İçeriğe Yönlendir

Amarok v6


Muhammet öner

Recommended Posts

Ali Gök

Klimayı  açmadan devam edin derim

Usta kontrol etmeli. Termostat devirdaim vs

Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci

motor isisi 120 ye kadar sorun yaratmaz gecerse korkmaya basla bu havada rampada sikistirisan cogu arac 100-110 a gelebilirbir ariza ile alakali olmasi sart degil kolay gelsin 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Muhammet öner yazdı:

Suan duruyor ama ben mersinden ciktim pozanti rampasinda yapti bunu 2 defa yapti suan cok daha yavas gidiyorum bir problem yok yag sicakligi 105 ile 118 civari geziyor suan

 

 

Pozantı rampasında benim bile hararet yükseliyor :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

105 derece normal o sıra da hararet göstergesi tam 90 derece de olur. Hiç yağ sıcaklığını merak edip bakmadım gerekte duymadım. 3.0 tdi için rampa diye bir kavram yok o motor için heryer düzlük. +200 km/h hızla saatlerce gidebiliyor ve hiç zorlanmıyor 🙃. Korkulacak bir durum yok, devam…

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

105 derece normal o sıra da hararet göstergesi tam 90 derece de olur. Hiç yağ sıcaklığını merak edip bakmadım gerekte duymadım. 3.0 tdi için rampa diye bir kavram yok o motor için heryer düzlük. +200 km/h hızla saatlerce gidebiliyor ve hiç zorlanmıyor 🙃. Korkulacak bir durum yok, devam…

 

Böyle mi?

72D302CF-588D-4681-B0D2-6AB2823B954F_1_105_c.jpeg.7b825327f8cd2fb92984197354472d19.jpeg

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selim Bilgin yazdı:

 

Böyle mi?

72D302CF-588D-4681-B0D2-6AB2823B954F_1_105_c.jpeg.7b825327f8cd2fb92984197354472d19.jpeg

 

Özledin değil mi.. itiraf et :)
 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bot çekerken , rampa çıakrken yağ sıcaklığının 110 larda gezdiğini yazanlar olmuş amarok için ecnebi forumarda sorun dur değildir bilmem ama 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Eğer motor EA897evo2 series ise şöyle bir bilgi var. 

The oil thermostat opens at an oil temperature of approx. 114 °C and is fully open at approx. 140 °C.

 

114 derecede açılmaya başlayıp 140 derecede tamamen açılan termostada sahip bir yağ soğutucusu var mış.  

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Ali Gök yazdı:

Klimayı  açmadan devam edin derim

Usta kontrol etmeli. Termostat devirdaim vs

Yok motor insin 😁 Pozantı diyo la

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Servet Aydın yazdı:

Yok motor insin 😁 Pozantı diyo la

Naparki v6 amaroka pozantı yüksüzken

 

Navarayla senelerce geçtim ordan çakılı dururdu gösterge ortada

 

Ama zamane arabalarının digital göstergeleri biraz daha oynak galiba ondan yanlış düşünüyor olabilirim

 

 

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

İbre sabittir arkada ısılar dans eder sürücü panikler her anı görse

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Servet Aydın yazdı:

İbre sabittir arkada ısılar dans eder sürücü panikler her anı görse

analog ibre sabit değil 105 -110 arasına  çıktı denmiş  hararet için bence yinede analog sabit olmalıydı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Muhammet öner yazdı:

Mrb 2019 3.0 v6 otomatik amarok 215 bin km aracı yeni aldim suan yoldayim tatlı rampalarda biraz hararetin 100 105 e kadar ciktgini yag sicakligininda 128 maks gördüm gazı kesip yavasladgimda tekrardan 90 a dusüyor vir fikri olan ve çözum tavsiye edebilecek varsa simdiden tesekkur ederim


Otoban hızında aracın önünden sürekli max 35 derece hava çarpıyor. Sağlıklı motorun rampa çıkarken de olsa fan açacak düzeye çıkmadan işi termostat ile çözmesi gerekmez mi?

 

mesela senaryo şu olmamalı mı?

 

normalde 85-92 arası değişen su sıcaklığı rampa çıkarken 90-98 arası gidip gelme şeklinde?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Arka da değerler ne olursa olsun analog sabit olmalı tabi araçta bi sıkıntı yoksa yağ derecesine gelince denilen rakamlar çok normal

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Mazotun cinsine göre de oynayabilir ama değerler normal. Öte yandan bir yakınım amarokla hararet yaşadı motor yapıldı. Ama eşi kullanıyordu ibreyi görmüş ama varırız demiş. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Otoban hızında aracın önünden sürekli max 35 derece hava çarpıyor. Sağlıklı motorun rampa çıkarken de olsa fan açacak düzeye çıkmadan işi termostat ile çözmesi gerekmez mi?

 

mesela senaryo şu olmamalı mı?

 

normalde 85-92 arası değişen su sıcaklığı rampa çıkarken 90-98 arası gidip gelme şeklinde?

pozantı rampasında öğle saatlerinde zor fansız işi çözmesi.  

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Tansu Kalafatoğlu
×
×
  • Yeni Oluştur...