Ali Gök 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Klimayı açmadan devam edin derim Usta kontrol etmeli. Termostat devirdaim vs Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 13 saat önce Paylaş 13 saat önce motor isisi 120 ye kadar sorun yaratmaz gecerse korkmaya basla bu havada rampada sikistirisan cogu arac 100-110 a gelebilirbir ariza ile alakali olmasi sart degil kolay gelsin Yorum bağlantısı
Mertol Kip 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Muhammet öner yazdı: Suan duruyor ama ben mersinden ciktim pozanti rampasinda yapti bunu 2 defa yapti suan cok daha yavas gidiyorum bir problem yok yag sicakligi 105 ile 118 civari geziyor suan Pozantı rampasında benim bile hararet yükseliyor 1 2 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 12 saat önce Paylaş 12 saat önce 105 derece normal o sıra da hararet göstergesi tam 90 derece de olur. Hiç yağ sıcaklığını merak edip bakmadım gerekte duymadım. 3.0 tdi için rampa diye bir kavram yok o motor için heryer düzlük. +200 km/h hızla saatlerce gidebiliyor ve hiç zorlanmıyor 🙃. Korkulacak bir durum yok, devam… 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Furkan Bakırel yazdı: 105 derece normal o sıra da hararet göstergesi tam 90 derece de olur. Hiç yağ sıcaklığını merak edip bakmadım gerekte duymadım. 3.0 tdi için rampa diye bir kavram yok o motor için heryer düzlük. +200 km/h hızla saatlerce gidebiliyor ve hiç zorlanmıyor 🙃. Korkulacak bir durum yok, devam… Böyle mi? 1 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Selim Bilgin yazdı: Böyle mi? Özledin değil mi.. itiraf et Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 saat önce Paylaş 10 saat önce bot çekerken , rampa çıakrken yağ sıcaklığının 110 larda gezdiğini yazanlar olmuş amarok için ecnebi forumarda sorun dur değildir bilmem ama Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Eğer motor EA897evo2 series ise şöyle bir bilgi var. The oil thermostat opens at an oil temperature of approx. 114 °C and is fully open at approx. 140 °C. 114 derecede açılmaya başlayıp 140 derecede tamamen açılan termostada sahip bir yağ soğutucusu var mış. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Ali Gök yazdı: Klimayı açmadan devam edin derim Usta kontrol etmeli. Termostat devirdaim vs Yok motor insin 😁 Pozantı diyo la Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Servet Aydın yazdı: Yok motor insin 😁 Pozantı diyo la Naparki v6 amaroka pozantı yüksüzken Navarayla senelerce geçtim ordan çakılı dururdu gösterge ortada Ama zamane arabalarının digital göstergeleri biraz daha oynak galiba ondan yanlış düşünüyor olabilirim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 saat önce Paylaş 10 saat önce İbre sabittir arkada ısılar dans eder sürücü panikler her anı görse 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Servet Aydın yazdı: İbre sabittir arkada ısılar dans eder sürücü panikler her anı görse analog ibre sabit değil 105 -110 arasına çıktı denmiş hararet için bence yinede analog sabit olmalıydı 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Muhammet öner yazdı: Mrb 2019 3.0 v6 otomatik amarok 215 bin km aracı yeni aldim suan yoldayim tatlı rampalarda biraz hararetin 100 105 e kadar ciktgini yag sicakligininda 128 maks gördüm gazı kesip yavasladgimda tekrardan 90 a dusüyor vir fikri olan ve çözum tavsiye edebilecek varsa simdiden tesekkur ederim Otoban hızında aracın önünden sürekli max 35 derece hava çarpıyor. Sağlıklı motorun rampa çıkarken de olsa fan açacak düzeye çıkmadan işi termostat ile çözmesi gerekmez mi? mesela senaryo şu olmamalı mı? normalde 85-92 arası değişen su sıcaklığı rampa çıkarken 90-98 arası gidip gelme şeklinde? 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Arka da değerler ne olursa olsun analog sabit olmalı tabi araçta bi sıkıntı yoksa yağ derecesine gelince denilen rakamlar çok normal Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 57 dakika önce Paylaş 57 dakika önce Mazotun cinsine göre de oynayabilir ama değerler normal. Öte yandan bir yakınım amarokla hararet yaşadı motor yapıldı. Ama eşi kullanıyordu ibreyi görmüş ama varırız demiş. Yorum bağlantısı
Ali Gök 51 dakika önce Paylaş 51 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Otoban hızında aracın önünden sürekli max 35 derece hava çarpıyor. Sağlıklı motorun rampa çıkarken de olsa fan açacak düzeye çıkmadan işi termostat ile çözmesi gerekmez mi? mesela senaryo şu olmamalı mı? normalde 85-92 arası değişen su sıcaklığı rampa çıkarken 90-98 arası gidip gelme şeklinde? pozantı rampasında öğle saatlerinde zor fansız işi çözmesi. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 dakika önce Paylaş 21 dakika önce Mehmet Ozyurek yazdı: Özledin değil mi.. itiraf et Yorum bağlantısı
Recommended Posts