Ali Darbaz Pazartesi 17:06 Paylaş Pazartesi 17:06 (düzenlendi) Merhaba Dv5 1.5 HDI motorlar için geri çağırma yapıyor. Şase kontrolü akabinde değişim yapıyorlar. Şartları 10 yıl ve 150 bin km limit. Ayrıca arac öncesinde zincir koparıp masraf çıkarmışsa faturanızda duruyorsa masrafınızı ödeyecekmi. Biz deneyeceğiz sonuç alırsak paylaşırız. https://www.media.stellantis.com/uk-en/peugeot/press/stellantis-extends-special-coverage-for-1-5-bluehdi-engines-to-10-years-or-150-000-miles-and-introduces-retroactive-reimbursement-for-previous-issues-for-european-consumers?s=09 Pazartesi 17:13 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 17:11 Yazar Paylaş Pazartesi 17:11 Buda esas bülten. https://dv5conditions.stellantis-support.com/?s=09 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 18:11 Yazar Paylaş Pazartesi 18:11 Para iadesi için gerekli şartlar. Geri ödeme için gerekli 5 ana şart: Arıza tarihi Olay 01 Ocak 2023 – 30 Haziran 2025 tarihleri arasında olmalı. Eğer arkadaşınızın aracı bu aralıkta zincir kopardıysa bu madde tamam. Araç yaşı ve km sınırı Araç 10 yaşını veya 240.000 km’yi aşmamış olmalı. Hesap, aracın garanti başlangıç tarihi (ilk tescil tarihi) baz alınarak yapılır. Bakım geçmişi Bakımlar üretici tavsiyelerine uygun periyotlarda yapılmış olmalı. Son 3 bakım faturası istenecek. Stellantis yetkili servis olma şartı yok, ama yağ spesifikasyonu doğru olmalı ve faturalarda yağ kodu yazmalı. Maksimum 3 ay / 3000 km bakım gecikmesi toleransı var. Onarımın yapıldığı yer Zincir ve egzantrik onarımı Stellantis yetkili servisi tarafından yapılmış olmalı. Eğer işlem yetkili servis dışında yapıldıysa geri ödeme yapılmaz. Araç sahibi Arıza olduğunda araç kimin üzerindeyse ve faturayı o kişi ödediyse, başvuruyu o kişi yapar. Fatura ve ruhsat isimleri tutmalı (aile üyeleri için ek belge kabul ediliyor). Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Pazartesi 18:14 Paylaş Pazartesi 18:14 Bakalım ford grubu geri çağıracak mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 18:31 Paylaş Pazartesi 18:31 Ali Darbaz yazdı: 150 bin km limit. 150 mil =240 km Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazartesi 21:31 Paylaş Pazartesi 21:31 Görkem Karakaş yazdı: Bakalım ford grubu geri çağıracak mı? Ford un kafasi farkli calisiyor. Bozulunca sanziman orneginde oldugu gibi komple degistiriyorlar sjdjdjdj Stellantisin basi hollanda da emisyon uc kagidi yaptiklari icin belada. Zincir ayagina gucu dusurup emisyonu duzelten yazilim falan atacaklardir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 05:59 Paylaş Dün saat 05:59 (düzenlendi) . babamdaki 1.5 hdi'nin şasi numarasını servise verdik. sizde değişim yok dediler Dün saat 06:00 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi Dün saat 12:45 Paylaş Dün saat 12:45 Benim 1.5 2020 model 308 için randevu aldım.Ama randevuyu 26 Ağustos a ancak verdiler. Önce kontrol edilecekmiş.Eğer gerek görülür ise değişim için parça tedarik edilecekmiş ve 40 45 gün sonra tekrar servise gidecekmişiz ve değişim yapılacakmış. Anlamadığım konu bu parça değişecek belli neden tedarik edip elinde bir miktar stok bulundurmuyorlar.İlla her araç için özel sipariş mi çıkılması gerekiyor. Birde değişim gerekli görülürse dediler ,açıkcası neye göre gerekli görülecek anlamadım.Okadar söküm yapıldıktan sonra gerekli ise zinciri değişirsin , tekrar sök tak işçilik harcamak nedir. Gerçekten aklım almıyor bazı şeyler. Tansu Kalafatoğlu yazdı: . babamdaki 1.5 hdi'nin şasi numarasını servise verdik. sizde değişim yok dediler Şasi nosundan peugeot geri çağırma kampanyası yazın siteden kendinizde aratabilirsiniz.Olup olmadığını ben ordan gördüm öyle aradım servisi.Genel olarak 2020-2023 modelleri kapsıyormuş. 2023 te zincir değişmiş zaten. https://www.peugeot.com.tr/tools/gonullu-geri-cagirma.html 1 Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ahmet Türedi yazdı: Benim 1.5 2020 model 308 için randevu aldım.Ama randevuyu 26 Ağustos a ancak verdiler. Önce kontrol edilecekmiş.Eğer gerek görülür ise değişim için parça tedarik edilecekmiş ve 40 45 gün sonra tekrar servise gidecekmişiz ve değişim yapılacakmış. Anlamadığım konu bu parça değişecek belli neden tedarik edip elinde bir miktar stok bulundurmuyorlar.İlla her araç için özel sipariş mi çıkılması gerekiyor. Birde değişim gerekli görülürse dediler ,açıkcası neye göre gerekli görülecek anlamadım.Okadar söküm yapıldıktan sonra gerekli ise zinciri değişirsin , tekrar sök tak işçilik harcamak nedir. Gerçekten aklım almıyor bazı şeyler. Şasi nosundan peugeot geri çağırma kampanyası yazın siteden kendinizde aratabilirsiniz.Olup olmadığını ben ordan gördüm öyle aradım servisi.Genel olarak 2020-2023 modelleri kapsıyormuş. 2023 te zincir değişmiş zaten. https://www.peugeot.com.tr/tools/gonullu-geri-cagirma.html Zincir değişim karar aşamasında söküm yapılmayacak, ses dinlenip karar verilecekmiş, hatta yapay zekaya dinletip onun kararına göre hareket edilecek gibi saçma sapan söylentiler var dahil olduğum gruplarda.Değişmemek için ellerinden geleni yapacaklar galiba.Bu arada bir de motor yazılım güncellemesi var bu geri çağırmada.Grupta bu işlem için gidecek olup aracının adblue sistemi iptal olan arkadaşları da uyarayım, bu motor yazılım güncellemesi yapıldığında adblue tekrar aktif hale geliyor ve tekrar adblue arızası alıyorsunuz sisteminizde sorun olduğu için.Tekrar adblue sistemini iptal ettirmeniz gerekecek.Ben de1.5 dizel 5008 sahibiyim, randevu alıcam ve gittiğimde yazılım güncellenmemesini talep edicem ama zincir değişimiyle birlikte zorunluysa mecburen yaptırıcaz.Zinciri değişssinler de ben adblue iptaline razıyım tekrar çünkü şu an zincir kit değişimi 50-60 bin özel servislerde. Adblue iptali ise 5-6bin bandında. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 saat önce Yazar Paylaş 20 saat önce (düzenlendi) Emrah Korkmazz yazdı: Zincir değişim karar aşamasında söküm yapılmayacak, ses dinlenip karar verilecekmiş, hatta yapay zekaya dinletip onun kararına göre hareket edilecek gibi saçma sapan söylentiler var dahil olduğum gruplarda.Değişmemek için ellerinden geleni yapacaklar galiba.Bu arada bir de motor yazılım güncellemesi var bu geri çağırmada.Grupta bu işlem için gidecek olup aracının adblue sistemi iptal olan arkadaşları da uyarayım, bu motor yazılım güncellemesi yapıldığında adblue tekrar aktif hale geliyor ve tekrar adblue arızası alıyorsunuz sisteminizde sorun olduğu için.Tekrar adblue sistemini iptal ettirmeniz gerekecek.Ben de1.5 dizel 5008 sahibiyim, randevu alıcam ve gittiğimde yazılım güncellenmemesini talep edicem ama zincir değişimiyle birlikte zorunluysa mecburen yaptırıcaz.Zinciri değişssinler de ben adblue iptaline razıyım tekrar çünkü şu an zincir kit değişimi 50-60 bin özel servislerde. Adblue iptali ise 5-6bin bandında. Değer Pejodaki servis yetkilisi en sevdikleri ve hazır para kazandıkları işlerin başında "geri çağırma" işleri olduğunu söylemişti. Benim Citroen ve babamın Cruze hava yastıkları orda değişmişti. 20 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Ali Darbaz yazdı: Değer Pejodaki servis yetkilisi en sevdikleri ve hazır para kazandıkları işlerin başında "geri çağırma" işleri olduğunu söylemişti. Benim Citroen ve babamın Cruze hava yastıkları orda değişmişti. İnşallah öyle olur ama bu işlem biraz uzun süren bir işlem, hava yastığı değişimi gibi hızlı ve temiz yapılabilecek bir iş değil ve servisin iş yükünü bayağı arttıracaktır. Bu sebepten konuyla ilgili tavırları biraz negatif olacak gibi duruyor gruplarda konuşulanlara bakılırsa. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Emrah Korkmazz yazdı: Zincir değişim karar aşamasında söküm yapılmayacak, ses dinlenip karar verilecekmiş, hatta yapay zekaya dinletip onun kararına göre hareket edilecek gibi saçma sapan söylentiler var dahil olduğum gruplarda.Değişmemek için ellerinden geleni yapacaklar galiba.Bu arada bir de motor yazılım güncellemesi var bu geri çağırmada.Grupta bu işlem için gidecek olup aracının adblue sistemi iptal olan arkadaşları da uyarayım, bu motor yazılım güncellemesi yapıldığında adblue tekrar aktif hale geliyor ve tekrar adblue arızası alıyorsunuz sisteminizde sorun olduğu için.Tekrar adblue sistemini iptal ettirmeniz gerekecek.Ben de1.5 dizel 5008 sahibiyim, randevu alıcam ve gittiğimde yazılım güncellenmemesini talep edicem ama zincir değişimiyle birlikte zorunluysa mecburen yaptırıcaz.Zinciri değişssinler de ben adblue iptaline razıyım tekrar çünkü şu an zincir kit değişimi 50-60 bin özel servislerde. Adblue iptali ise 5-6bin bandında. Ben Antalya yetkili servisi ile görüştüm.Bana sökme işleminin uzun süreceğini o yüzden aracın 1 gün boyunca kalması gerektiğini söylediler.Hatta ertesi güne kalabilir dediler. Motoru açmadan neye göre karar verecekler öyle saçma yaklaşım olmaz. Birde değişim olmaz ise sonra zincir kaynaklı bir sorun olur ise belli bir km ye kadar onun garantisini vereceğiz dediler ama ondada kesin servis bakım v.s diye bahaneler sunarlar. Bakalım ben değişmesi için ısrar edeceğim. Aracımda adblue sistemi iptal gerekirse yazılım yüklemeyin diyeceğim. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Emrah Korkmazz yazdı: Zincir değişim karar aşamasında söküm yapılmayacak, ses dinlenip karar verilecekmiş, hatta yapay zekaya dinletip onun kararına göre hareket edilecek gibi saçma sapan söylentiler var dahil olduğum gruplarda.Değişmemek için ellerinden geleni yapacaklar galiba.Bu arada bir de motor yazılım güncellemesi var bu geri çağırmada.Grupta bu işlem için gidecek olup aracının adblue sistemi iptal olan arkadaşları da uyarayım, bu motor yazılım güncellemesi yapıldığında adblue tekrar aktif hale geliyor ve tekrar adblue arızası alıyorsunuz sisteminizde sorun olduğu için.Tekrar adblue sistemini iptal ettirmeniz gerekecek.Ben de1.5 dizel 5008 sahibiyim, randevu alıcam ve gittiğimde yazılım güncellenmemesini talep edicem ama zincir değişimiyle birlikte zorunluysa mecburen yaptırıcaz.Zinciri değişssinler de ben adblue iptaline razıyım tekrar çünkü şu an zincir kit değişimi 50-60 bin özel servislerde. Adblue iptali ise 5-6bin bandında. Değiştiremezler ki. Türkiye'de değil dünyada hiçbir markanın altyapısı bu kadar büyük işin altından layıkı ile kalkamaz. Ben olsam aracımda problem yoksa, yatmıyorsa sıramı beklerken cömert davranırdım. Belki de kaş yaparken göz çıkaracaklar. Mazda dikiz aynası için çağırdığı araçları 2 sene bitiremiyor, bir de motor inip kalkacak deniyorsa o iş çok su kaldırır. 1 Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Ahmet Türedi yazdı: Ben Antalya yetkili servisi ile görüştüm.Bana sökme işleminin uzun süreceğini o yüzden aracın 1 gün boyunca kalması gerektiğini söylediler.Hatta ertesi güne kalabilir dediler. Motoru açmadan neye göre karar verecekler öyle saçma yaklaşım olmaz. Birde değişim olmaz ise sonra zincir kaynaklı bir sorun olur ise belli bir km ye kadar onun garantisini vereceğiz dediler ama ondada kesin servis bakım v.s diye bahaneler sunarlar. Bakalım ben değişmesi için ısrar edeceğim. Aracımda adblue sistemi iptal gerekirse yazılım yüklemeyin diyeceğim. Bugün whatsapp grubundan bir arkadaş gitti, dediğim gibi arabanın sesini yapay zeka gibi bişeye dinletip markanın genel merkezine yollamışlar, kararı orası veriyormuş güya.Değişime gerek yok cevabı gelmiş, sadece yeni yazılımla motorda ki bazı parametreleri değiştirmişler, muhtemelen zincirle ilgili dtclere bi ayar çektiler.Bir de yağ bakımı yapmışlar ücretsiz, galiba farklı bi yağ kullanılacakmış. Muhtemelen ilk gidenler kobay olarak kullanılacak😀 Yok artık demiştim ilk duyduğumda bu ses dinletme olayını ama gerçek oldu,yan çizecekleri belliydi.Arkadaş sormuş peki şimdi siz böyle dediniz, yarın bu zincir koparsa nolcak diye. Demişler ki; gelirsiniz genel merkeze bildiririz ama en kötü yarısını siz ödersiniz, olur mu öyle şey falan deyince 3te 1ini siz ödersiniz demişler. Nerden tutsan elinde kalıyor. Ben biraz daha beklicem bakalım geri dönütlere göre başvuru yapıcam. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts