşıyayım. Şu an ver parayı kurtul kafasına geldim yavaş yavaş. 70 bin motor uygun görünüyor. Rektefe fiyatları oralarda zaten. 100 verildikten sonra konu kapanacaksa makul görünüyor ya da biraz daha pazarlık edilir ustayla 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Bekir Çelik yazdı: Abiler teşekkür ediyorum cevaplar için. Mesele uzun da, şöyle diyeyim. Emanet araba aldım, 150 km gittim gitmedim, meşhur Damlama'da yüksek hararet yaptı. Hatta kısa süre de olsa motor alev aldı, hemen müdahale ettim söndürdüm. Araç çalışıyor, ama 2 dk sonra hararet ışığı yakıyor. Çekiciyle aracı sahibine yolladık. Üstümüze düşen neyse yapalım dedik. Sahibi aracı Konya sanayiine götürmüş tanıdığı var diye. (Ben Karaman'dayım işim gereği.) Motoru açan usta da, rektifiye falan bunu kurtarmaz, çıkma motor alıp takalım demiş. Anlayacağınız araç benim değil ama, ihale bende kaldı. 70 bin motor + 30 bin işçilik gibi bir faturayla karşı karşıyayım. Şu an ver parayı kurtul kafasına geldim yavaş yavaş. Geçmiş olsun, standart bir araca sübap yaptıysanız bile 40-50 bini rahat bulur. 70 bine sıfır motor bence fiyat olarak gayet iyi. İşçilik de pazarlık yapın, diğer motor ustaya kalır büyük ihtimalle o yüzden fiyatı indirmesini isteyin. 100 bin TL göze büyük geliyor ama değeri kalmamış malesef. Yorum bağlantısı
Recommended Posts