Oğuzhan Çakır 23 saat önce Paylaş 23 saat önce 750 CC ile başlayan serüven 125 CC ile devam edecek sandınız dimi ? Fragman 13 1 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ben üstüne bile oturdum ama söylemem. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 saat önce Paylaş 21 saat önce yooo bunun aküsü bitince 125 lik ile akü taşınacak olarak şeettik 1 2 Yorum bağlantısı
Emin Önal 20 saat önce Paylaş 20 saat önce (düzenlendi) Stelvio mu o ? Mandello mu yoksa. Moto guzzi işte anladınız 20 saat önce tarihinde Emin Önal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 20 saat önce Yazar Paylaş 20 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yooo bunun aküsü bitince 125 lik ile akü taşınacak olarak şeettik King'in tükkanda şarj var diyolar Emin Önal yazdı: Stelvio mu o ? Mondello mu yoksa. Moto guzzi işte anladınız Beni bu sefer Eskişehir'e giderken yalnız bırakma demişsin abi 😂 2 1 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Oğuzhan Çakır yazdı: King'in tükkanda şarj var diyolar Beni bu sefer Eskişehir'e giderken yalnız bırakma demişsin abi 😂 Ulen hiç motorla gidesim yok nedense 1 1 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 19 saat önce Paylaş 19 saat önce (düzenlendi) Her ne kadar motor işinden anlamasam da şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah... 19 saat önce tarihinde Serhan Gürbüzol tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Hayırlı olsun güle güle kullan Oğuzhan. Doğum günün kutlu olsun Servet abi. Pardon bu konu değildi o. 1 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Mehmet Yeter yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullan Oğuzhan. Doğum günün kutlu olsun Servet abi. Pardon bu konu değildi o. Sağ ol abi Öyle deme öyle, akü bitince tükkanda şarj edecez daha hem motür görünce kaçıyor King abim 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Birazda teknik bilgi MOTOR TİPİ 90 derece V-Twin, hava ve yağ soğutmalı, dört zamanlı SİLİNDİR ÇAPI / MOTOR HACMİ 95 mm / 1151 cc MAKSİMUM GÜÇ 105 beygir gücü (HP) @ 7,250 rpm MAKSİMUM TORK 113 Nm @ 5,800 rpm YAKIT BESLEME Elektronik yakıt enjeksiyonu ŞANZIMAN 6 ileri manuel vites TAHRİK TİPİ Kardanik (şaftlı) tahrik YAKIT KAPASİTESİ 21 litre SELE YÜKSEKLİĞİ 820 mm (ayarlanabilir) Yaklaşık 246 kg Sıra Dışı Teknoloji Stelvio, zamansız bir tasarım estetiğini son teknoloji ekipmanlarla kusursuz bir şekilde bir araya getiriyor. Viraj ABS’si, çekiş kontrolü, tam LED aydınlatmalar ve kişiselleştirilebilir beş sürüş modu Stelvio’nun sahip olduğu teknolojik özelliklerden sadece birkaçı. Bu özelliklerin yanında Stelvio, opsiyonel (mevcut) olarak 4D radar görüntüleme teknolojisini kullanan PFF Rider Assistance Solution® seçeneğini de sunuyor. Saf Bir Duygu Arazi modu dâhil beş sürüş moduna sahip olan yeni Stelvio önde 19”, arkada 17” tel jantlı tubeles lastikleriyle maceraya hazır. PFF Rider Assistance Solution® Stelvio, PFF Rider Assistance Solution® teknolojisi opsiyonunu sunan ilk Moto Guzzi. Geleneksel yöntemlerin aksine 4D radar görüntüleme sistemini kullanan bu teknoloji, oldukça geniş bir görüntüleme alanına sahip. Bu teknoloji sayesinde motosikletin çevresi, ışıklandırma şartlarından bağımsız bir şekilde görüntülenebiliyor. Ön ve arkada yer alan PFF Rider Assistance Solution® cihazları, güvenliği artırıyor ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. FCW Forward Collision Warning (Ön Çarpışma Uyarısı) Çarpışma potansiyeli olan nesneleri ve diğer araçları tespit etmek için ön radarı kullanır ve bunları motosikletin gösterge panelinde sinyaller aracılığıyla işaretler. FCC Following Cruise Control (Takip Hız Sabitleyici) Yoldaki araçların durumuna göre motor freniyle müdahale ederek hız sabitleme sisteminin verimliliğini artırır. BLIS Blind Spot Information System (Kör Nokta Bilgi Sistemi) Dikiz aynalarındaki uyarılarla 30 metre içinde kör noktanızda kalan araçlardan haberdar olmanızı sağlar. LCA Lane Change Assist (Şerit Değiştirme Yardımı) Daha güvenli bir şekilde şerit değiştirebilmeniz için yandan ve arkadan gelen araçların pozisyonlarını değerlendirerek olası bir çarpışma durumunda sizi dikiz aynaları aracılığıyla uyarır. 5 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Servet Aydın yazdı: Beğenmedim🍆 Priz nerdeydi 3 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Emin Önal yazdı: Stelvio mu o ? Mandello mu yoksa. Moto guzzi işte anladınız Stelvio Aras,evet Deli bişey ben korktum 😬 Emin Önal yazdı: Ulen hiç motorla gidesim yok nedense Ben de gidebilir miyim! Bilmiyorum, ama resmen kükrüyor 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Ben beğendim. Güle güle kullanın. Eskişehir’e getirin de oynayalım. Adnan Çakır yazdı: 😬 Ben de gidebilir miyim! Bilmiyorum, ama resmen kükrüyor Sesi müthiş. 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Çağlar Bayur yazdı: tofaşta da şaft vardı Tango Kırmızı güzeldir 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Oğuzhan Çakır yazdı: Tango Kırmızı güzeldir kavşakta düşme önüme 1 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Şaft candır, zincir yok, yağlama yok, Miss 🧿 3 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Serhan Gürbüzol yazdı: Her ne kadar motor işinden anlamasam da şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah... Biz de bir ara bu işe bir baksak mı abi ne dersin. Beni ufak ufak gıdıklıyor. Oğuzhan kazasız belasız güle güle kullan. Çok kıskandım. Maşallah. 2 Yorum bağlantısı
Serhat Işık 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Hayırlı olsun kardeşim. ALLAH her türlü kazadan, beladan korusun. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts