İçeriğe Yönlendir

C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi


Erol Gündoğdu
Çözüme git Ü.Emre Kartal tarafından,

Recommended Posts

Erol Gündoğdu

Ford Focus/C-Max 1.6 TDCİ  2004 Trend aracımın  Triger seti , Bakım ve Külbütör Kapağı değişimi yapılacak. Külbütör kapağı yağ kaçırmaya başladı.

Siz değerli tecrübeli arkadaşlarım  hangi marka parça alayım. Tecrübelerinizden faydalanabiliriz. 

Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen
Erol Gündoğdu yazdı:

Triger seti

triger setini dayco almayın, gates tercih edin.

 

Yorum bağlantısı
  • Çözüm
Ü.Emre Kartal

Kapak contadan yağ kaçırıyor ise ayrıca contası satılıyor onu alabilirsiniz.

 

Triger için eurorepar, devirdaim için pierburg alın. Ayrıca v kayışını da değiştirin (eğer hiç değişmedi ise v kayışı gergisini veya en azından bilyasını değiştirin)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erol Gündoğdu
Ü.Emre Kartal yazdı:

Kapak contadan yağ kaçırıyor ise ayrıca contası satılıyor onu alabilirsiniz.

 

Triger için eurorepar, devirdaim için pierburg alın. Ayrıca v kayışını da değiştirin (eğer hiç değişmedi ise v kayışı gergisini veya en azından bilyasını değiştirin)

usta kapak değişecek dedi turbo emiş hortumunun ordada yağlanma var. v kayışı ve gergi 6 ay önce değişti. ben aracın tiriger ne zaman değiştiğini bilmediğimden tedbir amaçlı değiştirmek istiyorum

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erol Gündoğdu yazdı:

turbo emiş hortumunun ordada yağlanma var

oradan yağ buharı geçerken yağlanmasın da ne yapsın?

külbütör kapağı neden değşiyor? kaç tl o parça?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Erol Gündoğdu yazdı:

usta kapak değişecek dedi turbo emiş hortumunun ordada yağlanma var. v kayışı ve gergi 6 ay önce değişti. ben aracın tiriger ne zaman değiştiğini bilmediğimden tedbir amaçlı değiştirmek istiyorum

 

 

Yağlanmanın kaynağı kapak mı, kelepçe veya hortum mu emin olun. Çünkü kapağı yansanayi alırsanız çok geçmez başa sararsınız. Belki büyük markalarınki dayanır. (Febi de var mesela) 

 

Zamanını bilmiyorsanız en temizi kayışın kontrol kapağını açtırıp kontrol ettirmek. Kayışlarda tarih yazar üretim tarihini bile baz alsanız 4-5 senedir sizin araçta değişim süresi. Yeni birçok fordda 9 yıl 135k km

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erol Gündoğdu
Ü.Emre Kartal yazdı:

 

 

Yağlanmanın kaynağı kapak mı, kelepçe veya hortum mu emin olun. Çünkü kapağı yansanayi alırsanız çok geçmez başa sararsınız. Belki büyük markalarınki dayanır. (Febi de var mesela) 

 

Zamanını bilmiyorsanız en temizi kayışın kontrol kapağını açtırıp kontrol ettirmek. Kayışlarda tarih yazar üretim tarihini bile baz alsanız 4-5 senedir sizin araçta değişim süresi. Yeni birçok fordda 9 yıl 135k km

 

Çağlar Bayur yazdı:

oradan yağ buharı geçerken yağlanmasın da ne yapsın?

külbütör kapağı neden değşiyor? kaç tl o parça?

çağlar bey daha önce yoktu 2 ay önce başladı.. Tamirci kardeşim kapak bozulmuş dedi. Formoco diy arka orijinali imiş. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erol Gündoğdu yazdı:

kapak bozulmuş dedi

başka bir tamirciden de fikir sorulaiblir, kaç tl bu kapak?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erol Gündoğdu
Ü.Emre Kartal yazdı:

 

 

Yağlanmanın kaynağı kapak mı, kelepçe veya hortum mu emin olun. Çünkü kapağı yansanayi alırsanız çok geçmez başa sararsınız. Belki büyük markalarınki dayanır. (Febi de var mesela) 

 

Zamanını bilmiyorsanız en temizi kayışın kontrol kapağını açtırıp kontrol ettirmek. Kayışlarda tarih yazar üretim tarihini bile baz alsanız 4-5 senedir sizin araçta değişim süresi. Yeni birçok fordda 9 yıl 135k km

Sadece elimdeki bilgi araç bakım kağıdında triger 255000 deeğişmiş su an arac 331000 de birde artık bu araca 10- 40mı yağ koyayım 5 30 mu 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Erol Gündoğdu yazdı:

Sadece elimdeki bilgi araç bakım kağıdında triger 255000 deeğişmiş su an arac 331000 de birde artık bu araca 10- 40mı yağ koyayım 5 30 mu 

Eksiltme olmadığı sürece aynı yağa devam. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...