Burak ışık Cumartesi 11:01 Paylaş Cumartesi 11:01 Merhabalar, Aracımda vites D konumunda dururken aşırı bir sarsıntı vardı. Ayrıca hareket halinde vuruntular vardı. Tamirci motor kulakları ve şanzıman kulağından kaynaklandığını değişmesi gerektiğini söyledi. parçalar değişti fakat sarsıntı hala devam etti. Sonrasında otomatik şanzıman ustasına görürdüm arabayı. kontrolleri sonrasında şanzımanda herhangi bir problem olmadığını ve hava hortumunun kelepçesinin takılı olmamasından dolayı hava alıp sarsıntı oluşturduğunu söyledi. Hortumun kelepçesini taktı ve sarsıntı tamamen ortadan kalktı. Sonra araba durduğu yerde hatalar vermeye başladı. bilgisayara bağladı ve söndürdü az bir hareket ettim tekrar vermeye başladı. sadece hava hortum kelepçesini takıp bu sorunlarla karşılaştım. Tamirci baktı çözemeyince kalsın bakim sana dönerim dedi. Resimleri ekliyorum. Yorum bağlantısı
Metin Akbal Cumartesi 11:06 Paylaş Cumartesi 11:06 Motor kulağı kronik bende 2 kere değişti diyecektim hareket halinde de varmış. Akü veya şarj problemi var bence. Aku voltaji dusukken araba sacmaliyor. 1 Yorum bağlantısı
Burak ışık Cumartesi 11:09 Yazar Paylaş Cumartesi 11:09 Metin Akbal yazdı: Motor kulağı kronik bende 2 kere değişti diyecektim hareket halinde de varmış. Akü veya şarj problemi var bence. Aku voltaji dusukken araba sacmaliyor. Geçtiğimiz günlerde v kayış kopmuştu şarj dinamosu revizyon edildi akü 3 aylık. Yani sadece hortum kelepçesi yerine takılması sonucu bu arızalar oluştu Yorum bağlantısı
Metin Akbal Cumartesi 11:29 Paylaş Cumartesi 11:29 Aynı anda birden çok sorunu vermesi akudendir diye düşünüyorum. Hortum kelepcesi denk gelmiştir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır Cumartesi 14:24 Paylaş Cumartesi 14:24 voltaj düşüklüğü-dengesizliği bu arızalara yol açıyor. sensörler düzgün çalışmadığından arıza kodu gönderiyor beyine. benim vito da akü biterken saçmalıyordu. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 14:35 Paylaş Cumartesi 14:35 Burak ışık yazdı: v kayış kopmuştu şarj dinamosu revizyon edildi kayışın kpma sebebi dinamo kitlenmesi ise ben olsam sıfır dinamo alırdım. emme hortumu çıkması ile sarsıntı başlar o bugüne tesadüf denk gelmiş bence hala bir şarj sorunu var 1 Yorum bağlantısı
YusufKarabulutt_ Cumartesi 19:33 Paylaş Cumartesi 19:33 Arabanın bence vakum boru hatlarının kontrl erttırın ve ıkıncı arabanın sarj dınamasunun konrtolunu saglayın dusuk amper elektronık arıza yol acar vakum kacagı varsa rölantıde dalgalanma yapar ustalara erken sahatlerde bırakın ıstersenız durum la ılgılı haber edersınız Yorum bağlantısı
Burak ışık 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Çok teşekkür ediyorum. Bugün bırakacam arabayı Yorum bağlantısı
Recommended Posts