Cafer Celik Pazar 10:45 Paylaş Pazar 10:45 Arkadaşlar genleşme kabı yağla dolmuş. En son 4 yıl önce olmuştu. O zaman antifiriz kullanılmadığı için yağ soğutucunun kanallarının paslanıp çürümesi nedeni ile olmuştu. Sonra antifiriz kullandığım için bu sorun bir daha olmadı. En son geçen sene yağ kaçağından dolayı febi marka yağ soğutucu ile tekrar değişmiştim. Ama suya yağ karışma yoktu. Bu arada yıllardır soğutma sıvısı yılda yaklaşık yarım litre ile 1 lt arası azalıyor. Sizce sorun neyden kaynaklıdır ya da nasıl tespit edilir? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel Pazar 13:49 Paylaş Pazar 13:49 Fotoğraftan bir şey anlaşılmıyor. Tekrar yağ soğutucu patlamış olabilir yada conta veya silindir kapakta kaçak olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın Pazar 14:25 Paylaş Pazar 14:25 Yağ soğutucu patlayınca sistem iyicene temizlendi mi? İki tane bulaşık kapsülü atıp genleşme kabına motoru bir kaç saat çalıştırın veya kullanın aracı. Sonra genleşme kabına gelen ince hortumu sökerek kaba sürekli su ialvesi ( hortumla) yaparak tüm sistemi temizleyin. Ta ki sistemin temiz olduğunu görünce suyu tamamlayıp aracı kullanın. Hem kabı ve sistemi komple iyicene temizlemiş olacaksın hemde yağ kaçağı varsa yine görülecek. 2 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Pazar 15:18 Paylaş Pazar 15:18 Araçta tek bir sorun yok gibi görünüyor, soğutma suyuna yağ karışıyor ve aynı zamanda su kaçağı da var. Yağ soğutucu yeni değişmiş ve sonrasında su kullanımamışsa araç dizelse egr soğutucusu da oyuna dahil. Kalorifer peteğine bakılabilir su kaçağı için. Termostat devirdaim vs söylemiyorum bile. En kolay tespit basınç testi ile olur. Önceki yağ kirliliği mutlaka iyi şekilde temizlenmeli Yorum bağlantısı
Cafer Celik Pazar 17:31 Yazar Paylaş Pazar 17:31 Önceki yağ karışması 4-5 sene önceydi ve sistem defalarca temizlendi hiç kalıntı kalmamıştı. Şimdiye kadar soğutma sıvı gayet berraktı. Bugün tesadüfen baktığımda siyah yağa bulanmıştı. Eğer yağ soğutucu sağlamsa boşuna masraf etmek istemiyorum. Basınç testinden kesin anlaşılır mı acaba? Yorum bağlantısı
Cafer Celik Salı 16:48 Yazar Paylaş Salı 16:48 Arkadaşlar araba tamirde. Üst pak söküldü çatlak varmış değişecek. Yataklardaki kayıp da %10 üzeirnde çıkmış. Alt kısmı da yenilersem masraf bayağı artıyor. Sizce alt kısımları da yaptırayım mı yoksa idare eder mi? Tüm masrafları kredi çekerek yapacam. En ideal yolu bulmaya çalışıyorum. Usta yarın bi fiyat çıkaracak Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Salı 17:19 Paylaş Salı 17:19 Mutlaka yaptırmanız lazım. Üst güçlü, alt zayıf olunca, yağ yakma devam edecek. Zaten yataklar bitmiş. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 11:05 Paylaş Dün saat 11:05 0.001 hassasiyetli yerde %10 na soru olmaz değişir zatan şart 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts