Tansu Kalafatoğlu Salı 18:27 Paylaş Salı 18:27 renault neden 1.8’e geçti? Çünkü onlar da öğrendi, ICE çalışırken verim kasmanın mantıklı olduğunu. Ama geç kaldı biraz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Salı 18:50 Paylaş Salı 18:50 ICE bana soğuk geliyor adından mıdır nedir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 19:19 Paylaş Salı 19:19 Tansu Kalafatoğlu yazdı: renault neden 1.8’e geçti? Çünkü onlar da öğrendi, ICE çalışırken verim kasmanın mantıklı olduğunu. Ama geç kaldı biraz ve toyodandan da az yaktı Tansu Kalafatoğlu yazdı: hiçbir HEV, toyota ve kia kadar az yakamadı. lpg li hitler motor ayudi bile daha ekonomik yahu Mehmet Göktürk yazdı: ICE bana soğuk geliyor adından mıdır nedir ice ice baby vardı? renkli pantaln giyerdi 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Dün saat 02:19 Paylaş Dün saat 02:19 LPG zaten alternatif yakıt türü değil miydi? 3 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 05:44 Paylaş Dün saat 05:44 Mustafa Yanar yazdı: Havasız yanmaz tabii ki, gaz öncesinde havayla karışmayıp doğrudan yanma odasına püskürtülüp emme manifoltundan gelen havayla yanma odasında karşılaşacak ve daha verimli ve stabil yanma sağlanacak.Şimdiki sistemlerde lpg emme manifoltuna veriliyor oradan silindirlere karışarak gidiyordu.Yanlışım varsa düzeltin. Montaj yapan adam enjektörün ucuna hortum takıp süpapın kafasına kadar uzatırsa bu karışma hikayesi son bulur. Dediğiniz elbette doğru ama zaten emme manifoltundan havayla birlikte giriyor. Doğru yakıt karışımı ve hortum mevzusu yapılırsa verime kayda değer bir etkisi olmaz. Eğer öyle olmasa emme manifoltlarının karpuz gibi ayrıldığını görürdük "abey plastik manifolta LPG takılmaaaağz" diyen ustacıklar türerdi. Her sonradan yapılan uygulamada mühendisliğin iyi olması olmazsa olmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran Dün saat 07:57 Paylaş Dün saat 07:57 Bu sistem yıllar önce de vardı sanki, prinsin direk enjeksiyon kiti var, Maraşta yerli bir firma marjetti sanıyorum onlarda yaptı. Bagaja bir lpg pompası yerleştirip benzin yerine enjektörlere lpg gönderiyolardı. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Mehmet Zincirkıran yazdı: Bu sistem yıllar önce de vardı sanki, prinsin direk enjeksiyon kiti var, Maraşta yerli bir firma marjetti sanıyorum onlarda yaptı. Bagaja bir lpg pompası yerleştirip benzin yerine enjektörlere lpg gönderiyolardı. O da benzin enjektörlerinin hararetten yanmasına neden oluyor. Çok sağlıklı bir sistem değil. Onun için %40 benzin %60 LPG karıştırıp öyle püskürtüyorlar. Direk enjeksiyonlu makinelere sonradna LPG taktırmanın ekonomik bir faydası pek yok. %15-20 anca düşüyor toplam tüketim. 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Subap ve üst kapak tasarımını da ona göre yapmışlardır sanırım. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mertol Kip yazdı: O da benzin enjektörlerinin hararetten yanmasına neden oluyor. Çok sağlıklı bir sistem değil. Onun için %40 benzin %60 LPG karıştırıp öyle püskürtüyorlar. Direk enjeksiyonlu makinelere sonradna LPG taktırmanın ekonomik bir faydası pek yok. %15-20 anca düşüyor toplam tüketim. Abi BRC Maestro 1000 km de 1 litre benzin tüketiyor. Sistem direk enjeksiyonlu araçlara uygulanıyor. Yalnız çok pahalı. Tolere etmek için kaç km kullanmak gerekir bilmiyorum. @Tansu Kalafatoğlu koş koooooşşşş bak burda ne var 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: bunun ruhsatını gördün mü 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Metin Akbal yazdı: Abi BRC Maestro 1000 km de 1 litre benzin tüketiyor. Sistem direk enjeksiyonlu araçlara uygulanıyor. Yalnız çok pahalı. Tolere etmek için kaç km kullanmak gerekir bilmiyorum. Illa bir seyler degismistir. Uzun suredir ilgilenmiyorum ben o işle. Hem gaz ne ya fakir gibi alantrik icat oldu yeeenim. Sgshsh Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: bunun ruhsatını gördün mü Kadınları anlama kılavuzundan hallicedir 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts