İçeriğe Yönlendir

SUV Araçlarda Yaya Güvenliği


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu

İngiliz düşünce kuruluşu T&E suv kaput yüksekliğiyle alakalı çalışma yapıyor. Ve görüş açısının azlığından dolayı artan kaza sayısıyla alakalı rapor çıkarıyor. Yakında kaput yüksekliklerine sınır gelebilir. Ya da belli bir sınırdan sonra yaya algılama sistemi tip onaydan geçerse donanım standart olmak zorunda kalabilir. 
 

https://www.forbes.com/sites/carltonreid/2025/06/11/eu-must-cap-suv-hood-heights-urges-report-crash-test-body-says-not-as-simple-as-that/

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Günümüzde aerodinamizmin iyileştirilmesi sebebiyle görüş özellikleri iyi olan otomobil pek kalmadı zaten. A sütunu ve direkler eskiden sürücüye yakın ve incecikti. Önce pick up tarzı araçlarda koca koca tekerlek, yükseltme kitlerine bir standart getirsinler. Volvo bisiklet sürücülerinin ve yayaların araç tarafından fark edilmesini sağlayarak erken uyarı sistemini devreye sokacak özel bir boya üzerinde çalışmıştı.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart

 

 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...