İçeriğe Yönlendir

BBA....


Mustafa Tüfekçi

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi
Erdem Dertsiz yazdı:

Hadi hayırlı olsun bu kaçıncı merso :)

7 galiba :P

 

99 w202 c200k

00 w203 c200k

05 w203 c230k

93 w124 E200

01 w210 E200K

07 w211 E200K

 

14 w212 E180

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır

Bu Mersoları hiç beğenmiyorum çünkü benim değil :exc1:

Şimdi Haylaz'la takaslayabiliriz :flowers:

 

Hayırlı uğurlu olsun abi, Allah kaza bela vermesin. Renk kombinasyon çok güzel 🧿 Güle güle kullan maşallah 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Oğuzhan Çakır yazdı:

Bu Mersoları hiç beğenmiyorum çünkü benim değil :exc1:

Şimdi Haylaz'la takaslayabiliriz :flowers:

 

Hayırlı uğurlu olsun abi, Allah kaza bela vermesin. Renk kombinasyon çok güzel 🧿 Güle güle kullan maşallah 

Eyvallah patron. Mersoyla değilde Focusla takaslariz 

 

Güzel ikili olurlar onlarda

 

k8m3q4n.png

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Oooo roller test yapılacak bi kurban

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık

Bunda da silecek beyni var mı :biggrin:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Klasik testlerimize başlarız.

 

İş rotası yakıtı

 

Çevre yolu-otoban sürüşü  soğuk motor 

 

3s5jlvi.jpeg

 

Kıyas için aynı rota 2.0 zetec Focus manuel 7 litre gibi denebilirdi .

 

 

7 ileri şanzıman oranlarını sevdim 2000 dd 110 gibi bir hızla gidiyor ve torktan yana o devir de kurtarıyor gibi 

 

Arabada Eco mod göstergesi var ve gazsız sürüş gibi bir değerlendirme yapıyor. Yani beni sal süzüleyim  yakıttan düşeriz kafasında.  

 

Şimdi aslan besleyen yem mi soruyor diyen olacaktır. Bu motorun olayı aslan kükremesi değil kedi mirildanmasi olduğu için kilo ile et değil Max kaliteli yaş mama ile beslenecek.

 

 

  • Beğen 4
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Hayırlı olsun Mustafa çok araştırdın ama sonuç güzel oldu, beğendiğim bir kasa , Allah kaza bela göstermesin, güzel günlerde keyifle kullan

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullan kardeşim. 

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Klasik testlerimize başlarız.

 

İş rotası yakıtı

 

Çevre yolu-otoban sürüşü  soğuk motor 

 

3s5jlvi.jpeg

 

 

 

Şimdi aslan besleyen yem mi soruyor diyen olacaktır. Bu motorun olayı aslan kükremesi değil kedi mirildanmasi olduğu için kilo ile et değil Max kaliteli yaş mama ile beslenecek.

 

 

hayırlı olsun Mustafam sen Mercedes i benden iyi bilirsin ama geçen Ank gelireken hafif dokunarak geldim hiç fena değil klima açık rampalarda kafayı hep dik tuttu yakıtı da mükemmel düşündüğümden çok az yaktı 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

Mustafa hayırlı olsun kazasız belasız inşallah. :nazar: 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz

Hayırlı olsun kardeşim, bende bakınıyorum bu kasa. 211 e göre konfor ve kalite farkı nasıl? Birde motor performans nasıl? 1.6 motor düşündürüyor biraz. 🧿🧿

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

 

 

 

çoğu yerde 1.6 ve 156 beygir değil mi? 

 

hibrit değil bu 48v yok üstünde

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

 

  • Motor Hacmi: 1.6 L – 1 595 cc

  • Motor Kodu: M274 (4 silindir, turbo benzinli, direkt enjeksiyon)

  • Güç: 156 bg (115 kW) @ 5 300 rpm

  • Tork: 250 Nm @ 1 200–4 000 rpm

  • Şanzıman: 7 ileri otomatik 7G-TRONIC PLUS (bazı pazarlarda 6 ileri manuel opsiyonu vardı ama Türkiye’de genelde otomatik satıldı)

  • Tahrik: Arkadan itişli (RWD)

  • 0–100 km/s: ≈ 8,9 s

  • Maksimum Hız: ≈ 225 km/s

  • Ortalama Tüketim: ~6,5–6,8 L/100 km (fabrika verisi)

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

 

Vay be” dedirten detaylar

  • 1050 °C dayanımlı türbin gövdesi ve yakın konumlu turbo/manifold ile çabuk spool. pvv.ntnu.no

  • Emmede 40°, egzozda 35° VVT aralığı; alt-orta devir torku geniş tutuyor.

  • 130–200 bar DI basıncı ve spray-guided yanma; çok kıvılcım stratejileriyle temiz ve tam yanma. pvv.ntnu.no

  • Santrifüj sarkaçlı konvertör + 236.15 mavi ATF + yardımcı yağ pompası üçlüsü → 7G-TRONIC PLUS’ın hissedilir şekilde daha ipeksi, daha verimli çalışması.

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

Vay be” dedirten detaylar

  • 1050 °C dayanımlı türbin gövdesi ve yakın konumlu turbo/manifold ile çabuk spool. pvv.ntnu.no

  • Emmede 40°, egzozda 35° VVT aralığı; alt-orta devir torku geniş tutuyor.

  • 130–200 bar DI basıncı ve spray-guided yanma; çok kıvılcım stratejileriyle temiz ve tam yanma. pvv.ntnu.no

  • Santrifüj sarkaçlı konvertör + 236.15 mavi ATF + yardımcı yağ pompası üçlüsü → 7G-TRONIC PLUS’ın hissedilir şekilde daha ipeksi, daha verimli çalışması.

 

Ali, sen misin :shok:

  • Mutlu 11
Yorum bağlantısı
Emin Önal

Nerde bu çocuğa yok antikacı yok eskici diyenler, çıksın ortaya :D

 

Adam merso basamaklarını tırnaklarıyla kazıya kazıya çıkıyor :nazar:

 

213 de nasip olsun inşallah.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

 

Ali, sen misin :shok:

 

ali'nin yıldızla pek işi olmaz :) 

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

ali'nin yıldızla pek işi olmaz :) 

Farketmez Aİ olsun yeter ki.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Hayırlı olsun Mustafa Bey. Çok şık araç. Kazasız günlerde binin inşallah. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Ahmet Hasan Şendağ yazdı:

Genel yazıyorum bu konu sahibi için değil

Araba alıp tuhaf bir gizem yaratma işini ilk kim başlattı merak ettim. 
 

Hayırlı olsun Mustafa bey

Kim başlattı bilmiyorum ama samimiyet ortamı olduğu için yapıyoruz (bende yapmıştım :D). Çok uzatılmadığı zaman (genelde 15-20 mesaj sonra çıkıyor meydana) eğlenceli oluyor.

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Hayırlı olsun Mondeo'dan sonra en beğendiğim araç serisi :D:D

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
Furkan Avcı yazdı:

Kim başlattı bilmiyorum ama samimiyet ortamı olduğu için yapıyoruz (bende yapmıştım :D). Çok uzatılmadığı zaman (genelde 15-20 mesaj sonra çıkıyor meydana) eğlenceli oluyor.

ayın 14 de samimiyetimizi arttıralım

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Harun Kocaçalışkan yazdı:

Hayırlı olsun Mondeo'dan sonra en beğendiğim araç serisi :D:D

Kesinlikle a6 quattro olmazsa E180.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Engin Deniz yazdı:

Hayırlı olsun kardeşim, bende bakınıyorum bu kasa. 211 e göre konfor ve kalite farkı nasıl? Birde motor performans nasıl? 1.6 motor düşündürüyor biraz. 🧿🧿

Motor performansı  211 den düşük gibi sonuçta hacim ve kompresör olayı bence hep daha iyi. Ama şanzıman ile aradaki farkı kapatıyor.  Uzun yol otoban da 211 e200k daha iyi olacaktır ama düşük hız ve şehir içinde fark çok olmaz gibi geliyor bana hissi.

 

Konfor olarak bu kasaya zaten uçan halı diyorlar. Süspansiyon sistemi aşırı konforlu . Kalite hissi yakın ama ömür bence yine 211 de daha iyi. Ama 211 inde artık en yenisi 15 yaşında ve kullanılan ABS plastikleri çok düşük km ve güneş görmediyse kraker gibi gevrek gevrek eline geliyor. Bunda o gevreklik yok tabi :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Mustafa, hayırlı olsun. Ancak, ben hala göremiyorum fotoğrafları. Nereden, nasıl yüklüyorsun ?

 

Bunlar nedir :kihkih:

image.png.13130d668beaf2de6961112990434f45.png

image.png.724e0e4da12518b91f915e9ac2675042.png

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...