Nihat Palolu Dün saat 21:49 Paylaş Dün saat 21:49 2025 model şirket aracı (2-3 bin km) hangi paket bilmiyorum. Vites kolsuz otomatiğini Çanakkale-İzmir arası kullandım. İlk defa focus kullandım ama beğenmedim. Araba yürümüyor, direksiyonu bir garip ani sağ sol küçük hareketlerde kasa çok sallanıyor. Çukura girip çıkarken direksiyon hissi kayboluyor alt takım laçka olmuş gibi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Selim Bilgin yazdı: Şu koltuklar sanat eseriydi ya. Hem rahatlık hem de sürüş pozisyonu olarak buna ulaşmak çok zor. Bir de gazı azıcık dürtünce 200’ü geçiyordu. 🚬 Kahrolsun bazı şeyler. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 saat önce Paylaş 16 saat önce bu koltuklar neden siyah. arabanın iç döşemesi krem Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yahu konu buraya nasıl geldi ki , taaammm koltukları recaro üretmiş olabilir yani 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Bir önceki mesajımda gömmüş gibi olmayayım yiğidi öldür hakkını yeme megandan 3 5 gömlek üstün onu da söylemek lazım fakat mk1 focus tam efsaneydi ondaki hissiyat yok. Bu hissiyat birde mk4 mondeoda çok iyiydi.. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: bu koltuklar neden siyah. arabanın iç döşemesi krem Orijinali böyle. siyah bulunca taktım, beje çeviremeden sattık sonra. Orijinal derken buradaki direksiyon ve vites topuzu da YSB line. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Selim Bilgin yazdı: Orijinali böyle. siyah bulunca taktım, beje çeviremeden sattık sonra. Orijinal derken buradaki direksiyon ve vites topuzu da YSB line. Bundan çok görüyorum Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Koltuklar küçük biraz orta ve hafif siklet için yeterli ama uzun insanlar için baldır desteği zayıf, x pakette ayarlı baldır desteği var ama. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Evren Erakçora yazdı: Koltuklar küçük biraz orta ve hafif siklet için yeterli ama uzun insanlar için baldır desteği zayıf, x pakette ayarlı baldır desteği var ama. Tek olumsuz yanı koltuklar değil ama. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Koray Demir yazdı: Tek olumsuz yanı koltuklar değil ama. Su yol bilgisayarini reva gorenden ne hayir gelir ki Ayni donemde Golf 6 da Navi, otomatik park, sertlik ayarli suspansiyon, lastik basinc vs var 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Koray Demir yazdı: Tek olumsuz yanı koltuklar değil ama. Kelebek camı yok, ön çapraz görüş zayıf, Arka koltukta oturanlar klima ızgarası olmamasından şikayet edebiliyor. , ön cam yıkama 1 saniye geç geliyor, silecek bir kuru çalışıyor bu zaman sürecinde. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Erdem Doğan yazdı: Ayni donemde Golf 6 da Navi, otomatik park, sertlik ayarli suspansiyon, lastik basinc vs var Bu yol bilgisayarının kırmızısı ve bir çok özellik 5'te de vardı. Benim Jetta'yı satmasam halen kullanılabilecek donanımdaydı. Olmayanlar da puzzle gibi ekleniyor zaten, muayeneden geçecek şekilde yükseklik ayarlı bixenon takmıştım mesela, golf gti farı ile. Yorum bağlantısı
Olcay Diker 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Koray Demir yazdı: Golf zaten sürüş dinamikleri ve yol tutuş hariç segmentinin lideri. Bu konuda rakibi yok. Kalite algısı diğerlerinden bir tık daha üstün. Ama Focus daha sürücü odaklı, daha net, daha dengeli ve tok bir araç. Golfün direksiyonu yapay, yol tepkileri zayıf, sanki üç harfli yardım melekeleri sayesinde yola tutunuyor. Araba aniden kayıyor ancak tepkileri zayıf veya yok gibi hatta esp lambası yanana kadar aracın umrunda dahi değil. Focus’un sürücü koltuğunda mutlu olursunuz ama diğer koltuktakiler Golf’e göre pek memnun kalmayabilir. Golf’te her koltukta herkes mutlu olabiliyor. Golf’e 18 jant ve Michelin Pilot Sport serisi bir lastik takın emin olun gene Focus kadar keyif vermeyecektir. Ama sadece bunun için araba almıyoruz. Bütüncül bir değerlendirme yapıp, bir sürü başka kritere bakıyoruz. Bunun sonucunda da Golf kendi sınıfında bence en iyisi olarak nitelendirilebilir. Ve evet 1.6 TDI ünite Focusun PSA motorundan daha başarılı. Netice olarak Almanların panzeri genel manada üstün çıkar. İkisini de test etmiş biri olarak benim şahsi tecrübelerim bu şekilde. 13 yıl 175.000 km lik 2005 focus 1 hb ghia sahipliğim sonrası, 2013 golf 7 1.4 tsı h.line var şu an, 11.000 km oldu, her şeyinden çok çok memnunum diyebilirim, konforu, sessizliği, motor teknolojisi , yakıtı, marka imajı vs zaten belirtmeme gerek yok ama, golf teki 225/45/17 lik lastiklere, arka bağımsızlara rağmen. focus 1 in yol tutuşu, virajlara kafa girişi , çıkışı, arka dengesi , direksiyon tepkileri hala başka bence.. (ağırlık farkı da var tabi. nerde eski mekanik direksiyonlar dedirtiyor, focusu arayacağım bu konuda demişliğimde var zamanında..) 1 saat önce tarihinde Olcay Diker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts