İçeriğe Yönlendir

Sandık Motor


Erman Uzun
Çözüme git Mertol Kip tarafından,

Recommended Posts

Mehmet Göktürk

alüminyumdan motor yapıyler..böyle oliyir. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

alüminyumdan motor yapıyler..böyle oliyir. 

 

 

 

 

Abi Lost foam üretimden kaynaklı damar damar yapı olmasınımı kastediyor. 

 

Burda amcam çok güzel aşama aşama göstermiş aslında. Şu an beni engelleyen tek şey para. 

 

https://www.drive2.ru/l/675023999347984142/

wzFpbhbBCcEYhVggupLD6nrYat4-1920.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Adam orda subab yuvalarının düşüp düşmediğini kontrol ediyor. Sorun göremiyor ve buna seviniyor. Çünkü Ep6 nın birde subap yuvası yerinden çıkması sorunu var. 

 

6cfa285s-1920.jpg

başka fotoda?

https://www.drive2.ru/l/712998382192303464/

KWfhC6rXZPu5I0yF5xl1BBQx9ws-960.jpg

Ali Darbaz yazdı:

Şu an beni engelleyen tek şey para. 

müşterin 2 ay sonra döner gelir tükkanı yıkarpara verdik yolda krank kiltledi öde der. davul uzaktan hoş ses veriyor herhalde 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

gagıldan gelenler için: fotodaki blok i bitmiş ok e dönüyor. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

gagıldan gelenler için: fotodaki blok i bitmiş ok e dönüyor. 

 

Adama sorayım bakalım ne diycek. 

312000 km de arabası 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Adama sorayım bakalım ne diycek. 

312000 km de arabası 

çalışıo diyecek ne diyecek , ev yapımı neşeli sıvı tarifi iste

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Erman Uzun

Uzun araştırmalar sonunda samsunda thp den anlayan bir usta buldum (mavi servis Peugeot cit ds taner usta )dün yanına gidip konuyu anlattım burada yazılanların benzerlerini söyledi subap lastikleri yapıyor olabilir benim gozlemlerimi sordu vs bugün sabah aracı bıraktım kontrol etti silindir kapak revizyonu diyeyim kısaca o kesin ama altada bakacak olcecek ona göre alt tarafa girme durumu da olabilir dedi ben sadece üst yapılıp kapansa olur mu dedim yag yakma azalır ama altı görmeden kesin konuşamam dedi ona göre alta girip girmemeyi konusacaz 

 

benim sorum şu diyelim alta girmek gerekti tam rektefiyeye gitti iş bu alüminyum blok motor bize ilerde birkaç yıl süresince sorun çıkarır mı

 

Sıfır sandik motor 200 250 bandında ,  rektefiye bu fiyatın kaçta kaçı olmalı ki sıfır işine girelim veya rektf kabul edeyim

 

İnt sosyal medyada farklı kişilerle konuştum n13 bmw ciler genelde rektf yaptirmis birkac peu cit thp olanla da konustum rekt sonrasi memnun çoğu ,  dün bu ustaya gitmeden burda bir bmw ustasına gidip konuştum biz dedi yapıyoruz hatta iki araç gösterdi bunlarda senin sorundan var kesin çözülüyor dedi 180 200 bandında dedi peu bakar misin dedim kaputu açıp bakti  sadece blok aynı ondan senin araca bakamam dedi 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erman Uzun yazdı:

ben sadece üst yapılıp kapansa olur mu dedim yag yakma azalır ama altı görmeden kesin konuşamam dedi ona göre alta girip girmemeyi konusacaz 

alt üsr kavramı da son senelrde girdi dilimnize X le yutubr lar yüzünden. presedür aynı ferrari de olsa aynı, sübap kapağı sökülür, blok ortaya çıkar, ovallik ölçümü ve su yağ kanal ağızlarına bakılır, orada sıkıntı var ise, subap kapağına yapılan tüm işçillik+ değişen oarçanın %50 sinin masrafı çöpe atılmış demektir. yani blok riskine girmeye razı olmadan yağ ekleyip devam edin daha iyi 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

250 ye sandık motor varsa ben olsam hiç revizyon ile uğraşmam.

Yorum bağlantısı
Erman Uzun
İlkay Başaran yazdı:

250 ye sandık motor varsa ben olsam hiç revizyon ile uğraşmam.

Revizyon ile sandik arasında 100 fark varsa peki deger mi daha netlesmedi ama fikir alıyorum şuan 

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Motoru söktürsen en iyi ihtimalle 3-4 gün arabasız kalacaksın. Üstüne sürekli eklenebilecek bir liste ihtimali olacak. 

 

Masraf olarak 100-150 çıkar zaten. 200-250 ye motor alıp 50 civarı da evrak işi işçilik vs desek ortalamada 270-280 civarı yapar. Eski motordan da parçaları değerlendirseniz, maliyeti düşüşürsünüz. 

Yorum bağlantısı
Erman Uzun
Çağlar Bayur yazdı:

alt üsr kavramı da son senelrde girdi dilimnize X le yutubr lar yüzünden. presedür aynı ferrari de olsa aynı, sübap kapağı sökülür, blok ortaya çıkar, ovallik ölçümü ve su yağ kanal ağızlarına bakılır, orada sıkıntı var ise, subap kapağına yapılan tüm işçillik+ değişen oarçanın %50 sinin masrafı çöpe atılmış demektir. yani blok riskine girmeye razı olmadan yağ ekleyip devam edin daha iyi 

İşte abi alta bakılıp karar verilecek çok büyük bir meblağ olursa sandik motor daha makul gibi ama kaç tl farka bu değer birde kalan motor ne yapılır satılıp maliyetten azaltılır mi

Ü.Emre Kartal yazdı:

Motoru söktürsen en iyi ihtimalle 3-4 gün arabasız kalacaksın. Üstüne sürekli eklenebilecek bir liste ihtimali olacak. 

 

Masraf olarak 100-150 çıkar zaten. 200-250 ye motor alıp 50 civarı da evrak işi işçilik vs desek ortalamada 270-280 civarı yapar. Eski motordan da parçaları değerlendirseniz, maliyeti 

Arada 100 fark var çok degil mi yani o riske değer mi daha önce başıma hiç gelmedi bu isler

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Erman Uzun yazdı:

Revizyon ile sandik arasında 100 fark varsa peki deger mi daha netlesmedi ama fikir alıyorum şuan 

Yani tabi evin ekonomisine bağlı ama çok sarsmayacaksa ben olsam sandık motor takardım. Usta alt taraftan şu çıktı der ve rakam yaklaşırsa ve istediğiniz gibi de olmazsa gibi senaryolar da var. Bana kolay tabi buradan yazmak. Şöyle diyeyim 50 60 bin tl ark olacaksa hiç düşünmez sandık motor olayına girerdim. Belki çıkan motoru da satarsınız gelir olur?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

kendin yapma imkanın olsa rektefiye yap derim de..

usta ve eski ile uğraşmaktansa sandık motor daha mantıklı geliyor...

en azından fiyat bile baştan belli olur...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erman Uzun
İlkay Başaran yazdı:

Yani tabi evin ekonomisine bağlı ama çok sarsmayacaksa ben olsam sandık motor takardım. Usta alt taraftan şu çıktı der ve rakam yaklaşırsa ve istediğiniz gibi de olmazsa gibi senaryolar da var. Bana kolay tabi buradan yazmak. Şöyle diyeyim 50 60 bin tl ark olacaksa hiç düşünmez sandık motor olayına girerdim. Belki çıkan motoru da satarsınız gelir olur?

70 80 bin farka kadar bende sandik tarafındayım ama yarın bakalım ne diyecek 

Ahmet Çankaya yazdı:

kendin yapma imkanın olsa rektefiye yap derim de..

usta ve eski ile uğraşmaktansa sandık motor daha mantıklı geliyor...

en azından fiyat bile baştan belli olur...

Keşke imkanı olsa gözüm kesiyor bu işleri ancak ne yerim ne malzemem mevcut bu iki faktörü oluşturmak için düzenli yerleşik hayata geçmiş ufak çaplı malzemesi olan bir yerim olmalı yoksa olmayacak şey değil 

Peki sandik motorda sorun cikma olasılığı nedir faturalu Sıfır alınan motor hukuki olarak 2 yıl garantili olur mu birsey olsa hal iddia edilir mi malum ülkede Sıfır satılan araçlarda birçok ayıp oluyor ama vatandaşın sorunu çözümsüz kalıyor 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...