Muhammed Türkmen Pazar 11:17 Paylaş Pazar 11:17 Selamlar herkese, Eniştem 3008 bakıyor. Sizce nasıl, alınır mı ? Kronik sorunları var mı, tercih edilebilir mi araç mıdır ? Yorum bağlantısı
Yücel Metin Pazar 13:41 Paylaş Pazar 13:41 Motoruna diyecek birşey yok, kasada kullanışlı geniş, sorunsuz ama, sürüşü keyfini biraz kaçıran özellikle şehir içi eat6 (tek kavramalı) yarı otomatik şanzıman haricinde sıkıntısı yok, sıkıntı derken şanzıman sağlam çok arıza yapan türden değil. Zamanında benimde çok beğendiğim bir araç. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 17:24 Paylaş Pazar 17:24 hangi motor ve şanzıman tipi_ beklenti nedir? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 17:48 Paylaş Pazar 17:48 Thp ep6 motor üzeri auto6R şanzımanla alınırsa ucuza bulunabilir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Pazar 17:54 Paylaş Pazar 17:54 Ali Darbaz yazdı: Thp ep6 motor üzeri auto6R şanzımanla alınırsa ucuza bulunabilir. Ucuza bulunma sebebi sanayiden çıkmayacak motor kombini oluşu olabilir mi peki. Thp motor yerine bence mümkünse HDI hatta e-hdi bile değil düz HDI tavsiye ederim. Ama 2011 de e-hdi a geçmiş olabilirler Tabi bakım geçmişi ve km ye göre iyi bakılması lazım @Zonno Usta 2011 model Peugeot 3008 alacak olsan hangi motor seçeneğini niçin önerirsin 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Pazar 18:02 Paylaş Pazar 18:02 2011 modelinde dizelde HDI ve E-HDI var arada 5 beygir fark vardı yanlış hatırlamıyorsam, şanzıman auto6r yarı otomatik şanzıman, eat6 şanzımanlar 2016 ve sonrasında var, alınıp rahat binilecek bir araçtır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 18:05 Paylaş Pazar 18:05 (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Ucuza bulunma sebebi sanayiden çıkmayacak motor kombini oluşu olabilir mi peki. Doğru bakımla sıkıntı olcağını düşünmüyorum. Bu motor Püretech 1.6 mahlası ile kullanılmaya devam ediyor. Pazar 18:06 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zonno Usta Pazar 18:19 Paylaş Pazar 18:19 2011 model Peugeot 3008 için HDI motoru tercih etmek daha mantıklı. Hem yakıt ekonomisi hem de dayanıklılık açısından öne çıkıyor. E-HDI ile arasında performans farkı var ama şehir içi kullanımda çok hissedilmez. Şanzıman tarafında ise Auto6R yarı otomatik biraz alışkanlık ister, ama sağlamdır. THP motorlar bakımlar düzgün yapılmadığında sorun çıkarabiliyor, bu yüzden geçmişi iyi kontrol edilmiş bir HDI daha güvenilir. Genel olarak bakımları düzenli yapıldığında keyifli bir araçtır, sanayiye çok düşmezsin. 2011 model alacaksan, motor ve şanzıman geçmişini iyi incele, sonra keyfine bak! Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Pazar 18:22 Paylaş Pazar 18:22 Ben de öyle düşünmüştüm. Ali Darbaz yazdı: Doğru bakımla sıkıntı olcağını düşünmüyorum. Bu motor Püretech 1.6 mahlası ile kullanılmaya devam ediyor. Pejo ustası bile bakmak istemiyordu thp motora sanayide Puretech motor ne kadar iyi ki thp ne olsun Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 18:29 Paylaş Pazar 18:29 (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Ben de öyle düşünmüştüm. Pejo ustası bile bakmak istemiyordu thp motora sanayide Puretech motor ne kadar iyi ki thp ne olsun Doğrudur, ben alışığım uğraşmaya vakit bol. Pazar 18:33 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhammed Türkmen Pazar 20:40 Yazar Paylaş Pazar 20:40 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-gumus-otomotiv-den-3008-degisensiz-bakimli-dizel-cam-tavanli-1242785784/detay bu kasa ve sanırım bu marka model bakıyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 20:56 Paylaş Pazar 20:56 Muhammed Türkmen yazdı: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-gumus-otomotiv-den-3008-degisensiz-bakimli-dizel-cam-tavanli-1242785784/detay bu kasa ve sanırım bu marka model bakıyor 257000 km de ne bileyim çok değil mi. Yorum bağlantısı
Muhammed Türkmen Pazartesi 03:28 Yazar Paylaş Pazartesi 03:28 Ali Darbaz yazdı: 257000 km de ne bileyim çok değil mi. Marka / model / motor vs olarak baz alabiliriz. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık Pazartesi 08:37 Paylaş Pazartesi 08:37 Bunlarda eat6 şanzıman olanı yok mu ? Yorum bağlantısı
Barış Göktürk Pazartesi 10:59 Paylaş Pazartesi 10:59 Kasa makyaj geçirdikten sonra geldi tam otomatik şanzıman hatırladığım kadarıyla... Arka stopları "kedi tırmığı" şekline bürünenlerde EAT6 şanzıman olma ihtimali yüksek. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Pazartesi 13:54 Paylaş Pazartesi 13:54 Oğuzkan Işık yazdı: Bunlarda eat6 şanzıman olanı yok mu ? varda daha yenilerinde, far ve stoplarıda farklı, 2016da yada 2015te bir kısmı yarı otomatik bir kısmı eat şanzıman olarak var, şanzıman topuzları farklı, oradan tanınabilir. 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Orak Pazartesi 14:32 Paylaş Pazartesi 14:32 merhabalar, bi süre 2011 5008 1.6 dv6 yarı otomatik deneyimlemiş biri olarak az çok aynı araba olduğunu tahmin ettiğim için 3008 tavsiye edemeyeceğim, arabanın elektrik donanımı gayet dolu ama benim şansıma mı bilmiyorum araba sürekli masraf açıyor, belki siz alırsınız yağını suyunu koyar binersiniz bilemem, konfor olarak 5008 ön koltuklar ve süspansiyon yeterli, arka koltuklar uzun seyahatlerde rahatsız ediyor bi süre sonra, yedek parça orijinal kullanmalısınız yoksa acısını yolda çıkarır, vites geçişleri ilk 2 vites için çok kararsız üst viteslerde bu sorun olmuyor, robotik şanzıman olduğu için alırsanız robotuna baktırın, sorun çıkarabiliyor, aklımda bunlar kalmış başka bir şey hatırlarsam yazarım. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Pazartesi 16:50 Paylaş Pazartesi 16:50 Ben C4 grand Picasso 1.6 HDI mcp (pejodaki 6r mi ne benzeri) kullandım. 200 binde volan baskı balata değişimi yaptım. Değişim öncesi ilk vitesler biraz titreşimli idi değişim sonrası akıcı hale geldi Motordan yana sıkıntı yaşamadım genişliği 5008 den daha ferahtı benim muzdarip olduğum kısım motor havuzu dar ve her bakım da filitre vs değişim doğum sancısı gibiydi filitre kazanını her ustacik söküp takarken mundar ediyordu Pejodaki şanzıman da sürüklenme modu olduğu için tam otomatik gibi davranıyor bu da baskı balatayi çabuk yiyor ve titreşim işi daha erken başlıyor yarım Debrajli şehir içi sürüşünde. Citroen de o sürükleme modu olmadı için daha manuel gibi davranıyor o da alışana kadar konfor da eksik yaratıyor 3008 i de kullanma fırsatım oldu e HDI . Start stop sistemi vs akü kaynaklı arızaya düşüyor ve lexia cihaz kullanmayı bilmeyen ustaya düşerseniz çözemiyor. Bı sürü masraf çıkarıyor Yorum bağlantısı
Murat Sahın Dün saat 08:13 Paylaş Dün saat 08:13 Ali Darbaz yazdı: Thp ep6 motor üzeri auto6R şanzımanla alınırsa ucuza bulunabilir. dost musun düşman mı bazen gerçekten karar vermek zor Ali Darbaz yazdı: Doğru bakımla sıkıntı olcağını düşünmüyorum. Bu motor Püretech 1.6 mahlası ile kullanılmaya devam ediyor. sıfır almıyorsun, senden önceki bakımlar nasıl olacak? 14 yaşında ve muhtemel 200 bin km üzeri araç ve doğru bakım? Mustafa Tüfekçi yazdı: Pejo ustası bile bakmak istemiyordu thp motora sanayide Puretech motor ne kadar iyi ki thp ne olsun İyi değil, ucuz. Alanın elinde kalıyor Ali Darbaz yazdı: Doğrudur, ben alışığım uğraşmaya vakit bol. Sadece vakit ayırarak uğraşılıyor muymuş? Geçen sol arka kapı cam mekanizmasının halatı sarmış. 30 dk'da tamir ettiler. 1000 tl ödedim. Dost işi fiyat bu arada. Yabancıya 1500. Keşke sadece vakit ayırınca sorunlar çözülebilse... 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 08:22 Paylaş Dün saat 08:22 Murat Sahın yazdı: dost musun düşman mı bazen gerçekten karar vermek zor sıfır almıyorsun, senden önceki bakımlar nasıl olacak? 14 yaşında ve muhtemel 200 bin km üzeri araç ve doğru bakım? İyi değil, ucuz. Alanın elinde kalıyor Sadece vakit ayırarak uğraşılıyor muymuş? Geçen sol arka kapı cam mekanizmasının halatı sarmış. 30 dk'da tamir ettiler. 1000 tl ödedim. Dost işi fiyat bu arada. Yabancıya 1500. Keşke sadece vakit ayırınca sorunlar çözülebilse... Parçası artık eskisi kadar pahalı değil aslında sonuçta aynı aileye ait motora sahip aracı kullanıyorum. Yaptığım en büyük masraf yağ soğutucusunu değiştirmek. Onun da yaklaşık 7000 küsür TL para verdim diye hatırlıyorum. Ya motor kontak basınca sesinden çoğu şey anlaşılıyor zaten. Biraz tecrübe sahibi herkesin prince motor arızalarını bakınca anlayabileceğini düşünüyorum. Bunlar benzinli olduğu için dizeller kadar kilometre yapmamış oluyorlar. İnsanlardaki ön yargıyı kullanarak kaliteli bir aracı hak ettiğin değerinin altında almak mümkün oluyor. Tabii elden çıkartmak konusu zamana ihtiyaç duyuyor Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 3 saat önce Paylaş 3 saat önce bu sıralar kendime bir araç almak için epey inceledim piyasayı İstanbul Pendik te 1.6 Blue HDI tam otomatik bir araç var, onu alabilirsiniz, fiyat uygun Yorum bağlantısı
Recommended Posts