Mustafa Kayaoğlu 24 Haziran Paylaş 24 Haziran Şarjdan direk aküye 6 mm lik yeni kablo çektir. Sorun çözülür 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 27 Haziran Yazar Paylaş 27 Haziran Bugün iki kişi baktık boşta 12,6 v ya kadar düştü ilk marştan sonra, sonra 12.9 a çıktı gaz verince daha sonra da aküyü çalışır vaaiyetteyken söktük 13,5 e çıkmış. İki gün önce ilk marştan sonra hafif lamba yakmıştı biraz işkillenmiştim... Akü çok güç çekiyor olabilirmi hala dolana kadar? Az önce yoldan döndüm son güç kalorifer + uzunları yakınca rölanti devrinde bile hiç sorun yapmad akü motor kapalıyken 12.45 veriyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Haziran Paylaş 27 Haziran göstergedeki lamba nın ismi şarj lambası dolayısı ile akü yü söksek te suyuun boşaltsak ta yakmaz yani şarja baktırmalı, multimetre ile de olmaz yanıltır 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Son iki haftadır bu illet yine ortaya çıktı. Eski akü sürekli derin deşarj oldu heralde öldü diyip yeni akü aldım ama sorun şarjdaymış. Voltaj 12.2-13 arası oynayıp duruyor. Bugün akşam farları yakınca rölantide ara ara şarj ışığı gördüm. Konjektör değişmeden önce şarj etmiyordu. Konjektör değiştikten sonra sağlıksız şekilde şarj etmeye başladı burada konuştuğumuz üzere. Konjektör de çin malıydı. Konjektör uyumsuzsa bunu yapıyor olabilirmi? Olmazsa orjinal konjektör sipariş edip alternatörcüye uğriyim. Eski aküyüde amazondan ucome 6amper akü şarj aleti ile şarj ettim. Aleti beğendim. Bunu da ileride birisine gerekirse diye not düşeyim Yorum bağlantısı
Recommended Posts