Levent Puslu Dün saat 12:28 Paylaş Dün saat 12:28 Selamlar. 3 yildir 2012 model ford fiesta 1.4 tdci kullaniyorum aracimdan memnunum 391.000 km de olmasina ragmen ariza yolda kalma calismama vs gibi can sikici hicbir sorunla karsilasmadim. Aracimin fren performansi ve kucuk olmasindan dolayi yetersiz geliyor artik kesinlikle sedan bir araca gecmek istiyorum. D segment deneme niyetim var insignia, peugeot 508 gibi alternatifler butceme yetiyor. 180 hp 1.6 insignia bana uygun olur mu sizce. parca fiyatlari ve can sikici arizalar konusunda dusunceleriniz nedir? 1 Yorum bağlantısı
Ersen şahin 20 saat önce Paylaş 20 saat önce (düzenlendi) Kulaktan duyma Insignia ların sıkıntılı olduğunu çok kez duydum bir tane binicisine denk geldim onun aracı dizeldi ve çok memnundu kullanıcılar varsa detaylı bilgi verirler 20 saat önce tarihinde Ersen şahin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 18 saat önce Paylaş 18 saat önce @Zonno Usta uzman görüşün nedir 1.6t 180 HP Insignia için? 1 Yorum bağlantısı
Zonno Usta 15 saat önce Paylaş 15 saat önce @Levent Puslu, selamlar! Insignia 1.6T 180 HP, performans açısından seni tatmin eder. Ancak, parça fiyatları konusunda biraz dikkatli olmalısın. Özellikle turbo ve elektronik aksam, yıllar geçtikçe hassaslaşabiliyor ve bu da masraf kalemlerine eklenebilir. Peugeot 508 ise biraz daha konfor odaklıdır ve genelde parça fiyatları biraz daha uygun olabilir. D segmentinde daha geniş bir iç mekan ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunarlar. Can sıkıcı arızalar açısından, Insignia'nın bakım geçmişi ve düzenli kontrolleri önem taşır. Yani, aracı almadan önce iyi bir ekspertiz yaptırman faydalı olabilir. Umarım yeni aracında keyifli sürüşler yaşarsın! 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Peki Ford'dan memnun kaldıysanız D segmentinde 2018 model ve üstü felan mondeo 1.5 ler felan sedan olupta önden özellikle şık araçlar düşündünüzmü? Kroniği varmı bilemem ama geniş ve şık göründüğü için dedim. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce İnsignia yerine SuperB veya Octavia öneririm, iç hacim konusunda sizi tatmin edecektir. benzinli İnsignia yakıt tüketiminde sizi üzebilir. 1 Yorum bağlantısı
Levent Puslu 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce Zonno Usta yazdı: @Levent Puslu, selamlar! Insignia 1.6T 180 HP, performans açısından seni tatmin eder. Ancak, parça fiyatları konusunda biraz dikkatli olmalısın. Özellikle turbo ve elektronik aksam, yıllar geçtikçe hassaslaşabiliyor ve bu da masraf kalemlerine eklenebilir. Peugeot 508 ise biraz daha konfor odaklıdır ve genelde parça fiyatları biraz daha uygun olabilir. D segmentinde daha geniş bir iç mekan ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunarlar. Can sıkıcı arızalar açısından, Insignia'nın bakım geçmişi ve düzenli kontrolleri önem taşır. Yani, aracı almadan önce iyi bir ekspertiz yaptırman faydalı olabilir. Umarım yeni aracında keyifli sürüşler yaşarsın! @Zonno Usta Degerli goruslerinizi ilettiginiz icin tesekkur ederim. Secenekler arasinda c5 de vardi aslinda fakat onu elemek durumunda kaldim. 508 in 1.6 dizel motoru bildigimiz bir motor zaten ondan yana sikinti yok sanirim. Kafami kurcalayan en onemli sey klasik fransiz elektrik/elektronik sorunlari beni cok uzer mi. Talha Bilgi yazdı: Peki Ford'dan memnun kaldıysanız D segmentinde 2018 model ve üstü felan mondeo 1.5 ler felan sedan olupta önden özellikle şık araçlar düşündünüzmü? Kroniği varmı bilemem ama geniş ve şık göründüğü için dedim. Selam. 2009/2012 insignia sordugumdan oturu butcemi az cok anlamis olmaniz gerekir ki siz 2018 model felan ustu mondeo diyordunuz Soyle bir durum var ford dan sıkıldım gibi oldu. A noktasindan b noktasina sorunsuz ve ekonomik sekilde gidip geliyorum fakat aractan keyif alma durumum soz konusu degil. Babamda da 2018 courier var ayni ruh haline sahip fark yok. 2022 model 1.3 motor 95 hp egeaya biniyorum cok daha keyif aliyorum oyle soyliyeyim size. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Merhaba. 2009 da ilk çıktığında alıp toplamda 6 insignia değiştirmiş biri olarak bir kaç kelam edeyim . Aracın tüm motor çeşitlerini kullandım. İlk 2 si de 1.6 T idi. O döneme göre bence rahipsiz bir performansı vardır. 1.4 TSI lara nal toplatırdı. Halen daha performans olarak gayet iyidir. E bunun da bir getirisi olması gerekiyor o da yakıt olarak geri dönüyor. LPG alternatifleri pek uyumlu değil . Takılıyor, uzun süre de kullanan var ancak AFR ayarı, sibop eritme vs bir sürü sıkıntı olabiliyor. Belki yeni sistemler daha uyumlu olabilir uzun zamandır bir bilgim yok. Değiştirdiğim 6 insignia içinde 2.8 320 Bg olan OPC hariç hiç bir problem yaşamadı. Tabiri caizse eşşek gibi de bindim. OPC de elektronik bir problem çıktı ne yetkili ne de özel servisler çözemedi. Sık olan bir motor da olmadığı için parça beyin vs sorun olmuştu. Özellikle dizel 1.6 motor bakımını yap sorunsuz bin tarzında bir makine. Konfor olarak C- D arası bir konumda. Premium hissi en azından şu an için yok. O dönem için çok çok güzel idi. Fiesta dan geçince ciddi fark hissedersiniz. Yol tutuşu gerçekten çoğu rakibine göre iyidir. Eğer Flexiride şasi olanlarından alırsanız adaptif süspansiyon olduğu için o klasik Opel sertliğini hissetmez tısır tısır binebilirsiniz. Çok harika bir özellik ama her araçta yok. Parça sorunu 1.6T cw 1.6 CDTI için hiç duymadım. Her parçasını bulmak mümkün. Hem muadil hem orjinal olarak alabilirsiniz. Parça fiyatları diğer markalara yakın. Aracın ustası ve özel servisi çok. Ben hala daha bir tane alıp ara ara kullanayım mı acaba diye bakıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Düşük km ve bakım geçmişi bilinen referanslı bir insignia nın sizi üzeceğini sanmıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Levent Puslu yazdı: 180 hp 1.6 insignia bana uygun olur mu sizce. Araba olarak güzel ama size uymaz. 68-70 hp dizel motorlu minnoş bir arabadan sonra hem iki sınıf atlayıp hem de gaza basınca hede hödö demeden giden bir araba ile alışana kadar epey bi tedirgin kullanırsınız. Yakıt olayı da cabası. 1.4 TDCi gitmiyor, gitmediği için de yakmıyor. 1.6T motor gidiyor e gidince de yakıyor. Ben Astra GTC de o motoru kullandım, 10 litre altına inemedim. Bu sadece arabanın suçu değil altınızda bu tip yürüyen arabalar olunca illa bi kaşıntı tutuyor insanı. İlla D olacaksa 1.6 dizel falan alın, boyutlarına alışınca bakarsınız. Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mertol Kip yazdı: İlla D olacaksa 1.6 dizel falan alın, boyutlarına alışınca bakarsınız. 1.6 dizel olanıydı galiba 1 hafta önce Adana - Tekir rampasında focus 1 ile geçtim. Araç ağırlık olarak fazla olmalı ki yüksek hızlara çıkamıyor. Alırsanız 1.6 dizel almayın. Güç istiyorsaniz beygiri yüksek sorunsuz olanı tercih edin. 1 Yorum bağlantısı
Levent Puslu 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Cem Dilmen yazdı: Merhaba. 2009 da ilk çıktığında alıp toplamda 6 insignia değiştirmiş biri olarak bir kaç kelam edeyim . Aracın tüm motor çeşitlerini kullandım. İlk 2 si de 1.6 T idi. O döneme göre bence rahipsiz bir performansı vardır. 1.4 TSI lara nal toplatırdı. Halen daha performans olarak gayet iyidir. E bunun da bir getirisi olması gerekiyor o da yakıt olarak geri dönüyor. LPG alternatifleri pek uyumlu değil . Takılıyor, uzun süre de kullanan var ancak AFR ayarı, sibop eritme vs bir sürü sıkıntı olabiliyor. Belki yeni sistemler daha uyumlu olabilir uzun zamandır bir bilgim yok. Değiştirdiğim 6 insignia içinde 2.8 320 Bg olan OPC hariç hiç bir problem yaşamadı. Tabiri caizse eşşek gibi de bindim. OPC de elektronik bir problem çıktı ne yetkili ne de özel servisler çözemedi. Sık olan bir motor da olmadığı için parça beyin vs sorun olmuştu. Özellikle dizel 1.6 motor bakımını yap sorunsuz bin tarzında bir makine. Konfor olarak C- D arası bir konumda. Premium hissi en azından şu an için yok. O dönem için çok çok güzel idi. Fiesta dan geçince ciddi fark hissedersiniz. Yol tutuşu gerçekten çoğu rakibine göre iyidir. Eğer Flexiride şasi olanlarından alırsanız adaptif süspansiyon olduğu için o klasik Opel sertliğini hissetmez tısır tısır binebilirsiniz. Çok harika bir özellik ama her araçta yok. Parça sorunu 1.6T cw 1.6 CDTI için hiç duymadım. Her parçasını bulmak mümkün. Hem muadil hem orjinal olarak alabilirsiniz. Parça fiyatları diğer markalara yakın. Aracın ustası ve özel servisi çok. Ben hala daha bir tane alıp ara ara kullanayım mı acaba diye bakıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Düşük km ve bakım geçmişi bilinen referanslı bir insignia nın sizi üzeceğini sanmıyorum. Degerli tecrubeleriniz icin tesekkur ederim. Lpg takilinca supap eritme olayini duymustum ne kadar celik supap da cakilsa sanirim belli bir yere kadar goturuyor. Suanda en buyuk problem bu benim icin. Mertol Kip yazdı: Araba olarak güzel ama size uymaz. 68-70 hp dizel motorlu minnoş bir arabadan sonra hem iki sınıf atlayıp hem de gaza basınca hede hödö demeden giden bir araba ile alışana kadar epey bi tedirgin kullanırsınız. Yakıt olayı da cabası. 1.4 TDCi gitmiyor, gitmediği için de yakmıyor. 1.6T motor gidiyor e gidince de yakıyor. Ben Astra GTC de o motoru kullandım, 10 litre altına inemedim. Bu sadece arabanın suçu değil altınızda bu tip yürüyen arabalar olunca illa bi kaşıntı tutuyor insanı. İlla D olacaksa 1.6 dizel falan alın, boyutlarına alışınca bakarsınız. “İlk kez motosiklete binecegim 1000cc ile baslamam bana uygun olur mu” seklinde bir soru sormusum da onu cevaplar gibi yazmissiniz. 0-100 u dokuz on saniye olan bir arac alti ustu. Aktif olarak fiesta kullaniyorum diye baska araclara binmiyorum degil. Pickup, kamyonet konusunda vs de tecrubeliyim boyut olarak. Tesekkur ederim gorusleriniz icin. Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Levent Puslu yazdı: Selam. 2009/2012 insignia sordugumdan oturu butcemi az cok anlamis olmaniz gerekir ki siz 2018 model felan ustu mondeo diyordunuz Soyle bir durum var ford dan sıkıldım gibi oldu. A noktasindan b noktasina sorunsuz ve ekonomik sekilde gidip geliyorum fakat aractan keyif alma durumum soz konusu degil. Babamda da 2018 courier var ayni ruh haline sahip fark yok. 2022 model 1.3 motor 95 hp egeaya biniyorum cok daha keyif aliyorum oyle soyliyeyim size. Kusura bakmayın insignia 1.6 t model yazınca siz, yılına bakmaksızın 1.2 milyon civarına bende bakmıştımda ondan o modele yönlendirdim. MPV ve SW sınıfına da bakın derim 2 saat önce tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Cem Dilmen yazdı: Aracın tüm motor çeşitlerini kullandım. İlk 2 si de 1.6 T idi. O döneme göre bence rahipsiz bir performansı vardır. Hocalı perfomansı nasıl Cem ? 1 saat önce tarihinde Haşmet Güngör tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ömer Sarıgül yazdı: 1.6 dizel olanıydı galiba 1 hafta önce Adana - Tekir rampasında focus 1 ile geçtim. Araç ağırlık olarak fazla olmalı ki yüksek hızlara çıkamıyor. Alırsanız 1.6 dizel almayın. Güç istiyorsaniz beygiri yüksek sorunsuz olanı tercih edin. Ya bir arızası var ya da kapışmadan haberi yoktur. Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 49 dakika önce Paylaş 49 dakika önce İlkay Başaran yazdı: Ya bir arızası var ya da kapışmadan haberi yoktur. Kapışmadan haberi varda arızası olabilir belki 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 43 dakika önce Paylaş 43 dakika önce Ömer Sarıgül yazdı: Kapışmadan haberi varda arızası olabilir belki Hocam makinist yazıyor meslekte de 24000 mi kullanıyorsunuz yoksa Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 20 dakika önce Paylaş 20 dakika önce İlkay Başaran yazdı: Hocam makinist yazıyor meslekte de 24000 mi kullanıyorsunuz yoksa Aynen makinistim. 24 dahil hepsini kullanıyoruz 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 19 dakika önce Paylaş 19 dakika önce Ömer Sarıgül yazdı: Aynen makinistim. 24 dahil hepsini kullanıyoruz Mükemmel. V16 pielstick makinanın sesine hayranım.. 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 10 dakika önce Paylaş 10 dakika önce Haşmet Güngör yazdı: Hocalı perfomansı nasıl Cem ? Puhahaha Abi hasta arasında yazdım bir elim doluydu olur o kadar Yorum bağlantısı
Recommended Posts