Çağlar Bayur 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mustafa Çayır yazdı: Kuzendeki 1.3 linea 7.2 yakıyor. ali ile bir tanışsın pedala az bassın yahu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: alternatörden çıkan akımı, eculara ve diğer sistemlere dağılımını falan nasıl görüyorsun Üstün BMW teknolojisi... Alternatör sıcaklığı Alternatör voltajı Alternatör ürettiği amperi Alternatörün ürettiği enerjinin yüzde kaçı bataryaya şarj ettiğini görebiliyorum. Mehmet Ozyurek yazdı: Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. Popo C3 için test ortamı. Abi konvoy yapalımda yolda kalırsam paniklemeyim. Mehmet Ozyurek yazdı: Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. Popo C3 için test ortamı. Abi konvoy yapalımda yolda kalırsam paniklemeyim. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. böyle iyi mi Yorum bağlantısı
Murat Sahın 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ali Darbaz yazdı: Bugün hava serindi, trafik yoktu. Klimasız 3.1 litre ortalama ile 40 km yol geldim. Araç 2023 Fiat egea 1.3 Multijet. Seni kriter olarak kabul etmiyoruz 3.1 litre gibi bir yakıtı cbr250 ile bile yakalayamamıştım. İnip itekledin mi arabayı ne yaptın? Çağlar Bayur yazdı: ali ile bir tanışsın pedala az bassın yahu Bence tanışmasın. 3 litre mazot için değmez Mehmet Ozyurek yazdı: ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. Sen koskoca emmisin, çok çekerlerle dağ taş gezmiş, videolar yayınlamış adamsın. Şarj noktası programlayacakmış 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Murat Sahın yazdı: Seni kriter olarak kabul etmiyoruz 3.1 litre gibi bir yakıtı cbr250 ile bile yakalayamamıştım. İnip itekledin mi arabayı ne yaptın? Bence tanışmasın. 3 litre mazot için değmez Sen koskoca emmisin, çok çekerlerle dağ taş gezmiş, videolar yayınlamış adamsın. Şarj noktası programlayacakmış 55000 km raporu. Ay ay yakıt ortalamam. 2 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Sahın 2 saat önce Paylaş 2 saat önce @Mehmet Ozyurek emmi bişi sorcam, bunların kasko sigorta işi nasıl? İçten yanmalıya oranla fark var mı? Birde garanti bataryayı kapsıyor mu? Ali Darbaz yazdı: 55000 km raporu. Ay ay yakıt ortalamam. Senin 1.4 citroen ile mi bu veriler? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Murat Sahın yazdı: @Mehmet Ozyurek emmi bişi sorcam, bunların kasko sigorta işi nasıl? İçten yanmalıya oranla fark var mı? Birde garanti bataryayı kapsıyor mu? Senin 1.4 citroen ile mi bu veriler? Citroenin kalifikasyonu tamamlanmadı. Onunla ekonomik sürüş moduna geçemedim henüz. 2 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: böyle iyi mi Süper. Eco modla tek şarj sınırı bu 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Eskiden emisyon diye bir mevzu yoktu, fakir karışimla geziliyordu, az yakmasinin nedeni o. 2 saat önce tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım. Aynı şeyi Fatih amca da söylemiş. Bu sene yapmadık zaten geleneksel Tekeciler toplantısını. 😉 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Geçen yıl Gürcistan a Yamaha T7 ile giderken, Türkiye içi benzinler ile 1 depo ile en fazla 200 km yol alabiliyordum ve son hız 190 km/saat idi. Gürcistanda 97 oktan benzin aldım, bizim eski tabirle süper benzin kırmızı pompa. Son hızım 215 km/saat katettiğim mesafe 285 km ortalama. İran’a Himalayan 450 ile gitmiştim, benzin 92 oktan, İran’da son hızım 140 i geçmedi, tüketimim yüksek 250 km de 1 depo tükettim, çekiş zayıflığını da hissettim. Dönüşte Türkiye’den aldığım benzin, İran’daki benzinden daha kaliteli olduğu için hız/mesafe olumlu yönde arttı. Ülkemizde geçen yıllar içinde akaryakıt kalitesi de maalesef düştü zannımca. Bir de benzin/dizel kalitesi dışında, sizin veriler yol bilgisayar verisi mi? Akaryakıt alım/Katedilen mesafe verisi mi? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Ahmet Kiriş yazdı: Geçen yıl Gürcistan a Yamaha T7 ile giderken, Türkiye içi benzinler ile 1 depo ile en fazla 200 km yol alabiliyordum ve son hız 190 km/saat idi. Gürcistanda 97 oktan benzin aldım, bizim eski tabirle süper benzin kırmızı pompa. Son hızım 215 km/saat katettiğim mesafe 285 km ortalama. İran’a Himalayan 450 ile gitmiştim, benzin 92 oktan, İran’da son hızım 140 i geçmedi, tüketimim yüksek 250 km de 1 depo tükettim, çekiş zayıflığını da hissettim. Dönüşte Türkiye’den aldığım benzin, İran’daki benzinden daha kaliteli olduğu için hız/mesafe olumlu yönde arttı. Ülkemizde geçen yıllar içinde akaryakıt kalitesi de maalesef düştü zannımca. Bir de benzin/dizel kalitesi dışında, sizin veriler yol bilgisayar verisi mi? Akaryakıt alım/Katedilen mesafe verisi mi? Datça yolculuğumda ekranda 3.5 litre yazarken pompada 3.9 litre çıkmıştı. Yukarıdaki verilerin hepsi pompa vergisidir. 2 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Murat Sahın yazdı: Seni kriter olarak kabul etmiyoruz 3.1 litre gibi bir yakıtı cbr250 ile bile yakalayamamıştım. İnip itekledin mi arabayı ne yaptın? Çok kolay, yüzde 2 eğimli yolda sıfırla sayacı 2 litre bile yaparsın, mutlu olunacaksa o plasebo ile. 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Tamer Topaç yazdı: Kağıt üzerinde işler farklı görünse de, Örneğin; 2.0 TDCİ Mondeo MKIII, 2.0 TDCİ MKIV' den daha az yakıt tüketir. Bu cümle yanlış 1,6 TDCİ mk4 mondeo(1560 kg), 1,6 tdci mk5 mondeo (1640 kg) daha fazla yakıyor. Kullanıcı aynı iki araçta euro5 . Yorum bağlantısı
Recommended Posts