Onur Demir 11 Mayıs Yazar Paylaş 11 Mayıs Herkese merhaba, istemeyerek de olsa aracı ilana koydum. ilan linki Plan program yapıyoruz ancak bir türlü ekonomiyi ayarlayamıyorum. Oğlanın okul ödemeleri aralıkta son. Sonrasında tekrar bir araç alırım kısmetse (muhtemelen yine ec4 alırım) Bazılarınızın bildiği üzere araç zaten çok az kullanılıyor, şirket aracı ile tüm işimizi hallediyoruz. Haliyle rahatlayana kadar araçtan vaz geçmem gerekecek. Buradan biri alacak olursa ilan fiyatından güzel bir indirim yaparım yabancıya gitmesin. 7 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun 11 Mayıs Paylaş 11 Mayıs Hayırlısı olsun Onur,maalesef bazen elimizde olmayan sebeplerden hükmümüz malımıza geçiyor,daha iyilerini alırsın inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 11 Mayıs Paylaş 11 Mayıs Onur Demir yazdı: Herkese merhaba, istemeyerek de olsa aracı ilana koydum. ilan linki Plan program yapıyoruz ancak bir türlü ekonomiyi ayarlayamıyorum. Oğlanın okul ödemeleri aralıkta son. Sonrasında tekrar bir araç alırım kısmetse (muhtemelen yine ec4 alırım) Bazılarınızın bildiği üzere araç zaten çok az kullanılıyor, şirket aracı ile tüm işimizi hallediyoruz. Haliyle rahatlayana kadar araçtan vaz geçmem gerekecek. Buradan biri alacak olursa ilan fiyatından güzel bir indirim yaparım yabancıya gitmesin. Keşke yaz sonu görüşseydik hayırlı satışlar abi 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 11 Mayıs Yazar Paylaş 11 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Hayırlı satışlar Onur.. Güzel araç. Sağol Abi. Fatih Uzun yazdı: Hayırlısı olsun Onur,maalesef bazen elimizde olmayan sebeplerden hükmümüz malımıza geçiyor,daha iyilerini alırsın inşallah. Aynen Abi, inşallah. Görkem Karakaş yazdı: Keşke yaz sonu görüşseydik hayırlı satışlar abi Hayırlısı diyelim. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 12 Mayıs Paylaş 12 Mayıs Hayırlı satışlar, pek temiz, güzel duruyor. Durduk yere alasım geldi 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 12 Mayıs Paylaş 12 Mayıs Rengi çok güzel aslında istek listemdeki araçlardan da ama fiyata ulaşmam imkanı yok... Allah hayırlı müşteriler versin Facebook grubu var aracın orasıda bayğı hareketli bence orada da paylaşın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Mayıs Paylaş 12 Mayıs Onur Demir yazdı: Oğlanın okul ödemeleri aralıkta son benimkinin de ödemesi bitince yeni arayışa girebilirm, yalnız değilsin , buna 29 jant pilli monster pisiklet sığar 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 13 Mayıs Yazar Paylaş 13 Mayıs Köksal Yılmaz yazdı: Hayırlı satışlar, pek temiz, güzel duruyor. Durduk yere alasım geldi Teşekkür ederim. Yakınız diye biliyorum, ücretsiz test sürüşü yaptırılır Talha Bilgi yazdı: Rengi çok güzel aslında istek listemdeki araçlardan da ama fiyata ulaşmam imkanı yok... Allah hayırlı müşteriler versin Facebook grubu var aracın orasıda bayğı hareketli bence orada da paylaşın. Teşekkürler. Hayırlısı diyelim. Facebook ve Whatsapp gruplarında varım. ancak oralarda paylaşmayı düşünmüyorum. Çağlar Bayur yazdı: benimkinin de ödemesi bitince yeni arayışa girebilirm, yalnız değilsin , buna 29 jant pilli monster pisiklet sığar Abi garajda prizim var. Yine elentrikli alırım. muhtemelen de yine ec4 alabilirim. kısmet tabi bu işler bu ekonomide 10 ay sonrasını planlamak çok zor. Bisikleti bilmiyorum. Bagajda sabit acil durum çantaları var eşimin. zaten tüm seyahat ve işlerimizi Megane ile hallediyoruz. Erkam Elma yazdı: Fotolar çok iyi görünüyor canı çeker insanın Teşekkür ederim. saralım hemen turuncu ec4 3 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 13 Mayıs Paylaş 13 Mayıs Onur Demir yazdı: Herkese merhaba, istemeyerek de olsa aracı ilana koydum. Hadi ya tüh. Hayırlı satışlar. 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 2 Haziran Yazar Paylaş 2 Haziran Onur Demir yazdı: Herkese merhaba, istemeyerek de olsa aracı ilana koydum. ilan linki Plan program yapıyoruz ancak bir türlü ekonomiyi ayarlayamıyorum. Oğlanın okul ödemeleri aralıkta son. Sonrasında tekrar bir araç alırım kısmetse (muhtemelen yine ec4 alırım) Bazılarınızın bildiği üzere araç zaten çok az kullanılıyor, şirket aracı ile tüm işimizi hallediyoruz. Haliyle rahatlayana kadar araçtan vaz geçmem gerekecek. Buradan biri alacak olursa ilan fiyatından güzel bir indirim yaparım yabancıya gitmesin. Bir güncelleme yapalım. fiyat konusunda biraz gardımı düşürdüm. ilk başlarda çok teklif aldım Hanım sözü dinleyip 1350 altına inmedim . şuan ilan 1355, kısa süre sonra 1350 altına indireceğim. pazarlık ıvır zıvır derken 1.300TL ye vereceğim. eşiniz dostunuz arıyorsa kesinlikle önerebilirsiniz. bildik tanıdık birine giderse mutlu olurum araç F/p açısından çok iyi durumda. 6 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Varya bedava. Keske menzili bana uysaymis. 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 2 Haziran Yazar Paylaş 2 Haziran Doğan Arşiray yazdı: Varya bedava. Keske menzili bana uysaymis. Ne kadar lazım size otobanda 130-140 giderim dersen 20kw ortalama yakar. istanbul ankara izmir gibi yerlerde şehir içi 12-13kw ortalama ile gezersin. 50kw batarya 45kw net kullanımı var. şehir içi 350km. Ha hep dışarlarda koşturuyorum hız yaparım dersen en az 80kw bataryalı araba lazım. çünkü 130-140 ile gidince tüm araçlar min 20kw tüketiyor. 80kw bataryalı araç fiyatına bundan 2 tane alınıyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Haziran Paylaş 2 Haziran bana büyük batarya lazım maalesef. ben şehir içinde pek kullanmıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 9 Haziran Yazar Paylaş 9 Haziran Biraz sessiz kalmıştım son hafta araç ile ilgili kapora almıştım. Dün satışını gerçekleştirdik. Araç aynı plaka ile İzmit'e gitti. Aracı alan kişi sonradan farkettik eniştemin abisinin oğluymuş. yabancıya gitmedi yani mutlu oldum o yüzden. İzmit'te görürseniz aracı şaşırmayın. iki taraf için de hayırlı olsun. Güzel bir deneyimdi, ben çok memnundum, eşim zaten çok duygusal, çok alışmıştı ve zevkle kullanıyordu. Kısmet ilerde alırız belki yine. 10 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Onur Demir yazdı: iki taraf için de hayırlı olsun. Güzel bir deneyimdi, ben çok memnundum, eşim zaten çok duygusal, çok alışmıştı ve zevkle kullanıyordu. Kısmet ilerde alırız belki yine. Daha iyileri nasip olsun. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Haziran Paylaş 9 Haziran yaa tam da paramı denklemiştim Onur Demir yazdı: Aracı alan kişi sonradan farkettik eniştemin abisinin oğluymuş. yabancıya gitmedi yani mutlu oldum o yüzden. İzmit'te görürseniz aracı şaşırmayın. hayırlı olsun. görümcemi oluyordu eniştenin abisinin çocuğu ben bu terimleri kep karıştırıyorum. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Doğan Arşiray yazdı: yaa tam da paramı denklemiştim hayırlı olsun. görümcemi oluyordu eniştenin abisinin çocuğu ben bu terimleri kep karıştırıyorum. Deniz görümcesinin salatası efsane olur 1 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Hayirli ugurlu olsun Allah daha iyilerini nasip etsin 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Haziran Paylaş 9 Haziran İlkay Başaran yazdı: Deniz görümcesinin salatası efsane olur deniz görünce salata iyi olur değilmiydi o? 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Doğan Arşiray yazdı: deniz görünce salata iyi olur değilmiydi o? Deniz görünce salata yapmayan görümce de ne bileyim 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 9 Haziran Paylaş 9 Haziran İlkay Başaran yazdı: Deniz görünce salata yapmayan görümce de ne bileyim Yeni gelin tepkisi 😂 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts