Tansu Kalafatoğlu 10 saat önce Paylaş 10 saat önce İngiliz düşünce kuruluşu T&E suv kaput yüksekliğiyle alakalı çalışma yapıyor. Ve görüş açısının azlığından dolayı artan kaza sayısıyla alakalı rapor çıkarıyor. Yakında kaput yüksekliklerine sınır gelebilir. Ya da belli bir sınırdan sonra yaya algılama sistemi tip onaydan geçerse donanım standart olmak zorunda kalabilir. https://www.forbes.com/sites/carltonreid/2025/06/11/eu-must-cap-suv-hood-heights-urges-report-crash-test-body-says-not-as-simple-as-that/ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 saat önce Paylaş 9 saat önce evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Günümüzde aerodinamizmin iyileştirilmesi sebebiyle görüş özellikleri iyi olan otomobil pek kalmadı zaten. A sütunu ve direkler eskiden sürücüye yakın ve incecikti. Önce pick up tarzı araçlarda koca koca tekerlek, yükseltme kitlerine bir standart getirsinler. Volvo bisiklet sürücülerinin ve yayaların araç tarafından fark edilmesini sağlayarak erken uyarı sistemini devreye sokacak özel bir boya üzerinde çalışmıştı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 saat önce Yazar Paylaş 8 saat önce Çağlar Bayur yazdı: evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts