Berkay Baz Dün saat 13:20 Paylaş Dün saat 13:20 Arkadaşlar merhabalar. Aranıza yeni katıldım. Yaş 26 okul öncesi (anaokulu) öğretmeniyim. Urfa'da yaşıyorum. Kasım ayında 2007 model 1.5 dci symbol aldım 230.000 km deydi. Kendisi ilk aracım olur. Birkaç ay sonra 500-650 bin tl arasında, mevcut aracımı satıp 2.aracımı almayı planlıyorum. Şu sıralar Fiat punto 1.3 multijet, Fiat punto 1.4 Multiair, Symbol 1.5 dci 75 hp versiyon araçlarını araştırdım. Punto multiair ilgimi çekiyor ve araçla ilgili ne kadar ilan varsa sahibi ile konuştum fakat multiair filtreleri hakkında hiçbir bilgileri yok. Punto 1.3 multijet alıp kaliteli bir firmadan soft yazılım mı yaptırmak mantıklı yoksa symbol 1.5 dci 75 hp versiyona yönelmek mi mantıklı? Öneri, eleştiri ve değerlendirmelerinize ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ersen şahin Dün saat 13:42 Paylaş Dün saat 13:42 Araç değiştirmekteki amacınız nedir satacağınız arabayla alacağınız arabalar arasında pek bi fark yok 1 Yorum bağlantısı
Berkay Baz Dün saat 13:45 Yazar Paylaş Dün saat 13:45 Ersen şahin yazdı: Araç değiştirmekteki amacınız nedir satacağınız arabayla alacağınız arabalar arasında pek bi fark yok Araç değiştirme sebebim km si daha düşük ve belirttiğim fiyat aralığına göre görece daha konforlu bir araca geçmek. Şu anki aracımı az çok biliyorsunuzdur konfora dair sadece koltuklarının olması var Önerilerinize açığım. Yorum bağlantısı
Çözüm Coşku Mert Dün saat 14:27 Çözüm Paylaş Dün saat 14:27 o fiyat araliginda cok temiz cam tavanli koltuk isitmali keyless go laguna 3 alirdim. motoru da yabanci degil ve 6 ileri vites 4 Yorum bağlantısı
Berkay Baz Dün saat 18:31 Yazar Paylaş Dün saat 18:31 Coşku Mert yazdı: o fiyat araliginda cok temiz cam tavanli koltuk isitmali keyless go laguna 3 alirdim. motoru da yabanci degil ve 6 ileri vites Yaşadığım yerde oldukça fazla laguna var. Laguna 1 ve Laguna 3 çok fazla. Burada manyak gibi seviyorlar. Laguna 3 1.5 dci düşünebilirim dediğiniz gibi. Sizce km si en fazla kaç olmalı? Yorum bağlantısı
Coşku Mert Dün saat 18:48 Paylaş Dün saat 18:48 (düzenlendi) Berkay Baz yazdı: Yaşadığım yerde oldukça fazla laguna var. Laguna 1 ve Laguna 3 çok fazla. Burada manyak gibi seviyorlar. Laguna 3 1.5 dci düşünebilirim dediğiniz gibi. Sizce km si en fazla kaç olmalı? ilanlarda urfa da satilan laguna 3 ben de cok goruyorum ama cogu hoşaf gibi olmus. 150 bin km civari full + full mumkunse beyaz veya gri renk fena olmaz. siyah olanlar genelde hor kullanilmis oluyo nedense Dün saat 18:48 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Berkay Baz Dün saat 18:56 Yazar Paylaş Dün saat 18:56 Coşku Mert yazdı: ilanlarda urfa da satilan laguna 3 ben de cok goruyorum ama cogu hoşaf gibi olmus. 150 bin km civari full + full mumkunse beyaz veya gri renk fena olmaz. siyah olanlar genelde hor kullanilmis oluyo nedense Aracı şehir dışından alırım. Urfa otomobil piyasası açısından güvenilmez şehirlerden biri. İlk aracım olan Symbol'ü de gidip Adana'dan almıştım ilk sahibinden. Laguna'yı alırsam satarken zarara uğrama ihtimalim çok mudur diye düşünüyorum. Symbol 1.5 dci ya da 0.9 tce 2013 civarı da mantıklı gibi geliyor. Sizler daha deneyimlisinizdir bu konuda. Yorum bağlantısı
Coşku Mert Dün saat 19:42 Paylaş Dün saat 19:42 Berkay Baz yazdı: Aracı şehir dışından alırım. Urfa otomobil piyasası açısından güvenilmez şehirlerden biri. İlk aracım olan Symbol'ü de gidip Adana'dan almıştım ilk sahibinden. Laguna'yı alırsam satarken zarara uğrama ihtimalim çok mudur diye düşünüyorum. Symbol 1.5 dci ya da 0.9 tce 2013 civarı da mantıklı gibi geliyor. Sizler daha deneyimlisinizdir bu konuda. bir sonraki adim dusunuluyorsa symbol gibi piyasada sevilen arac bakmak daha mantikli olur. bana bedava verseler kullanmam o ayri 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 22:58 Paylaş Dün saat 22:58 Berkay Baz yazdı: Laguna'yı alırsam satarken zarara uğrama ihtimalim çok mudur diye düşünüyorum. Sizin satın alırken ettiğiniz kazancı sattığınız adam sizin arabanızı alırken edecek. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 saat önce Paylaş 22 saat önce @Zonno Usta bu konuda senin görüşün nedir? Yorum bağlantısı
Zonno Usta 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Berkay, araç seçiminde konfor ve düşük kilometre önceliklerin arasında olduğunu söylemişsin. Laguna 3, sunduğu donanımlarla bu konuda tatmin edici olabilir. Ancak, satış sonrası değer kaybı daha fazla olabileceği için Symbol ya da Punto gibi daha yaygın modellere yönelmek mantıklı olabilir. Punto 1.3 Multijet, ekonomik yakıt tüketimiyle avantaj sağlarken, Multiair motoru ise performans açısından daha tatmin edici olabilir. Ancak, Multiair'in bakımı biraz daha hassas; filtre ve bakım maliyetlerine dikkat etmelisin. Eğer yazılımla performans artırmayı planlıyorsan, Multijet daha uygun olabilir. Satarken zarar etme olasılığını minimize etmek için iyi bir araştırma yapıp mümkünse ilk sahibi belli olan temiz bir araç seçmek en iyi yol olacaktır. Symbol'ün de 0.9 TCe versiyonu, düşük kilometrelerle bulabilirsen cazip bir alternatif olabilir. Kararını verirken uzun vadeli kullanımını ve bakım maliyetlerini de göz önünde bulundurmayı unutma. 1 Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Ben sizin yerinizde olsam Clio 4 ' de bakardım 1.5dci, piyasanın peynir ekmeği hem de yeni model. o paralara joy kesin bulunur belki touch'da çıkar. 2 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Görkem Küçükyılmaz yazdı: Ben sizin yerinizde olsam Clio 4 ' de bakardım 1.5dci, piyasanın peynir ekmeği hem de yeni model. o paralara joy kesin bulunur belki touch'da çıkar. 500-650 diyor. Clio 4 araçlar o fiyat bandında varmı ki? Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 17 saat önce Paylaş 17 saat önce otomatik takıntısı yoksa arkadaşın baya var, https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-clio-1.5-dci-joy-1244604262/detay hatta bu da urfadaymış https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-memurdan-sahibinden-degisen-ve-boyasiz-clio-4-1262902075/detay Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 saat önce Paylaş 16 saat önce (düzenlendi) Eski bir symbol sahibi olarak yorumumu yapayım. Tabii, işte kısa ve tek düze ama net bir öneri metni: Hocam merhaba, ben de sizin gibi araştırarak 1.4 VTi 95 hp Citroën C3 aldım. Symbol'den sonra hem konfor, hem tasarım, hem de sürüş keyfi olarak ciddi fark etti. Atmosferik motor olduğu için bakım masrafı düşük, zincirli motor, yakıtı da makul. Urfa sıcağında klima performansı iyi. Multiair gibi sorunlu değil, Multijet gibi dizel masrafı da yok. Bütçenize uygunsa gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Benim araba İsrail paketi sıcak iklim modeli. Ek olarak motorun teknik karakteri de oldukça özel. 75 mm çap / 77 mm strok değerleriyle neredeyse kare yapıya yakın; bu da hem torku erken verir hem de rahat devir çevirir. 11:1 sıkıştırma oranı sayesinde motor canlı, gaz tepkisi net. 4000 devrin üstünde motor açılıyor, 6000 devre kadar isteyerek gidiyor. Turbo gecikmesi gibi bir şey yok; devirle oynayan, atmosferik motorun o doğal keyfini veriyor. Yani hem ekonomik, hem keyifli bir sürüş arıyorsan tam denk düşü yor. 16 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Aracım satılıktır, dediğiniz rakam sınırları içerisinde, donanım, bakım, kaporta ve artıları bakımından kefil olduğum bir araçtır, benden önceki ve ondan önceki sahipleri de forum üyelerimizden olan bilindik bir araçtır bundan önceki 3 aracımda forum içerisinde arkadaşlar tarafından alınmıştır. 5.5 sene önce aldım 45.000 km kullandığım aracımın linkini paylaştım, inceler ve düşünürseniz görüşebiliriz. 1 Yorum bağlantısı
Berkay Baz 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce Ali Darbaz yazdı: Eski bir symbol sahibi olarak yorumumu yapayım. Tabii, işte kısa ve tek düze ama net bir öneri metni: Hocam merhaba, ben de sizin gibi araştırarak 1.4 VTi 95 hp Citroën C3 aldım. Symbol'den sonra hem konfor, hem tasarım, hem de sürüş keyfi olarak ciddi fark etti. Atmosferik motor olduğu için bakım masrafı düşük, zincirli motor, yakıtı da makul. Urfa sıcağında klima performansı iyi. Multiair gibi sorunlu değil, Multijet gibi dizel masrafı da yok. Bütçenize uygunsa gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Benim araba İsrail paketi sıcak iklim modeli. Ek olarak motorun teknik karakteri de oldukça özel. 75 mm çap / 77 mm strok değerleriyle neredeyse kare yapıya yakın; bu da hem torku erken verir hem de rahat devir çevirir. 11:1 sıkıştırma oranı sayesinde motor canlı, gaz tepkisi net. 4000 devrin üstünde motor açılıyor, 6000 devre kadar isteyerek gidiyor. Turbo gecikmesi gibi bir şey yok; devirle oynayan, atmosferik motorun o doğal keyfini veriyor. Yani hem ekonomik, hem keyifli bir sürüş arıyorsan tam denk düşü yor. Şanzımanından memnun musunuz hocam? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Berkay Baz yazdı: Şanzımanından memnun musunuz hocam? Benim şanzımanlı ilgili hiç şikayetim olmadı. Ta ki benim arabama birebir aynısını kullandım. O benim arabamdan da çok daha iyiydi. O zaman şikayetim oldu ben de onunki gibi olsun istedim. 17.000 TL fiyat çıkardılar, o parayı duyunca olanı kabul ettim. Benim debriyaj ta adamı esnasında 0.2 salise titriyor. Arkadaşının ki hiç titremiyor. ileride param olursa yaptıracağım. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Serhan Gürbüzol yazdı: Aracım satılıktır, dediğiniz rakam sınırları içerisinde, donanım, bakım, kaporta ve artıları bakımından kefil olduğum bir araçtır, benden önceki ve ondan önceki sahipleri de forum üyelerimizden olan bilindik bir araçtır bundan önceki 3 aracımda forum içerisinde arkadaşlar tarafından alınmıştır. 5.5 sene önce aldım 45.000 km kullandığım aracımın linkini paylaştım, inceler ve düşünürseniz görüşebiliriz. Pişmanlık geliyor... Sonraki kasalar bu kadar keyifli değil diyorlar. Satınca keşke satmasaydım dedirtecek kadar güzel araç. Bu kasayı istediğim donanım ve temizlikte bulamayınca gidip Mondeo aldım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Ali Darbaz yazdı: Benim şanzımanlı ilgili hiç şikayetim olmadı. Ta ki benim arabama birebir aynısını kullandım. O benim arabamdan da çok daha iyiydi. O zaman şikayetim oldu ben de onunki gibi olsun istedim. 17.000 TL fiyat çıkardılar, o parayı duyunca olanı kabul ettim. Benim debriyaj ta adamı esnasında 0.2 salise titriyor. Arkadaşının ki hiç titremiyor. ileride param olursa yaptıracağım. düşün bir de bir gün bir tsi ya binmişsin.. dönünce arabanı yakma Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Çağlar Bayur yazdı: düşün bir de bir gün bir tsi ya binmişsin.. dönünce arabanı yakma Abi ben pek çok kez Tsi araba kullandım. DSG konusunda tecrubem var. O yuzden CVT şanzımana bayılıyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ali Darbaz yazdı: Abi ben pek çok kez Tsi araba kullandım. DSG konusunda tecrubem var. O yuzden CVT şanzımana bayılıyorum. 150+ mıydı? ps? kaç Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Çağlar Bayur yazdı: 150+ mıydı? ps? kaç Kullandığım en güçlü araba eski şirket arabamdı. Oda 130 beygirlik çift kavramalı egea cross Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ali Darbaz yazdı: egea cross tsi konusuna aegea nerden düştü? ruslar bile başaramzdı bunu Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Çağlar Bayur yazdı: tsi konusuna aegea nerden düştü? ruslar bile başaramzdı bunu Sen 150 beygirlik araba kullandınmı diye sordun. bende en güçlü kullandığım araba 130 beygir dedim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts