Muhammet öner Dün saat 13:47 Paylaş Dün saat 13:47 Mrb 2019 3.0 v6 otomatik amarok 215 bin km aracı yeni aldim suan yoldayim tatlı rampalarda biraz hararetin 100 105 e kadar ciktgini yag sicakligininda 128 maks gördüm gazı kesip yavasladgimda tekrardan 90 a dusüyor vir fikri olan ve çözum tavsiye edebilecek varsa simdiden tesekkur ederim 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 13:53 Paylaş Dün saat 13:53 tempoyu düşürüp devam etmek dışında, yolculuk daha kaç km sürecek? Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 13:56 Yazar Paylaş Dün saat 13:56 550 km civarı niğde otobandayim sakaryaya gidiyorum Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Dün saat 13:59 Paylaş Dün saat 13:59 Sürüşü sakin tamamlayın. 500 km az yol değil arada dinlendirin. Su seviyesini kontrol edin. Sakin gidince düşme varsa büyük ihtimalle devirdaimdir. Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 14:02 Yazar Paylaş Dün saat 14:02 Görkem Karakaş yazdı: Sürüşü sakin tamamlayın. 500 km az yol değil arada dinlendirin. Su seviyesini kontrol edin. Sakin gidince düşme varsa büyük ihtimalle devirdaimdir. Tesekkur ederim zaten mak 90 100 km ile gidiyorum ama hafif ranpalarda bile suan yag sicakligi 116 civarina cikiyor rampa asagi 100 civarina dusuyor ama hafif rampalarda hararet 90da dik ranpalarda 105 e dogru gördüm 700 km civarı niğde otobandayim sakaryaya gidiyorum Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:04 Paylaş Dün saat 14:04 Hocam araba uyarı veriyormu. Aracın normali budur belki. Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 14:07 Yazar Paylaş Dün saat 14:07 Vermiyor ama yani o seviyelere geldiginde korkup durdum düzeldı devam etsem ayni sekilde daha kötü olabilir diye sormak istedim basina gelen varmidir diye Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:10 Paylaş Dün saat 14:10 @Selim Bilgin senin 3.0 tdi çalışırken en faz kaç derece yağ sıcaklığına çıkardı. Takip edebliyormuydun. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık Dün saat 14:11 Paylaş Dün saat 14:11 Muhammet öner yazdı: Mrb 2019 3.0 v6 otomatik amarok 215 bin km aracı yeni aldim suan yoldayim tatlı rampalarda biraz hararetin 100 105 e kadar ciktgini yag sicakligininda 128 maks gördüm gazı kesip yavasladgimda tekrardan 90 a dusüyor vir fikri olan ve çözum tavsiye edebilecek varsa simdiden tesekkur ederim İnsanlarda ar namus utanma kalmamış. 3-5bin km sonra bir arıza verse anlarım ama aracı alır almaz uzun yolda arızasını göstermesi satan kişinin nasıl bir terbiyesiz evladı olduğunu gösteriyor. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Dün saat 14:23 Paylaş Dün saat 14:23 Ali Darbaz yazdı: @Selim Bilgin senin 3.0 tdi çalışırken en faz kaç derece yağ sıcaklığına çıkardı. Takip edebliyormuydun. OBD’den baktım bir kaç kere. 100 civarında oluyordu ama hiç takip etmedim gazlarken. Sağlıklıyken sıcaklık takip etmek gereken bir motör değil. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Dün saat 14:32 Paylaş Dün saat 14:32 Sprinter aracımda geçen hafta başıma geldi. Problem sistemde basınç kaçağı çıktı. Bir yeri sıktık devam ettik tamirci ile. Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 14:45 Yazar Paylaş Dün saat 14:45 Selim Bilgin yazdı: OBD’den baktım bir kaç kere. 100 civarında oluyordu ama hiç takip etmedim gazlarken. Sağlıklıyken sıcaklık takip etmek gereken bir motör değil. Normalmidir anlamis degilim bu motor ve aracin yabancisiyim henüz usul usul zorlamadan yoluma devam ediyorum inş kötü bir durum olmaz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:47 Paylaş Dün saat 14:47 Muhammet öner yazdı: Normalmidir anlamis degilim bu motor ve aracin yabancisiyim henüz usul usul zorlamadan yoluma devam ediyorum inş kötü bir durum olmaz Arabanın SSP dosyasını bulup inceleyeyim bir size dönüş yaparım Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu Dün saat 14:56 Paylaş Dün saat 14:56 Tevfik Işık yazdı: nsanlarda ar namus utanma kalmamış. 3-5bin km sonra bir arıza verse anlarım ama aracı alır almaz uzun yolda arızasını göstermesi satan kişinin nasıl bir seks işçisinin evladı olduğunu gösteriyor. Belki arabanın normal çalışması bu,Belki de aracı kardeşinden sqtın aldı hemen hüküm vermeyelim bence. 1 Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 15:03 Yazar Paylaş Dün saat 15:03 Araci aldgim yerden öyle bir hareket beklemiyorum Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:04 Paylaş Dün saat 15:04 Bu arabanın kendini eğit dökümanı. https://procarmanuals.com/wp-content/uploads/pdfs/ssp/ssp-565-the-amarok-2017.pdf Kitabı inceleyince ikinci nesil .0 tdi olduğu görülüyor. onunda kitabı bu : https://procarmanuals.com/wp-content/uploads/pdfs/ssp/ssp-495-30l-v6-tdi-engine-2-generation.pdf Motor suyu sıcaklığı 105 derecede tutmaya ayarlı imiş. Ayrıca Motor yağı sıcaklığıda 103 derece üstüne çıkınca yağ termostadı açılıyormuş. Senin yağ soğutucu bypass termostadıın arızalı olabiliir Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 15:04 Yazar Paylaş Dün saat 15:04 Ali Darbaz yazdı: Arabanın SSP dosyasını bulup inceleyeyim bir size dönüş yaparım Cok tesekkur ederim Yorum bağlantısı
Servet Aydın Dün saat 15:18 Paylaş Dün saat 15:18 Veriler normal. Aynı rotada pasatta bu havada 110 civarı yapl yürüyor. Birazdan bende o rodadan geçeceğim konyaya doğru. Pejo bu hava 105-115 arası geziyor. Su ısısıda normal. Yüksek rakımlı oralar. Aşırı besleme fazla hava deli sıcak. Yolda fark edilmese de o rotada 800-1200 arası inip çıkışlar oluyor. Aksarayı filan geçince daha stabil hale gelir araç 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:23 Paylaş Dün saat 15:23 Muhammet öner yazdı: Tesekkur ederim zaten mak 90 100 km ile gidiyorum ama hafif ranpalarda bile suan yag sicakligi 116 civarina cikiyor rampa asagi 100 civarina dusuyor ama hafif rampalarda hararet 90da dik ranpalarda 105 e dogru gördüm Hocam bunu görmemişim. Verdiğin bu bilgiye göre kitapdaki veriler tutuyor. 103 derecede yağ termstadı kapandığı için 100 altına kolay kolay düşmez. 105 derece hararet zaten hedeflenen operasyonel çalışma sıcaklığı. 120 derece kısa süreli aşılabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat Dün saat 15:23 Paylaş Dün saat 15:23 90 da yürümez zaten araba 88 de ortalama bi termostat açıldığını düşünürsek zaten 95-100 dereceler normal. Araçlar 100 dereceye kadar fan açmıyor genelde zaten Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:28 Paylaş Dün saat 15:28 (düzenlendi) Burda yazdığına göre termostat 90 derecede açılmaya başlıyor. 105 derecede kadar tutuluyormuş. Dün saat 15:33 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök Dün saat 15:51 Paylaş Dün saat 15:51 arabanın hararet göstergesi nerde duruyor analog olan ? nigde otobanında rampa vs de pek yok standart ortada çakılı durması lazım Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 16:09 Yazar Paylaş Dün saat 16:09 Suan duruyor ama ben mersinden ciktim pozanti rampasinda yapti bunu 2 defa yapti suan cok daha yavas gidiyorum bir problem yok yag sicakligi 105 ile 118 civari geziyor suan Ali Darbaz yazdı: Hocam bunu görmemişim. Verdiğin bu bilgiye göre kitapdaki veriler tutuyor. 103 derecede yağ termstadı kapandığı için 100 altına kolay kolay düşmez. 105 derece hararet zaten hedeflenen operasyonel çalışma sıcaklığı. 120 derece kısa süreli aşılabilir. Tesekkur ederim bilgiler icin yani suan yag sicakligi 105 ile 118 arasinda hafif rampalara girince 118 inerken 105 civarina iniyor bu normal degerlerde ise problem olmaz heralde Yorum bağlantısı
Muhammet öner Dün saat 16:14 Yazar Paylaş Dün saat 16:14 Ali Gök yazdı: arabanın hararet göstergesi nerde duruyor analog olan ? nigde otobanında rampa vs de pek yok standart ortada çakılı durması lazım Suan hararet analok 90da duruyor zaten sadede yag sicakligi oynuyor 105.120 arasi pozantida hararet analok 105 110a dogru gördüm devam etsem dahada cikacak gibiydi gazi kestim düştü Servet Aydın yazdı: Veriler normal. Aynı rotada pasatta bu havada 110 civarı yapl yürüyor. Birazdan bende o rodadan geçeceğim konyaya doğru. Pejo bu hava 105-115 arası geziyor. Su ısısıda normal. Yüksek rakımlı oralar. Aşırı besleme fazla hava deli sıcak. Yolda fark edilmese de o rotada 800-1200 arası inip çıkışlar oluyor. Aksarayı filan geçince daha stabil hale gelir araç Tesekkurler ama korkuttu beni devam etsem kötü olucaktı gibi gazi kesince düzeldi Yorum bağlantısı
Recommended Posts