Ali Darbaz Dün saat 20:51 Paylaş Dün saat 20:51 Bazı Forum ve yutup kanallarında 1.4 motor hakkında bazı yanlış bilgiler gördüm. Bu konuyu paylaşmak isterim. 2007-2013 yıllarında üretilen 2 tane 1.4 motorlu Citroen C3 vardır. Türkiye'de satılan 1.4 ve manual şanzımanla satılan Citroen C3 comfortlarda kullanılan motor tu3 motorudur. Eski pejo 206 motorudur. Termal verimi çok düşük ve ağırdır. Fakat garip bir şekilde distribütör firma Citroen C3 1.4 comfort paketi otomatik aldığınızda arabada Ep3c motor ve yarı otomatik şanzımanla alıyorsunuz. Çok tuhaf bir durum. Aynı paket aynı hacim araba otomatik olunca 25 beygir daha güçlü, 30 Newton daha torklu bambaşka bir alt düzene sahip araba ile karşılaşıyorsunuz. İç donanımları neredeyse aynı , her iki arabada otomatik klimalı iç terim aksesuar aynı. Dolayısı ile 1.4l manual gitmiyor çok yakıyor gibi beyanatları 1.4l vti olanlarla bir olarak düşünmeyin. Saygılar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 20:58 Yazar Paylaş Dün saat 20:58 Bu videodaki araba bir tu3jp 75 beygir modeldir. Jantı iç trimi herşey comfort paket. Benim arabayla aynı donanımlara sahip. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Dün saat 21:16 Paylaş Dün saat 21:16 Alt görseldeki motor ve aynısının 1.6 olanı puglarda tüm it kopuğun türlü eziyetlerine yıllarca katlanmış gayet sağlam makinadır. Sendeki motor bu eziyete 1 hafta maruz kalsa tüm yağı yakmış olup yatak sarardı kesin. 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 21:26 Yazar Paylaş Dün saat 21:26 (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Alt görseldeki motor ve aynısının 1.6 olanı puglarda tüm it kopuğun türlü eziyetlerine yıllarca katlanmış gayet sağlam makinadır. Sendeki motor bu eziyete 1 hafta maruz kalsa tüm yağı yakmış olup yatak sarardı kesin. 120 lik Ep6c eziyet edilemeyecek kadar güçlü bir makine. 106 beygirlik Tu5jp için eziyet sayılan işlerin üstesinde rahat gelir. Siz yağını suyunu bakımı her 10 bin km'de yapın bişey olmaz. Ep6 serisi motorlar daha yeni yeni 300 bin km barajını geçmeye başladılar. GTI ve Ds performas modellerinde bu motorun turbolusu güç verir. Türk Halk LPG takıntısı bir çoğunun ömrünü kısa sürede doldurmasına sebeb olmuştur. Ep6 motorlu 308 GTI performansı Dün saat 21:34 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Dün saat 21:29 Paylaş Dün saat 21:29 Ali Darbaz yazdı: Ep6c eziyet edilemeyecek kadar güçlü bir makine. 106 beygirlik Tu5jp için eziyet sayılan işlerin üstesinde rahat gelir. Siz yağını suyunu bakımı her 10 bin km'de yapın bişey olmaz. Ep6 serisi motorlar daha yeni yeni 300 bin km barajını almaya başladılar. Hpye bakmıyor adam. Kelebeğin hemen önüne takmış açık filtreyi tamgaz sürekli. Beygirle eziyetin alakasını çıkaramadım. Yani aşırı güçlü tamgaz veremezsin zaten mi diyorsun? Maranello gibi mi? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Dün saat 21:33 Paylaş Dün saat 21:33 75pslik olanlar Nuh Aleyhisselam zamanından kalma, enjeksiyon koyup devam etmiş adam. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Dün saat 21:35 Paylaş Dün saat 21:35 Nuh tu5jp yi de koymuş gemiye valla helal 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 21:41 Yazar Paylaş Dün saat 21:41 (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Hpye bakmıyor adam. Kelebeğin hemen önüne takmış açık filtreyi tamgaz sürekli. Beygirle eziyetin alakasını çıkaramadım. Yani aşırı güçlü tamgaz veremezsin zaten mi diyorsun? Maranello gibi mi? Ep6 serisi motorları öldüren kamçılanmak değil. Bakımlarını 30 bin km'de bir yazan servis kitapları oldu. 23 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce Türk kullanıcılar sevsin veya sevmesin bu motor ard ard 6 yıl yılın motoru seçildi. Son seçildiğinde motor 6 yaşındaydı ve tüm kronik sorunlarını çoktan göstermiş olmasına rağmen yine yılın motoru seçildi Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Darbaz yazdı: Türk kullanıcılar sevsin veya sevmesin bu motor ard ard 6 yıl yılın motoru seçildi. Son seçildiğinde motor 6 yaşındaydı ve tüm kronik sorunlarını çoktan göstermiş olmasına rağmen yine yılın motoru seçildi Bu teknolojiyle alakalı bir şey. Yılın motoru seçilince yılın motoru seçilmiş olmuyor. ford, ilk 1.0 ecoboostu (2011-2012ler) çıktığında da yılın motoru seçildi 3-4 kez. Bloğa su sızdıran bi motor en nihayetinde Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 saat önce Yazar Paylaş 14 saat önce Dostlar ben piyasada olan bir karışıklık için farkındalık amaçlı açıklama yaptım. Bayraktar firması böyle bir yola gitmiş. Bakış açısına göre araç tercih edersiniz. TU3 daha basit ve dayanıklı olduğu için, EP3C ise daha modern, güçlü ve verimli olduğu için tercih edilir. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Darbaz yazdı: Ep6 serisi motorları öldüren kamçılanmak değil. Bakımlarını 30 bin km'de bir yazan servis kitapları oldu. Yağ eksiltmesinin normal olduğunu kabul eden üretici 30 bin km mi vermiş yağ değişim periyodunu? Değişecek yağ kalıyor muymuş yoksa bagajda 4 litre yağ bidonu tüm paketlerde standart mı? Anlamadım ben şimdi.. Bu arada farkındalık falan demişsin de dünya değişti biraz geç kaldın bence farkındalığa elektrikliye evriliyor ortalık. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce İlkay Başaran yazdı: Yağ eksiltmesinin normal olduğunu kabul eden üretici 30 bin km mi vermiş yağ değişim periyodunu? Değişecek yağ kalıyor muymuş yoksa bagajda 4 litre yağ bidonu tüm paketlerde standart mı? Anlamadım ben şimdi.. Bu arada farkındalık falan demişsin de dünya değişti biraz geç kaldın bence farkındalığa elektrikliye evriliyor ortalık. Sağlık olsun, biz alıştık yağ doldurmaya. Rutine döndü. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 saat önce Paylaş 11 saat önce (düzenlendi) Yapay zekayi manipüle etmeyelim. @Zonno Usta bu konudaki Ali Darbaz kullanıcısı yorumlarından ne çıkarım yapıyorsun? 11 saat önce tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Ali Darbaz yazdı: yılın motoru seçildi. sırası gelen seçilir , medya böyle bir dünya. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Çağlar Bayur yazdı: sırası gelen seçilir , medya böyle bir dünya. Çok arpayı verenin motoru seçiliyordu. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 saat önce Paylaş 3 saat önce videolara baktım gti almayın diolar üst kapak zayıfmış altı daha güçlüymüş Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Çağlar Bayur yazdı: videolara baktım gti almayın diolar üst kapak zayıfmış altı daha güçlüymüş Üstsüz kullansak. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Metin Akbal yazdı: Sonuç olarak ne yapalım yani? Ben iki araba arasındaki farkları yazdım. Çözüm olsun diye değil, sadece bilin diye. Çünkü yazabiliyorum. Çağlar Bayur yazdı: videolara baktım gti almayın diolar üst kapak zayıfmış altı daha güçlüymüş O zaman RCZ de alınmasın abi. 2 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts