Önder Özcan 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Ümit Türk yazdı: Arabayı bıraktım. Usta ile birlikte baktık. Krank mefta olmuş. Kayışı duman etmiş. Krank ile birlikte kayış değişecek. Bununla geçmiş olsun umarım cortlamayız Krank değil bilyadır o. Krank olsa durama.. yani gidemezdin 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Krank kasnağıdır o.. Mondeolarda kronik sorunlu idi. ses yapardı. Değiştirmiştik hep.. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 9 Temmuz Yazar Paylaş 9 Temmuz Yaw yanlışlıkla yazdım abiler 🫣 Mehmet Ozyurek yazdı: Krank kasnağıdır o.. Mondeolarda kronik sorunlu idi. ses yapardı. Değiştirmiştik hep.. Benimki dönmüyordu abi. Sesi geçtim park ederken direksiyon elimde kalacak diye çevirmiyordum 😶 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Krank kasnağının göbeği ile dışı arasında kauçuk var. Kauçuk bozuluyor, kasnağın göbeği dönüyor ama dışı dönmüyor. Jantın dönüp lastiğin dönmediğini düşünün. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Nihat Palolu yazdı: Krank kasnağının göbeği ile dışı arasında kauçuk var. Kauçuk bozuluyor, kasnağın göbeği dönüyor ama dışı dönmüyor. Jantın dönüp lastiğin dönmediğini düşünün. Beyle mi 2 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Önder Özcan yazdı: Beyle mi Hıh bunun gibin işte:) 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk Cumartesi 08:42 Yazar Paylaş Cumartesi 08:42 Yazmayı unutmuşum. Krank kasnağı ve kayış değişti. Sorun çözüldü. 6 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil Cumartesi 19:40 Paylaş Cumartesi 19:40 Selçuk Bakış yazdı: V kayışının olduğu bölümde bilyalar var, onlardan birisi kilitlenmiş olmasın Şirket araci olan dobloda başımıza geldi. Bir anda hidrolik değilmiş gibi eski düzen direksiyonmus gibi sertleşti ve kayış sesi gelmeye basladi. 170binde arac. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts