Ali Darbaz 10 Eylül Paylaş 10 Eylül (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: alüminyumdan motor yapıyler..böyle oliyir. Abi Lost foam üretimden kaynaklı damar damar yapı olmasınımı kastediyor. Burda amcam çok güzel aşama aşama göstermiş aslında. Şu an beni engelleyen tek şey para. https://www.drive2.ru/l/675023999347984142/ 10 Eylül tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Ali Darbaz yazdı: Adam orda subab yuvalarının düşüp düşmediğini kontrol ediyor. Sorun göremiyor ve buna seviniyor. Çünkü Ep6 nın birde subap yuvası yerinden çıkması sorunu var. başka fotoda? https://www.drive2.ru/l/712998382192303464/ Ali Darbaz yazdı: Şu an beni engelleyen tek şey para. müşterin 2 ay sonra döner gelir tükkanı yıkarpara verdik yolda krank kiltledi öde der. davul uzaktan hoş ses veriyor herhalde 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Çağlar Bayur yazdı: başka fotoda? https://www.drive2.ru/l/712998382192303464/ müşterin 2 ay sonra döner gelir tükkanı yıkarpara verdik yolda krank kiltledi öde der. davul uzaktan hoş ses veriyor herhalde Ben kendi arabamı yapsam yeter. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Eylül Paylaş 10 Eylül gagıldan gelenler için: fotodaki blok i bitmiş ok e dönüyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Eylül Paylaş 10 Eylül (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: gagıldan gelenler için: fotodaki blok i bitmiş ok e dönüyor. Adama sorayım bakalım ne diycek. 312000 km de arabası 10 Eylül tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Eylül Paylaş 10 Eylül Ali Darbaz yazdı: Adama sorayım bakalım ne diycek. 312000 km de arabası çalışıo diyecek ne diyecek , ev yapımı neşeli sıvı tarifi iste 2 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce Uzun araştırmalar sonunda samsunda thp den anlayan bir usta buldum (mavi servis Peugeot cit ds taner usta )dün yanına gidip konuyu anlattım burada yazılanların benzerlerini söyledi subap lastikleri yapıyor olabilir benim gozlemlerimi sordu vs bugün sabah aracı bıraktım kontrol etti silindir kapak revizyonu diyeyim kısaca o kesin ama altada bakacak olcecek ona göre alt tarafa girme durumu da olabilir dedi ben sadece üst yapılıp kapansa olur mu dedim yag yakma azalır ama altı görmeden kesin konuşamam dedi ona göre alta girip girmemeyi konusacaz benim sorum şu diyelim alta girmek gerekti tam rektefiyeye gitti iş bu alüminyum blok motor bize ilerde birkaç yıl süresince sorun çıkarır mı Sıfır sandik motor 200 250 bandında , rektefiye bu fiyatın kaçta kaçı olmalı ki sıfır işine girelim veya rektf kabul edeyim İnt sosyal medyada farklı kişilerle konuştum n13 bmw ciler genelde rektf yaptirmis birkac peu cit thp olanla da konustum rekt sonrasi memnun çoğu , dün bu ustaya gitmeden burda bir bmw ustasına gidip konuştum biz dedi yapıyoruz hatta iki araç gösterdi bunlarda senin sorundan var kesin çözülüyor dedi 180 200 bandında dedi peu bakar misin dedim kaputu açıp bakti sadece blok aynı ondan senin araca bakamam dedi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Erman Uzun yazdı: ben sadece üst yapılıp kapansa olur mu dedim yag yakma azalır ama altı görmeden kesin konuşamam dedi ona göre alta girip girmemeyi konusacaz alt üsr kavramı da son senelrde girdi dilimnize X le yutubr lar yüzünden. presedür aynı ferrari de olsa aynı, sübap kapağı sökülür, blok ortaya çıkar, ovallik ölçümü ve su yağ kanal ağızlarına bakılır, orada sıkıntı var ise, subap kapağına yapılan tüm işçillik+ değişen oarçanın %50 sinin masrafı çöpe atılmış demektir. yani blok riskine girmeye razı olmadan yağ ekleyip devam edin daha iyi 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 22 saat önce Paylaş 22 saat önce 250 ye sandık motor varsa ben olsam hiç revizyon ile uğraşmam. Yorum bağlantısı
Erman Uzun 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce İlkay Başaran yazdı: 250 ye sandık motor varsa ben olsam hiç revizyon ile uğraşmam. Revizyon ile sandik arasında 100 fark varsa peki deger mi daha netlesmedi ama fikir alıyorum şuan Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Motoru söktürsen en iyi ihtimalle 3-4 gün arabasız kalacaksın. Üstüne sürekli eklenebilecek bir liste ihtimali olacak. Masraf olarak 100-150 çıkar zaten. 200-250 ye motor alıp 50 civarı da evrak işi işçilik vs desek ortalamada 270-280 civarı yapar. Eski motordan da parçaları değerlendirseniz, maliyeti düşüşürsünüz. 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce Çağlar Bayur yazdı: alt üsr kavramı da son senelrde girdi dilimnize X le yutubr lar yüzünden. presedür aynı ferrari de olsa aynı, sübap kapağı sökülür, blok ortaya çıkar, ovallik ölçümü ve su yağ kanal ağızlarına bakılır, orada sıkıntı var ise, subap kapağına yapılan tüm işçillik+ değişen oarçanın %50 sinin masrafı çöpe atılmış demektir. yani blok riskine girmeye razı olmadan yağ ekleyip devam edin daha iyi İşte abi alta bakılıp karar verilecek çok büyük bir meblağ olursa sandik motor daha makul gibi ama kaç tl farka bu değer birde kalan motor ne yapılır satılıp maliyetten azaltılır mi Ü.Emre Kartal yazdı: Motoru söktürsen en iyi ihtimalle 3-4 gün arabasız kalacaksın. Üstüne sürekli eklenebilecek bir liste ihtimali olacak. Masraf olarak 100-150 çıkar zaten. 200-250 ye motor alıp 50 civarı da evrak işi işçilik vs desek ortalamada 270-280 civarı yapar. Eski motordan da parçaları değerlendirseniz, maliyeti Arada 100 fark var çok degil mi yani o riske değer mi daha önce başıma hiç gelmedi bu isler Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Erman Uzun yazdı: Revizyon ile sandik arasında 100 fark varsa peki deger mi daha netlesmedi ama fikir alıyorum şuan Yani tabi evin ekonomisine bağlı ama çok sarsmayacaksa ben olsam sandık motor takardım. Usta alt taraftan şu çıktı der ve rakam yaklaşırsa ve istediğiniz gibi de olmazsa gibi senaryolar da var. Bana kolay tabi buradan yazmak. Şöyle diyeyim 50 60 bin tl ark olacaksa hiç düşünmez sandık motor olayına girerdim. Belki çıkan motoru da satarsınız gelir olur? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 21 saat önce Paylaş 21 saat önce kendin yapma imkanın olsa rektefiye yap derim de.. usta ve eski ile uğraşmaktansa sandık motor daha mantıklı geliyor... en azından fiyat bile baştan belli olur... 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce İlkay Başaran yazdı: Yani tabi evin ekonomisine bağlı ama çok sarsmayacaksa ben olsam sandık motor takardım. Usta alt taraftan şu çıktı der ve rakam yaklaşırsa ve istediğiniz gibi de olmazsa gibi senaryolar da var. Bana kolay tabi buradan yazmak. Şöyle diyeyim 50 60 bin tl ark olacaksa hiç düşünmez sandık motor olayına girerdim. Belki çıkan motoru da satarsınız gelir olur? 70 80 bin farka kadar bende sandik tarafındayım ama yarın bakalım ne diyecek Ahmet Çankaya yazdı: kendin yapma imkanın olsa rektefiye yap derim de.. usta ve eski ile uğraşmaktansa sandık motor daha mantıklı geliyor... en azından fiyat bile baştan belli olur... Keşke imkanı olsa gözüm kesiyor bu işleri ancak ne yerim ne malzemem mevcut bu iki faktörü oluşturmak için düzenli yerleşik hayata geçmiş ufak çaplı malzemesi olan bir yerim olmalı yoksa olmayacak şey değil Peki sandik motorda sorun cikma olasılığı nedir faturalu Sıfır alınan motor hukuki olarak 2 yıl garantili olur mu birsey olsa hal iddia edilir mi malum ülkede Sıfır satılan araçlarda birçok ayıp oluyor ama vatandaşın sorunu çözümsüz kalıyor Yorum bağlantısı
Erman Uzun 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Usta ile görüştük contalarda çok aşırı sorun yokmuş malesef silindirlerde honlama çizgileri falan kalmamış kapagi yapıp kapatsak senin sorunun çözülmez dedi komple motor işine girmeye karar verdik 130 -150 arası maliyet olur dedi sandik motor sorduk onun toplam maliyeti 270 i buluyor Bu motorlarin rektefiye olmama konusunu sordum eğer motorun hararet yapmış olsaydı evet öyle bir ihtimal var bunlarda ancak senin motorda hararet görünmüyor ve sorunun yağ yakma ondan sorun olmaz şimdiye kadar yaptıklarımdan sorun olmadı dedi haftaya teslim edecek inşallah hayırlı bir iş olur Yorum bağlantısı
Recommended Posts