Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül 160 beygir gücünde 1.8 lt tam hibrit motor. Bu motorun ortalama yakıt tüketimi 3.9 lt/100 km. Ayrıca 115 bg gücünde 3 silindiri 1.2 lt benzinli ve 120 bg gücünde 1.2 litrelik turbo benzin-LPG çift yakıtlı motoru varmış 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: . Bu motorun ortalama yakıt tüketimi 3.9 lt/100 km. daha güçsüz corolladan msili düşük yani. frnasızlar başarmış demek ki Ali Cihangiroğlu yazdı: , 1.8 ne arkadaş, çölden gelmiş gibi mtv ödemeyenelr de vardır belki 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Çağlar Bayur yazdı: daha güçsüz corolladan msili düşük yani. frnasızlar başarmış demek ki çölden gelmiş gibi mtv ödemeyenelr de vardır belki fabrika verisine bakınca c segment corolla, b’den daha az yakıyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül (düzenlendi) kibritini sevmedim, verilerine bakınca değmez değişmeye, farları değişik olmuş tipi güzel, 1.2 motorlar 3 silindirmiş, anında elendi ama tüplüsü için olabilir, zira 50 lt gaz tankı, aletin menzili 1450 km gibiymiş... Sonuç: benim için liste dışı kaldı. Clio 7 ve öncesi R4 beklemede... bu arada bilgiler geliyor, 1.8 motor gelişmişmiş 109 hp elektroyla beraber 158 hp... motor iyiye benziyor... 8 Eylül tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: fabrika verisine bakınca c segment corolla, b’den daha az yakıyor. yeni b eski c den büyük olur her zaman , katalogtan kaldır kafanı , ne kadar verimsiz bir motor bu corooladaki Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Çağlar Bayur yazdı: yeni b eski c den büyük olur her zaman , katalogtan kaldır kafanı , ne kadar verimsiz bir motor bu corooladaki düplü olanın gaz tankı 50 lt, 43 lt de benzin vardır muhtemelen, elemanın dediği gibi aletin menzil 1450 km. gibiymiş, cezbedici aslında haa 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Çağlar Bayur yazdı: yeni b eski c den büyük olur her zaman , katalogtan kaldır kafanı , ne kadar verimsiz bir motor bu corooladaki rampa kalkışta 0-60 deneyelim mi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: rampa kalkışta 0-60 deneyelim mi kulak tıkacımı alayım, üzülürüm inleyen nağmelere 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Mehmet Ozyurek yazdı: Bunun yüzüne ne olmuş. Muhtemelen şöyle bir şey abi. 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül Paylaş 8 Eylül Mehmet Yeter yazdı: Muhtemelen şöyle bir şey abi. stellantis bu yalnız, bir iğne sezinledim, inceden bir mesaj falan 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Salı 08:40 Paylaş Salı 08:40 Ali Cihangiroğlu yazdı: stellantis bu yalnız, bir iğne sezinledim, inceden bir mesaj falan Yok abi sitellantise saygımız büyüktür. Hatta bu 206nın wrc modeline hayranım. Millet subaru, evoya hayranken benim favorim focus ve 206 idi. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş Salı 11:34 Paylaş Salı 11:34 Benim mevcut kullanımıma göre hibrit modelde tüketimim yarı yarıya iniyor ama aradaki fark benim değil devletin cebine giriyor. 5800 lira olan MTV 18000 lira olur yıllık. ÖTV'sine falan hiç girmiyorum bile. Yenileyeyim dersem 1.2, 115'lik ideal. Önü pek beğendiğimi söyleyemem önceki Renault çizgileri daha iyiydi. Arka stoplar ne öyle, farklı bişey yapalım diye batırmışlar. Köşe çoook güzel başlıyor ama güzel bitmiyor. 2. foto yanıltıcı olabilir daha uzun bir lamba var. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Salı 11:44 Paylaş Salı 11:44 Selçuk Keleş yazdı: Arka stoplar ne öyle, farklı bişey Lambonun yeni Countach modelindeki stoplardan birer eksik yapılmış. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 11:55 Paylaş Salı 11:55 Selçuk Keleş yazdı: Benim mevcut kullanımıma göre hibrit modelde tüketimim yarı yarıya iniyor ama aradaki fark benim değil devletin cebine giriyor. 5800 lira olan MTV 18000 lira olur yıllık. ÖTV'sine falan hiç girmiyorum bile. Yenileyeyim dersem 1.2, 115'lik ideal. Önü pek beğendiğimi söyleyemem önceki Renault çizgileri daha iyiydi. Arka stoplar ne öyle, farklı bişey yapalım diye batırmışlar. Köşe çoook güzel başlıyor ama güzel bitmiyor. 2. foto yanıltıcı olabilir daha uzun bir lamba var. toyota hibrit için 1.6-1.8 motoru olup 50kw elektrik motoru olanlar 1.6 ötv’sinden sayılıyor. bu o sınıfa girmiştir belki 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Salı 12:17 Paylaş Salı 12:17 Foto'lardan çok çirkin duruyor. Reelde nasıl acaba... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 12:22 Paylaş Salı 12:22 Sani Gerşon yazdı: Foto'lardan çok çirkin duruyor. Reelde nasıl acaba... neye göre çirkin?merso eqs ? toyoda? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Salı 12:50 Paylaş Salı 12:50 Mehmet Ozyurek yazdı: Bunun yüzüne ne olmuş. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Salı 12:50 Paylaş Salı 12:50 Çağlar Bayur yazdı: neye göre çirkin?merso eqs ? toyoda? Renault'a göre çirkin. Alfa olsa sıradışı der geçerdim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 15:41 Paylaş Salı 15:41 Sani Gerşon yazdı: Renault'a göre çirkin. Alfa olsa sıradışı der geçerdim. dünyada markayı bırak üretildiği ülkeye bile bakan kalmadı artık , eşik çok düştü, gebzede atelyede 3 ay sıkı çalış, araba yaratırsın Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Db45s hibrit şanzımanın kavramasız olduğu söyleniyor. Bizim kibritle aynı çıkmasın Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 saat önce Paylaş 2 saat önce İyi de sen kavramasız demedin ki sanzimansiz dedin direk tork aktarımı dedin 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Metin Akbal yazdı: İyi de sen kavramasız demedin ki sanzimansiz dedin direk tork aktarımı dedin öyle demedim. Motor yo… dur yav karıştırma 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts