Mustafa Tüfekçi 2 Eylül Yazar Paylaş 2 Eylül Erdem Dertsiz yazdı: Hadi hayırlı olsun bu kaçıncı merso 7 galiba :P 99 w202 c200k 00 w203 c200k 05 w203 c230k 93 w124 E200 01 w210 E200K 07 w211 E200K 14 w212 E180 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 2 Eylül Paylaş 2 Eylül Bu Mersoları hiç beğenmiyorum çünkü benim değil Şimdi Haylaz'la takaslayabiliriz Hayırlı uğurlu olsun abi, Allah kaza bela vermesin. Renk kombinasyon çok güzel 🧿 Güle güle kullan maşallah Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Eylül Yazar Paylaş 2 Eylül Oğuzhan Çakır yazdı: Bu Mersoları hiç beğenmiyorum çünkü benim değil Şimdi Haylaz'la takaslayabiliriz Hayırlı uğurlu olsun abi, Allah kaza bela vermesin. Renk kombinasyon çok güzel 🧿 Güle güle kullan maşallah Eyvallah patron. Mersoyla değilde Focusla takaslariz Güzel ikili olurlar onlarda 3 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Klasik testlerimize başlarız. İş rotası yakıtı Çevre yolu-otoban sürüşü soğuk motor Kıyas için aynı rota 2.0 zetec Focus manuel 7 litre gibi denebilirdi . 7 ileri şanzıman oranlarını sevdim 2000 dd 110 gibi bir hızla gidiyor ve torktan yana o devir de kurtarıyor gibi Arabada Eco mod göstergesi var ve gazsız sürüş gibi bir değerlendirme yapıyor. Yani beni sal süzüleyim yakıttan düşeriz kafasında. Şimdi aslan besleyen yem mi soruyor diyen olacaktır. Bu motorun olayı aslan kükremesi değil kedi mirildanmasi olduğu için kilo ile et değil Max kaliteli yaş mama ile beslenecek. 4 5 Yorum bağlantısı
Cem Işık 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Hayırlı olsun Mustafa çok araştırdın ama sonuç güzel oldu, beğendiğim bir kasa , Allah kaza bela göstermesin, güzel günlerde keyifle kullan 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullan kardeşim. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mustafa Tüfekçi yazdı: Klasik testlerimize başlarız. İş rotası yakıtı Çevre yolu-otoban sürüşü soğuk motor Şimdi aslan besleyen yem mi soruyor diyen olacaktır. Bu motorun olayı aslan kükremesi değil kedi mirildanmasi olduğu için kilo ile et değil Max kaliteli yaş mama ile beslenecek. hayırlı olsun Mustafam sen Mercedes i benden iyi bilirsin ama geçen Ank gelireken hafif dokunarak geldim hiç fena değil klima açık rampalarda kafayı hep dik tuttu yakıtı da mükemmel düşündüğümden çok az yaktı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mustafa hayırlı olsun kazasız belasız inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Hayırlı olsun kardeşim, bende bakınıyorum bu kasa. 211 e göre konfor ve kalite farkı nasıl? Birde motor performans nasıl? 1.6 motor düşündürüyor biraz. 🧿🧿 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül (düzenlendi) çoğu yerde 1.6 ve 156 beygir değil mi? hibrit değil bu 48v yok üstünde 3 Eylül tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Motor Hacmi: 1.6 L – 1 595 cc Motor Kodu: M274 (4 silindir, turbo benzinli, direkt enjeksiyon) Güç: 156 bg (115 kW) @ 5 300 rpm Tork: 250 Nm @ 1 200–4 000 rpm Şanzıman: 7 ileri otomatik 7G-TRONIC PLUS (bazı pazarlarda 6 ileri manuel opsiyonu vardı ama Türkiye’de genelde otomatik satıldı) Tahrik: Arkadan itişli (RWD) 0–100 km/s: ≈ 8,9 s Maksimum Hız: ≈ 225 km/s Ortalama Tüketim: ~6,5–6,8 L/100 km (fabrika verisi) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Vay be” dedirten detaylar 1050 °C dayanımlı türbin gövdesi ve yakın konumlu turbo/manifold ile çabuk spool. pvv.ntnu.no Emmede 40°, egzozda 35° VVT aralığı; alt-orta devir torku geniş tutuyor. 130–200 bar DI basıncı ve spray-guided yanma; çok kıvılcım stratejileriyle temiz ve tam yanma. pvv.ntnu.no Santrifüj sarkaçlı konvertör + 236.15 mavi ATF + yardımcı yağ pompası üçlüsü → 7G-TRONIC PLUS’ın hissedilir şekilde daha ipeksi, daha verimli çalışması. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Vay be” dedirten detaylar 1050 °C dayanımlı türbin gövdesi ve yakın konumlu turbo/manifold ile çabuk spool. pvv.ntnu.no Emmede 40°, egzozda 35° VVT aralığı; alt-orta devir torku geniş tutuyor. 130–200 bar DI basıncı ve spray-guided yanma; çok kıvılcım stratejileriyle temiz ve tam yanma. pvv.ntnu.no Santrifüj sarkaçlı konvertör + 236.15 mavi ATF + yardımcı yağ pompası üçlüsü → 7G-TRONIC PLUS’ın hissedilir şekilde daha ipeksi, daha verimli çalışması. Ali, sen misin 12 Yorum bağlantısı
Emin Önal 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Nerde bu çocuğa yok antikacı yok eskici diyenler, çıksın ortaya Adam merso basamaklarını tırnaklarıyla kazıya kazıya çıkıyor 213 de nasip olsun inşallah. 6 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Tamer Topaç yazdı: Ali, sen misin ali'nin yıldızla pek işi olmaz Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: ali'nin yıldızla pek işi olmaz Farketmez Aİ olsun yeter ki. 2 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Hayırlı olsun Mustafa Bey. Çok şık araç. Kazasız günlerde binin inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Ahmet Hasan Şendağ yazdı: Genel yazıyorum bu konu sahibi için değil Araba alıp tuhaf bir gizem yaratma işini ilk kim başlattı merak ettim. Hayırlı olsun Mustafa bey Kim başlattı bilmiyorum ama samimiyet ortamı olduğu için yapıyoruz (bende yapmıştım ). Çok uzatılmadığı zaman (genelde 15-20 mesaj sonra çıkıyor meydana) eğlenceli oluyor. 2 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Hayırlı olsun Mondeo'dan sonra en beğendiğim araç serisi 1 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Furkan Avcı yazdı: Kim başlattı bilmiyorum ama samimiyet ortamı olduğu için yapıyoruz (bende yapmıştım ). Çok uzatılmadığı zaman (genelde 15-20 mesaj sonra çıkıyor meydana) eğlenceli oluyor. ayın 14 de samimiyetimizi arttıralım 2 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Harun Kocaçalışkan yazdı: Hayırlı olsun Mondeo'dan sonra en beğendiğim araç serisi Kesinlikle a6 quattro olmazsa E180. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Eylül Yazar Paylaş 3 Eylül Engin Deniz yazdı: Hayırlı olsun kardeşim, bende bakınıyorum bu kasa. 211 e göre konfor ve kalite farkı nasıl? Birde motor performans nasıl? 1.6 motor düşündürüyor biraz. 🧿🧿 Motor performansı 211 den düşük gibi sonuçta hacim ve kompresör olayı bence hep daha iyi. Ama şanzıman ile aradaki farkı kapatıyor. Uzun yol otoban da 211 e200k daha iyi olacaktır ama düşük hız ve şehir içinde fark çok olmaz gibi geliyor bana hissi. Konfor olarak bu kasaya zaten uçan halı diyorlar. Süspansiyon sistemi aşırı konforlu . Kalite hissi yakın ama ömür bence yine 211 de daha iyi. Ama 211 inde artık en yenisi 15 yaşında ve kullanılan ABS plastikleri çok düşük km ve güneş görmediyse kraker gibi gevrek gevrek eline geliyor. Bunda o gevreklik yok tabi 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Eylül Paylaş 3 Eylül Mustafa, hayırlı olsun. Ancak, ben hala göremiyorum fotoğrafları. Nereden, nasıl yüklüyorsun ? Bunlar nedir Yorum bağlantısı
Recommended Posts