Zekeriya AKBAĞ Cumartesi 20:54 Paylaş Cumartesi 20:54 Merhabalar. Motoru revizyon görmüş bir aracın piyasa değeri düşer mi? Araç 2010, 1.4 benzin, otomatik vites Fiesta. Kilometre 129bin. Revizyon sebebi yağ pompasının yağlama işlevini gerçekleştirmemesi. Revizyon profesyonel olarak faturalandırılmıştır. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Cumartesi 21:21 Paylaş Cumartesi 21:21 Düşmez aksine artar normalde. Ancak düzgün yapılması ve tüm herşeyin belgeli olması şartıyla. Diğer türlü kusuru örtecek bir işlem olarak algılarım ben olsam. Ayrıca yapıldıktan kısa süre sonra satışta şüphe uyandırır 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Pazar 07:25 Paylaş Pazar 07:25 Türkiye piyasasında komple boya/değişen veya göçük düzeltme olmasın bunun yerine motoru bitik ya da şanzımanı gidik olsun, aracın değeri her zaman daha fazladır. Amerika’da ise boyalı aracın orijinale göre satış fiyatı daha yüksek oluyor çünkü bunun boyası yeni yapılmış boyatma ihtiyacı yok deniliyor. Aynı şekilde sıfır sandık motor için de geçerli. Kuzenim sıfır 308 aldı yetkili servis kronik bir arızadan dolayı komple sandık motor değişimi yaptı ve aracın otomatikman satış değeri düştü ne alıcı müşteri ne de kurumsal firmalar vermiyor o parayı. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Pazar 08:23 Paylaş Pazar 08:23 130bin bu araç için çok düşük bir km, bakımsız mı kaldı acaba? Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 08:35 Paylaş Pazar 08:35 Bence artar. Motor revizyonlu bir Vectra C almıştım. 180 bindeydi. Ne yağ yakma ne eksiltme ne bir şey tıkır tıkır hala çalışıyor tıpkı saat gibi. Yorum bağlantısı
Koray Demir Pazar 09:28 Paylaş Pazar 09:28 Çağrı Alaf yazdı: Bence artar. Motor revizyonlu bir Vectra C almıştım. 180 bindeydi. Ne yağ yakma ne eksiltme ne bir şey tıkır tıkır hala çalışıyor tıpkı saat gibi. Artmamasının nedeni bazı ustaların motor toplama işini doğru düzgün yapmamaları. Motor komple revize edilmiş deniyor alıyorsun 1 ay sonra arıza veriyor yada yatak sarıyor. 3 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 12:20 Paylaş Pazar 12:20 Koray Demir yazdı: Artmamasının nedeni bazı ustaların motor toplama işini doğru düzgün yapmamaları. Motor komple revize edilmiş deniyor alıyorsun 1 ay sonra arıza veriyor yada yatak sarıyor. Kilometre yüksekse zaten o risk her türlü alınır. Ya alan bir zaman sonra kendisi o yükün altına girecek ya da şansını deneyecek. Eğer faturalar ibraz ediliyorsa fatura adresindeki işçiliğin ne denli iyi olduğu da araştırılabilir. Benim başıma gelen senaryo mutlu sonla bitmişti, aracımda sıkıntı çıkmamıştı. Evren Erakçora yazdı: 130bin bu araç için çok düşük bir km, bakımsız mı kaldı acaba? Kartel tıpasının uzun yolda düşmesi kaynaklı benzer kilometrelerde motorunu patlatan arkadaşım olmuştu. İhtimaller sınırsız ama ekseri yağlama işte. Keza konu sahibi de yağ pompası demiş. Pompa basıncı düşük gelse araç P05X serisi referanslar ile motor arıza ışığını yakıyor gerçi ama belki de üzerine düşmediler. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren Pazar 16:29 Paylaş Pazar 16:29 Genelde Sarı sitede motoru rektefiye görmüş araca bakmadan geçerim.Bilmiyorum belki yanlış düşünüyorum ama,genel olarak böyle yaparım. Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül Pazar 17:41 Paylaş Pazar 17:41 Ben alacak olsam rektefiyeli motor alırım. Motor sesi, gücü, yağ kaçaklarının olmaması vs önemlidir. Geçmişi bilinmeyen diyelim 200 bine gelmiş araçta subap ömrü kompresyon değeri düşük olacak yada rektefiye zamanı yaklaşmış olacaktır. Yenilenmiş motor iyidir değerlidir. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Pazar 17:51 Paylaş Pazar 17:51 Çağrı Alaf yazdı: Bence artar. Motor revizyonlu bir Vectra C almıştım. 180 bindeydi. Ne yağ yakma ne eksiltme ne bir şey tıkır tıkır hala çalışıyor tıpkı saat gibi. 350 binde bi civic aldık arkadaşa. 10 bin km önce motor yapıldığını söyledi. Aldıktan 300-500 km sonra yağ eklemeye başladık. Yapılan yer faturası garantisi işçiliği çok önemli 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 18:16 Paylaş Pazar 18:16 teknik olarak ve coğrafik olarak ayırmak lazım. bizim piyasada düşer. benim gibi alıp satmayacaksanız iyi seçim ama yağ kesmiş aracın nesini revize etmiştler? mesela ana kolyatak mı atmış yoksa krank mili mi değişmiş burası önemli Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 23:21 Paylaş Pazar 23:21 Görkem Karakaş yazdı: 350 binde bi civic aldık arkadaşa. 10 bin km önce motor yapıldığını söyledi. Aldıktan 300-500 km sonra yağ eklemeye başladık. Yapılan yer faturası garantisi işçiliği çok önemli Doğru. Revizyon sonrası satılan araç ya temiz satılmak için revizyona girmiştir ya da revizyonu tutmadığı için satılıyordur zaten. Yorum bağlantısı
Osman Yavuz 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Ahlaksızlık çok yüksek seviyede olduğu için normalde değeri artması gerekirken düşüyor. Arkadaşın dediği gibi boya değişen olmasında ne olursa olsun, yepyeni boyalı araç güneş yanığından kavlamış soyulmuş, renkleri solmuş araçtan daha değersiz. Motora bakmak, oem parça kullanmak zaten hak getire. Yorum bağlantısı
Recommended Posts