Tansu Kalafatoğlu 12 saat önce Paylaş 12 saat önce renault neden 1.8’e geçti? Çünkü onlar da öğrendi, ICE çalışırken verim kasmanın mantıklı olduğunu. Ama geç kaldı biraz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 saat önce Paylaş 11 saat önce ICE bana soğuk geliyor adından mıdır nedir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: renault neden 1.8’e geçti? Çünkü onlar da öğrendi, ICE çalışırken verim kasmanın mantıklı olduğunu. Ama geç kaldı biraz ve toyodandan da az yaktı Tansu Kalafatoğlu yazdı: hiçbir HEV, toyota ve kia kadar az yakamadı. lpg li hitler motor ayudi bile daha ekonomik yahu Mehmet Göktürk yazdı: ICE bana soğuk geliyor adından mıdır nedir ice ice baby vardı? renkli pantaln giyerdi 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 saat önce Paylaş 4 saat önce LPG zaten alternatif yakıt türü değil miydi? 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 42 dakika önce Paylaş 42 dakika önce Mustafa Yanar yazdı: Havasız yanmaz tabii ki, gaz öncesinde havayla karışmayıp doğrudan yanma odasına püskürtülüp emme manifoltundan gelen havayla yanma odasında karşılaşacak ve daha verimli ve stabil yanma sağlanacak.Şimdiki sistemlerde lpg emme manifoltuna veriliyor oradan silindirlere karışarak gidiyordu.Yanlışım varsa düzeltin. Montaj yapan adam enjektörün ucuna hortum takıp süpapın kafasına kadar uzatırsa bu karışma hikayesi son bulur. Dediğiniz elbette doğru ama zaten emme manifoltundan havayla birlikte giriyor. Doğru yakıt karışımı ve hortum mevzusu yapılırsa verime kayda değer bir etkisi olmaz. Eğer öyle olmasa emme manifoltlarının karpuz gibi ayrıldığını görürdük "abey plastik manifolta LPG takılmaaaağz" diyen ustacıklar türerdi. Her sonradan yapılan uygulamada mühendisliğin iyi olması olmazsa olmaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts