Mehmet Ozyurek 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Mehmet Yeter yazdı: Hb den iki tane xioami aldım. Uzun yıllardır kullanıyoruz. Dikkat ettiğimiz nokta xioami Türkiye olması. @Mehmet Ozyurekabi 25. kare var burada. Gizli reklam yapıyor Telefonla konuşurken bile yapıyor bunu.. Araba konuşuyoruz iki cümlede bir yağ kelimesi geçiyor. Barıştan falan bahsediyor. Dünya barışı diyor. Zeytin dalı diyor.. 3 Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Orjğnallik konusunda Amazon dışında almam. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Çağrı Alaf yazdı: Arkadaşa kaçak Redmi geldi ithalatçı garantili adı altında. Kaçakçılık da sahtecilik de çok bu sitede. Bu konuda hepsiburada iyi. Amazon'da dahi olduysa bu olay, anında iade edilebiliyor. Muhatabınız sadece amazon oluyor. Geçen gün 1 sene sonra arızalanan ürünümü HP faturada seri no yazmıyor diye kabul etmeyince, amazon sıfırı ile değiştirdi. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Sani Gerşon yazdı: Amazon'da dahi olduysa bu olay, anında iade edilebiliyor. Muhatabınız sadece amazon oluyor. Geçen gün 1 sene sonra arızalanan ürünümü HP faturada seri no yazmıyor diye kabul etmeyince, amazon sıfırı ile değiştirdi. Sana bunu yapan HP bize neler yapmaz Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 6 saat önce Paylaş 6 saat önce İnternetten alışveriş yaparken şu 3 büyük siteden başka site kullanmıyorum, diğer siteleri %99,5 kullanmıyorum - Hepsiburada - Trendyol - Amazon Ve hepsinde de alacağım ürünün satıcısının kendilerinin olmasına dikkat ediyorum. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Sani Gerşon yazdı: Amazon'da dahi olduysa bu olay, anında iade edilebiliyor. Muhatabınız sadece amazon oluyor. Geçen gün 1 sene sonra arızalanan ürünümü HP faturada seri no yazmıyor diye kabul etmeyince, amazon sıfırı ile değiştirdi. Amazon bu konularda gerçekten alıcının arkasında duran bir şirket. Bizimkiler genelde böyle şeyleri suistimal ederler ve sonunda firma hizmet kalitesini ya düşürür ya da Türkleri hizmetlerinden men ederler. Benzer olay Trendyol'da başıma gelmişti. Bir adet satın aldığım Logitech G213 Prodigy klavye kullanılmış geldi. Hatta öyle kullanılmış ki artık tuşlar miadını doldurmuş ve tüm tuşlarda Ghost-touch meydana gelmeye başlamış. Ne Trendyol ne de satıcı arkamda durmadı, ürünü geri gönderdim geri gönderdiler. Fatura istedim onu dahi vermediler. Düşün bir e-ticaret sitesi sattığı üründen ötürü alıcısına fatura sağlamayı bilmiyor. Sonra Logitech Avrupa ile iletişime geçtim. Satıcı ismini verdim ve yaşadığım durumu bildirdim. Adamların belki de hiç alakaları yoktu ancak bana bir adet sıfır G213 Prodigy gönderdiler. UPS ile 4-5 günde Hollanda'dan Sakarya'ya geldi ürün. Bir sefer de ses kartı kaybolan G413 kulaklığıma ücretsiz ses kartı göndermişlerdi. Kalbimi fethettiler. Şimdi evimde Logitech'ten başka çevre donanımı kullanılmaz. Oyunlarımı bile Mx Master 3S ile oynuyorum. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Gizli reklam yapıyor Telefonla konuşurken bile yapıyor bunu.. Araba konuşuyoruz iki cümlede bir yağ kelimesi geçiyor. Barıştan falan bahsediyor. Dünya barışı diyor. Zeytin dalı diyor.. Erik dalıdır o, gevrektir. Yeni zeytin yağlı gevrkelerimizi denedinizmi? Alptuğ Özcan yazdı: İnternetten alışveriş yaparken şu 3 büyük siteden başka site kullanmıyorum, diğer siteleri %99,5 kullanmıyorum - Hepsiburada - Trendyol - Amazon Ve hepsinde de alacağım ürünün satıcısının kendilerinin olmasına dikkat ediyorum. Bir de ben. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Yoo öyle bir yasak yok.. O doktorlar geçmişte tereyağını da yasaklamıştı.. Onu da almıyordun emmi. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Ben hepsiburadaya yorum yaptım.. Yorumun başında ürünü övdüm. Çok sessiz, ışığı iyi. falan filan dedim. İkinci cümlede ancak paketleme berbattı, bu ürün zarar görmeden eve kadar nasıl geldi şaşkınım dedim.. Ezilen paketin fotoğraflarını da yüklemiştim. Mesajın ikinci kısmını silip ilk cümleyi yayınladılar.. Eğer ürüne 5 yıldız verdiyseniz çoğu zaman olumsuz yorumu okumadan yayınlıyorlar. denedim oluyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Erdem Doğan yazdı: Sana bunu yapan HP bize neler yapmaz Valla hiç sorma. Eskiden böyle bir şey yoktu ama yeni adet getirdi HP. Çağrı Alaf yazdı: Amazon bu konularda gerçekten alıcının arkasında duran bir şirket. Bizimkiler genelde böyle şeyleri suistimal ederler ve sonunda firma hizmet kalitesini ya düşürür ya da Türkleri hizmetlerinden men ederler. Benzer olay Trendyol'da başıma gelmişti. Bir adet satın aldığım Logitech G213 Prodigy klavye kullanılmış geldi. Hatta öyle kullanılmış ki artık tuşlar miadını doldurmuş ve tüm tuşlarda Ghost-touch meydana gelmeye başlamış. Ne Trendyol ne de satıcı arkamda durmadı, ürünü geri gönderdim geri gönderdiler. Fatura istedim onu dahi vermediler. Düşün bir e-ticaret sitesi sattığı üründen ötürü alıcısına fatura sağlamayı bilmiyor. Sonra Logitech Avrupa ile iletişime geçtim. Satıcı ismini verdim ve yaşadığım durumu bildirdim. Adamların belki de hiç alakaları yoktu ancak bana bir adet sıfır G213 Prodigy gönderdiler. UPS ile 4-5 günde Hollanda'dan Sakarya'ya geldi ürün. Bir sefer de ses kartı kaybolan G413 kulaklığıma ücretsiz ses kartı göndermişlerdi. Kalbimi fethettiler. Şimdi evimde Logitech'ten başka çevre donanımı kullanılmaz. Oyunlarımı bile Mx Master 3S ile oynuyorum. Logitech candır. Her türlü ürününün arkasında. Garanti dahilinde olsun yeter. Yurtdışı bile "fatura gönderin yardımcı oluruz" diyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts