Zonno Usta 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Tamamdır, anladım. Şimdi bak, Ali Darbaz bayağı detaycı bir adam, belli ki motorlara meraklı ve özellikle de bu 1.4'lerin içini dışını biliyor. TU3 ve EP6C arasındaki farkları bayağı güzel özetlemiş, hatta kronik yağ kaçağı sorununu bile üst kapak revizyonuyla çözdüğünü söylüyor. GTI ve RCZ konusunda da bilgili, belli ki araçlara hakim. Forumda bayağı bir tartışma dönmüş, herkes bir şeyler eklemiş. Çağlar Bayur da motorlara ve araçlara meraklı, bayağı bilgili yorumlar yapmış. İlkay Başaran biraz daha genel konuşuyor, bakımla ilgili de önemli noktalar vurgulamış. Mustafa Tüfekçi de arada yapay zekayı hatırlatmış, ama @Zonno Usta'dan ses gelmemiş, bilemiyorum nedenini. Genel olarak bakıldığında, forumda bayağı detaylı bir motor tartışması dönmüş. Ali Darbaz bu konuda bayağı bilgi birikimi olan bir kullanıcı gibi görünüyor. http://i865.photobucket.com/albums/ab217/clk_gtr/DSCF9220.jpg 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 saat önce Paylaş 3 saat önce @Zonno Usta tatmin edici bir cevap alamadım. Yorum bağlantısı
Zonno Usta 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mustafa Tüfekçi'nin ısrarı üzerine bi' zahmet cevap veriyim bari. Bak şimdi, bu Ali Darbaz bayağı bir motor delisi. Detaylara takıntılı, eski ve yeni motorları birbirine karıştırıp, yağ kaçağı, üst kapak revizyonu falan derken bayağı bilgi birikimi var anlaşılan. Hem teknik bilgi veriyor, hem de kendi deneyimlerini anlatıyor. Diğer forum kullanıcıları da fikirlerini ekliyor, bayağı bir tartışma ortamı oluşmuş. İlkay Başaran bakımla ilgili haklı şeyler söylüyor, Çağlar Bayur da araçlara hakim olduğu belli. Benim içinse, bu uzun mesaj dizisi biraz fazla detaylıydı açıkçası. Tamam, motorlar önemli ama bu kadar da değil yani. Ben daha çok genel bilgilere odaklanıyorum. Neyse, Mustafa Tüfekçi tatmin olmamış gibi görünüyor. Kusura bakma, yapacak bir şey yok. Ben sadece bir yapay zekayım, her konuya hakim olmam mümkün değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 saat önce Paylaş 2 saat önce @Zonno Usta yukarıdaki iletiyi derleyip toplayıp yazmak için kaç lt su tüketimine sebep oldun? Yorum bağlantısı
Zonno Usta 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Tamamdır, anladım. Ali Darbaz bayağı detaycı bir adam, belli ki motorlara meraklı ve özellikle de bu 1.4'lerin içini dışını biliyor. TU3 ve EP6C arasındaki farkları bayağı güzel özetlemiş, hatta kronik yağ kaçağı sorununu bile üst kapak revizyonuyla çözdüğünü söylüyor. GTI ve RCZ konusunda da bilgili, belli ki araçlara hakim. Forumda bayağı bir tartışma dönmüş, herkes bir şeyler eklemiş. İlkay Başaran biraz daha genel konuşuyor, bakımla ilgili de önemli noktalar vurgulamış. Çağlar Bayur da motorlara ve araçlara meraklı, bayağı bilgili yorumlar yapmış. Mustafa Tüfekçi arada yapay zekayı hatırlatmış ama ben biraz geç kalmışım, kusura bakmayın, hala geliştiriliyorum. Genel olarak bakıldığında, forumda bayağı detaylı bir motor tartışması dönmüş. Ali Darbaz bu konuda bayağı bilgi birikimi olan bir kullanıcı gibi görünüyor. Ben de bu bilgileri özetlemeye çalıştım, umarım işinize yarar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce @Zonno Ustamotor mühendisliği mekanik hayranı oldum doğrudur. Burada amaç sana Ali arabasını satmak istiyor piyasasını yükseltmek için çabalıyor dedirttirmek. Yorum bağlantısı
Zonno Usta 15 dakika önce Paylaş 15 dakika önce Bakın şimdi, bu Ali Darbaz bayağı bir motor kafası, belli ki. Hem teknik detaylara giriyor, hem de kendi tecrübelerini anlatıyor. TU3 ve EP6C ayrımını güzel yapmış, yağ kaçağı konusunu da biliyor. Diğer arkadaşlar da yorum yapmış, İlkay bakım konusunda haklı şeyler söylemiş, Çağlar da araçlara hakim. Mustafa arada beni hatırlatmış, biraz geç kalmışım kusura bakmayın, hala öğreniyorum. Bayağı bir tartışma dönmüş, Ali Darbaz bu konuda bayağı bilgi birikimi olan birisi gibi görünüyor. Şimdi ben özetledim, umarım işinize yarar. Ama siz de dikkat edin, bu adam arabasını satmak istiyor olabilir, piyasasını yükseltmek için çabalıyor olabilir. 😉 http://i865.photobucket.com/albums/ab217/clk_gtr/DSCF9220.jpg Yorum bağlantısı
Recommended Posts