Cafer Celik 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Arkadaşlar genleşme kabı yağla dolmuş. En son 4 yıl önce olmuştu. O zaman antifiriz kullanılmadığı için yağ soğutucunun kanallarının paslanıp çürümesi nedeni ile olmuştu. Sonra antifiriz kullandığım için bu sorun bir daha olmadı. En son geçen sene yağ kaçağından dolayı febi marka yağ soğutucu ile tekrar değişmiştim. Ama suya yağ karışma yoktu. Bu arada yıllardır soğutma sıvısı yılda yaklaşık yarım litre ile 1 lt arası azalıyor. Sizce sorun neyden kaynaklıdır ya da nasıl tespit edilir? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Fotoğraftan bir şey anlaşılmıyor. Tekrar yağ soğutucu patlamış olabilir yada conta veya silindir kapakta kaçak olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Yağ soğutucu patlayınca sistem iyicene temizlendi mi? İki tane bulaşık kapsülü atıp genleşme kabına motoru bir kaç saat çalıştırın veya kullanın aracı. Sonra genleşme kabına gelen ince hortumu sökerek kaba sürekli su ialvesi ( hortumla) yaparak tüm sistemi temizleyin. Ta ki sistemin temiz olduğunu görünce suyu tamamlayıp aracı kullanın. Hem kabı ve sistemi komple iyicene temizlemiş olacaksın hemde yağ kaçağı varsa yine görülecek. 2 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 29 Haziran Paylaş 29 Haziran Araçta tek bir sorun yok gibi görünüyor, soğutma suyuna yağ karışıyor ve aynı zamanda su kaçağı da var. Yağ soğutucu yeni değişmiş ve sonrasında su kullanımamışsa araç dizelse egr soğutucusu da oyuna dahil. Kalorifer peteğine bakılabilir su kaçağı için. Termostat devirdaim vs söylemiyorum bile. En kolay tespit basınç testi ile olur. Önceki yağ kirliliği mutlaka iyi şekilde temizlenmeli Yorum bağlantısı
Cafer Celik 29 Haziran Yazar Paylaş 29 Haziran Önceki yağ karışması 4-5 sene önceydi ve sistem defalarca temizlendi hiç kalıntı kalmamıştı. Şimdiye kadar soğutma sıvı gayet berraktı. Bugün tesadüfen baktığımda siyah yağa bulanmıştı. Eğer yağ soğutucu sağlamsa boşuna masraf etmek istemiyorum. Basınç testinden kesin anlaşılır mı acaba? Yorum bağlantısı
Cafer Celik Salı 16:48 Yazar Paylaş Salı 16:48 Arkadaşlar araba tamirde. Üst pak söküldü çatlak varmış değişecek. Yataklardaki kayıp da %10 üzeirnde çıkmış. Alt kısmı da yenilersem masraf bayağı artıyor. Sizce alt kısımları da yaptırayım mı yoksa idare eder mi? Tüm masrafları kredi çekerek yapacam. En ideal yolu bulmaya çalışıyorum. Usta yarın bi fiyat çıkaracak Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Salı 17:19 Paylaş Salı 17:19 Mutlaka yaptırmanız lazım. Üst güçlü, alt zayıf olunca, yağ yakma devam edecek. Zaten yataklar bitmiş. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Çarşamba 11:05 Paylaş Çarşamba 11:05 0.001 hassasiyetli yerde %10 na soru olmaz değişir zatan şart 1 Yorum bağlantısı
Cafer Celik 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce Arkadaşlar bir çok soruyu yapay zeka cevaplayıp yardımcı oluyor:) ilk defa motor rektefiyesi yaptırdığım için fazla bilgim yok. Diyor ki ilk 3 bin km’de 10w 40 yağ kullanılmalı rodaj için. Bu şart mı acaba? Ustanın bu konuda çok da hassas olacağını düşünmüyorum açıkçası Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Cafer Celik yazdı: Arkadaşlar bir çok soruyu yapay zeka cevaplayıp yardımcı oluyor:) ilk defa motor rektefiyesi yaptırdığım için fazla bilgim yok. Diyor ki ilk 3 bin km’de 10w 40 yağ kullanılmalı rodaj için. Bu şart mı acaba? Ustanın bu konuda çok da hassas olacağını düşünmüyorum açıkçası onu gerçek ifade eden şey kopya zeka olmalı. yapay başka bir ifadedir. 1000 kşi 2+2=5 yazarsa bunu kopyalar. yanıtı da 5 olur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts