Yahya Melih Ayaksız 15 saat önce Paylaş 15 saat önce İyi forumlar. Geçen sene aküm çakmaklıkta 10 gün kamera unuttuğum için komple boşalmıştı bende takviyeyle çalıştırmıştım. Bugüne kadar bazen yolda giderken akü ışığı yakıyordu ama aküden hiç şüphelenmedim çünkü çalıştırcam diyince normal çalışıyordu Araba 1 hafta kapıda yattı sonra ben çalıştırınca biraz nazlanarak çalıştı, 15 km yol yaptım sonra 8 saat park ettim, yine biraz nazlanarak çalıştı. Yalnız en son çalışırken çok gaz vermediğim sürece hep akü ışığı yaktı en sonunda da sanki benzini bitmiş gibi silkelene silkelene stop etti. Otobanın ortasında 2 genç sağolsun ittirdilerde vurdurarak çalıştırdık Bunu aküsü mü bozulmuştur yoksa alternatör mü bitmiş olabilir ne dersiniz? Çalışan araba akü bozuksa akü ışığı yakıp stop edermi? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 saat önce Paylaş 15 saat önce biten sıfırlanan akü genellikle adam olmaz. 15 km tam yetmeyebilir ama bir de. 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Çalışan araçta aküyü sökün eğer alternatör sağlam ise ve özel bir donanım yoksa sonradan eklenen stop etmez. Alternatör düzgün akım üretemezse bu saydıklarınız olur. Ancak siz aküyü de sıfırlamışsınız, hem akü kesin değişecek hem de alternatöre bakılması lazım 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Çalışan araçta aküyü sökün eğer alternatör sağlam ise ve özel bir donanım yoksa sonradan eklenen stop etmez. Alternatör düzgün akım üretemezse bu saydıklarınız olur. Ancak siz aküyü de sıfırlamışsınız, hem akü kesin değişecek hem de alternatöre bakılması lazım Escortta tamam da yeni araçlar olmaz 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Evet modernize araçlarda elektronik sistemler hasar görür. Alternatör tam dc değil Soruna gelince, akü tamamen ölü de dahi olsa aracın sağlıklı çalışması gerekir. Alternatör 13.5 volt civarı gerilim üretiyor yanında da 60-70 amperlik akım ile. Araç sorunsuz ilerler 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 14 saat önce Yazar Paylaş 14 saat önce Servet Aydın yazdı: Evet modernize araçlarda elektronik sistemler hasar görür. Alternatör tam dc değil Soruna gelince, akü tamamen ölü de dahi olsa aracın sağlıklı çalışması gerekir. Alternatör 13.5 volt civarı gerilim üretiyor yanında da 60-70 amperlik akım ile. Araç sorunsuz ilerler Hem alternatör hem akü diyorsunuz yani. Araçta aydınlatmada da hafif titreme vardı . Alternatörün neleri bozulmuştur tahmini bir fiyat verebilirmisiniz? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ben almamam rakamdan. Aküden önce alternatöre bakılacak. Kurşun asit starter aküleri derin deşarj olsa da ölmez. Harici şarj edilir ve kurtulurlar 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Escortta tamam da yeni araçlar olmaz Yeni araçlarda aküyü değişince bile bms resetlenmek zorunda. Yoksa eski aküye davrandığı gibi davranıyor ve aküyü düzgün kullanamıyor sistem. Hatta ölü bir aküden sonra ise saçmalamaya devam ediyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Servet Aydın yazdı: Evet modernize araçlarda elektronik sistemler hasar görür. Alternatör tam dc değil Soruna gelince, akü tamamen ölü de dahi olsa aracın sağlıklı çalışması gerekir. Alternatör 13.5 volt civarı gerilim üretiyor yanında da 60-70 amperlik akım ile. Araç sorunsuz ilerler Bir bilgi Bayramdaki uzun yolda fark ettim, çok da şaşırdım. Yolculukta akü tam dolmuş olmalı ki, bir süre sonra hiç bir yol ve yük koşulunda voltaj 12.8 i geçmedi. Akşamdan sabah bekleyince beklediğimiz tepkileri veriyordu ancak yolculuk sırasında 12.8 de kalıyordu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts