İçeriğe Yönlendir

2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

şeritte tutma mı, takip mi ne derseiniz bilmem ama düzce otobanda viraj dönüyor bendeki 55.saniyede başlıyoruz

 

 


Seninki güzel gidiyor.  

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Abi dün bindim inceledim ecorsayı. Nedense yanında duran 1.4 turbo motor 6gt40 şanzıman kombinli Astra çok daha çekici geldi. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

Abi dün bindim inceledim ecorsayı. Nedense yanında duran 1.4 turbo motor 6gt40 şanzıman kombinli Astra çok daha çekici geldi. 


Ali bu nasıl yorum 😂

Neyle neyi kıyasladın. 
Amacım neydi benim? 
8-10 litre yakacak araba istesem onu alırdım tabi. Hatta almazdım. Mis gibi Qashqai var.
 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:


Ali bu nasıl yorum 😂

Neyle neyi kıyasladın. 
Amacım neydi benim? 
8-10 litre yakacak araba istesem onu alırdım tabi. Hatta almazdım. Mis gibi Qashqai var.
 

 

Opel bayisinde test aracına bindim. Sürmedim sadece içine oturup alınırmı bu diye baktım. Nedense arabadan elektrik alamadım. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

@Fatih Uzun pandemi zamanları. sürerken sıkıldım. biberon vardı onu maskeyle bağladım ama su şişesi de oluyor

 

@Ali Darbaz bazı yöresel özellikler :) 

Mehmet Ozyurek yazdı:


Seninki güzel gidiyor.  

 

bu eski hem. sani'deki daha gelişmiş nesil

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Mehmet Ozyurek yazdı:


Ali bu nasıl yorum 😂

Neyle neyi kıyasladın. 
Amacım neydi benim? 
8-10 litre yakacak araba istesem onu alırdım tabi. Hatta almazdım. Mis gibi Qashqai var.
 

Astrada 1.4 turbo motor kaldı mı ki? 1.2 olmasın?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mertol Kip yazdı:

Astrada 1.4 turbo motor kaldı mı ki? 1.2 olmasın?

 

Simsiyah 2016 model ve sadece 102bin kmde idi. Komple boyalı . A14let motor 6gt40 şanzıman HB kasa. Sadece 995 bin istediler. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

 

Simsiyah 2016 model ve sadece 102bin kmde idi. Komple boyalı . A14let motor 6gt40 şanzıman HB kasa. Sadece 995 bin istediler. 


10 yaşında, yağ çubuğu ve koca bir vites kutusu olan litresi 55 liralık yakıt kullanan bir şey almak istesem belki bakardım o araca Ali. 
 

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:


10 yaşında, yağ çubuğu ve koca bir vites kutusu olan litresi 55 liralık yakıt kullanan bir şey almak istesem belki bakardım o araca Ali. 
 


araclar çok futurustik abi. Biraz daha zaman var tasarımların oturması için.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ali Darbaz yazdı:

 

Simsiyah 2016 model ve sadece 102bin kmde idi. Komple boyalı . A14let motor 6gt40 şanzıman HB kasa. Sadece 995 bin istediler. 

Hurdacılıktan kurtar kendini Ali. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mertol Kip yazdı:

Hurdacılıktan kurtar kendini Ali. 

Abi, "The moment when metal finds its soul through mechanics."

Post-Combustion çağının ilk örneklerişnden bir neo type insan evladığı olduğumdan, elektriğin henuz yeterince gelişmediğini düşünyorum. 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ali Darbaz yazdı:

Abi, "The moment when metal finds its soul through mechanics."

Post-Combustion çağının ilk örneklerişnden bir neo type insan evladığı olduğumdan, elektriğin henuz yeterince gelişmediğini düşünyorum. 

 

 

Sen Ali'ye iyi bir şey demedin galiba.

 

Yaw kimse elektrikli araçlar şöyle gelişti böyle güzel muhteşem falan demiyor ki? Elbette kat edeceği daha çok yol var, emekleme aşamasında bile değil bence. Henüz ayağa kalktı diyebiliriz. Ona rağmen gayet güzel imza attı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Şarj süreleri kısalacak. Menzil uzayacaktır.  Bunun olması muhakkaktır. 
Ancak teknolojiden geri kalan kaybediyor.  Bir yerden ipin ucundan tutmak lazım. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

Şarj süreleri kısalacak. Menzil uzayacaktır.  Bunun olması muhakkaktır. 
Ancak teknolojiden geri kalan kaybediyor.  Bir yerden ipin ucundan tutmak lazım. 

dediğime geliyoruz, sıkıntı Pilde, zamanla dediğin olabilir tabiki, zaten olmazsa yürümez bu iş, pil işini çözmek zorundalar ama bu geçen zamanda başka birşeyler ön plana çıkabilirde, ömürmüz yeterse izleriz...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Mehmet Ozyurek yazdı:

 Bir yerden ipin ucundan tutmak lazım. 

İpin ucunu yakalayacakken zam geliyor:unsure2:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Mehmet Yeter yazdı:

İpin ucunu yakalayacakken zam geliyor:unsure2:

boşver hayatını yaşa, buzdolabını kaç senede bir değişiyorsun :)

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ali Cihangiroğlu yazdı:

dediğime geliyoruz, sıkıntı Pilde, zamanla dediğin olabilir tabiki, zaten olmazsa yürümez bu iş, pil işini çözmek zorundalar ama bu geçen zamanda başka birşeyler ön plana çıkabilirde, ömürmüz yeterse izleriz...

 

İyide adam pil şöyle böyle dememiş ki. Sen nereden çıkarttın onu? 

 

Şarj süresi tamamen mimari ile alakalı. BMW nin yeni 3 serisinde 800V altyapı var mesela, adamlar 20-25 dk da 400kW ile 10 dk şarjla 300-320 km falan gidiyor alet ve toplam menzil 650-800 km. Ki bataryasıda 100 kw falan. O işler 3-5 seneye kalmaz bambaşka bir yere evrilecek zaten. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mertol Kip yazdı:

 

İyide adam pil şöyle böyle dememiş ki. Sen nereden çıkarttın onu? 

 

Şarj süresi tamamen mimari ile alakalı. BMW nin yeni 3 serisinde 800V altyapı var mesela, adamlar 20-25 dk da 400kW ile 10 dk şarjla 300-320 km falan gidiyor alet ve toplam menzil 650-800 km. Ki bataryasıda 100 kw falan. O işler 3-5 seneye kalmaz bambaşka bir yere evrilecek zaten. 

"Şarj süreleri kısalacak. Menzil uzayacaktır.  Bunun olması muhakkaktır. "

dememişmi, olması gerekeni söylemiş, 3-5 seneye dediğin olursa bende tamam bu iş derim zaten...

 yalnız 800V ile olmaz, bu gelişme değil kolaya kaçmak bence, esas piller gelişmeli, düşük akımla hızla dolacak ufak ve hafif olacak şekilde evrilmek zorunda, yoksa genele yayılması zor. bmw nin tekonolojisi ilkel pillerle karşılaşınca duvara toslamış, elleri makum onlarda işi yüksek akıma yüklemişler, bu şekilde bence yürümez bu iş.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Ali Cihangiroğlu yazdı:

boşver hayatını yaşa, buzdolabını kaç senede bir değişiyorsun :)

Öyle zaten Ali abi. Bir şey bozulmadıkça değişmem. Bozulsa da yapılabilecek bir şeyi varsa yaptırır kullanmaya devam ederim. Buzdolabım şu an 17 yaşında. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip

BMW 2026 da satacak bu aletleri. Hyundailer de 800V olması lazım ama onların pek bi numarası yok. Senin ilkel dediğin pilleri optimize edip istediğini alırlar onlar merak etme.

 

İlk nesil 1.8 clio şehiriçinde 10 litre tüketiyordu, şimdi yapsan fındık kadar arabada nasıl becerdin diye adamı dayak manyağı yaparlar. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mertol Kip yazdı:

BMW 2026 da satacak bu aletleri. Hyundailer de 800V olması lazım ama onların pek bi numarası yok. Senin ilkel dediğin pilleri optimize edip istediğini alırlar onlar merak etme.

 

İlk nesil 1.8 clio şehiriçinde 10 litre tüketiyordu, şimdi yapsan fındık kadar arabada nasıl becerdin diye adamı dayak manyağı yaparlar. 

gelişemez olmaz bu iş demiyorum zaten, pilleri geliştirebilirlerse bu iş çözülür anında kral olur pilliler, ama dediğin 800V olayı bence kolaya kaçmak, elindeki pil yetersiz, bu şekilde yüksek güçle işi çözmek sorunun yanında dolaşmak gibi birşey bence, başka birşeyler bulmalılar.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Mertol Kip yazdı:

BMW 2026 da satacak bu aletleri. Hyundailer de 800V olması lazım ama onların pek bi numarası yok. Senin ilkel dediğin pilleri optimize edip istediğini alırlar onlar merak etme.

 

İlk nesil 1.8 clio şehiriçinde 10 litre tüketiyordu, şimdi yapsan fındık kadar arabada nasıl becerdin diye adamı dayak manyağı yaparlar. 

1.8 spor model vardı 2 kapılı. 110 beygirdi galiba. O zamanın GTI di. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Evren Erakçora yazdı:

1.8 spor model vardı 2 kapılı. 110 beygirdi galiba. O zamanın GTI di. 

 

R19 la aynı motor işte. 5 kapısı da vardı, o dediklerin rsi miydi neydi. 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

gelişemez olmaz bu iş demiyorum zaten, pilleri geliştirebilirlerse bu iş çözülür anında kral olur pilliler, ama dediğin 800V olayı bence kolaya kaçmak, elindeki pil yetersiz, bu şekilde yüksek güçle işi çözmek sorunun yanında dolaşmak gibi birşey bence, başka birşeyler bulmalılar.

 

Pili de geliştirir yan destekleyicilerini de. O kapı açıldı ve ışığı gördüler. Gerisi gelir.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Evren Erakçora yazdı:

1.8 spor model vardı 2 kapılı. 110 beygirdi galiba. O zamanın GTI di. 

7.5 ti 0 100 ü. Ankaradan balıkesire gelmiştik yolda hiç geçen olmadı 2 depo benzin gitti tabi tek şerit yollar. İlk kasaydı 1.8 rsi tek kapı. Faz1 clio. Ali abi bilmez :d

Mertol abinin dediği gibi r19 da da kullandılar aynı motoru 1.8 8v ama çok iyi devirlenen bir motordu. O motoru 2.0 8v de megan1 de ve laguna 1 de de kullandılar ve megan1 scenic

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...