İçeriğe Yönlendir

Togg T10F Çıktı.


Ahmet Kaleli

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:


Siz işe gücü arabayla gidiyorsunuzdur sonra faturasını masraftan düşüyorsunuzdur biz İstanbul biz de işe arabayla gidilmez metroyla gidilir ya da otobüsle


Toplu taşıma ile git gel 70 lira. Aktarma yapsan 100’ü geçer. 
 

benim git gel 50 lira. 
 

EV ile 20 lira. 
 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Toplu taşıma ile git gel 70 lira. Aktarma yapsan 100’ü geçer. 
 

benim git gel 50 lira. 
 

EV ile 20 lira. 

otobüsü satın alıyorsan kıyas kabul edilir, almadı isen kıstas değil 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Toplu taşıma ile git gel 70 lira. Aktarma yapsan 100’ü geçer. 
 

benim git gel 50 lira. 
 

EV ile 20 lira. 
 

 

Park edecek yerin varsa ve arabanın kilometresini artmasını dert etmiyorsan senin için  makul. Metro varken trafik çekmek sorunda değilse ne güzel. Ben mahalleden çıkana kadar eşim ataşehirdeki iş yerine metro ile 20 dakkada ulaşır. Arabayla 1 saate ancak gidebiliyorum

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

otobüsü satın alıyorsan 


tek mi yoksa 100 kişi olarak mı? 

Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun
Mehmet Göktürk yazdı:

Kaynak gösterin

Hocam tam tersi olduğuna dair kaynak sizden göremedik ama ben göstereyim :D

 

Ekran Alıntısı.PNG

Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Tersi olmasın.

Hani 19 u 18 göre çevirmesi bir tık daha fazla enerji gerektirdiğinden. Klasik araçdaki teker büyümesi ile yakıt sarfiyatı artışı gibi.

 

Klasiktir çünkü. Hacı Şakir sabunu gibi.

340421136_EkranAlnts.PNG.4939e05f8dc882bd66c2c014e40d4afa.PNG

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

19 inç olanda eco tip lastik, diğerinde standart lastik mi var acaba? İlginç olmuş.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Beygir farklı dedim ama bu tabloda hata var. düzelir yakında. 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Muhammed Lokman Tosun yazdı:

Hocam tam tersi olduğuna dair kaynak sizden göremedik ama ben göstereyim :D

 

Ekran Alıntısı.PNG

340421136_EkranAlnts.PNG.4939e05f8dc882bd66c2c014e40d4afa.PNG

 

E tamam bizim dediğimiz gibi 18 jant ile 623 km menzil 172 km hız 19 jant ile 610 km menzil, 177 km hız diyor v2 de 19 jant standartmış, karşılaştırmalı tabloyu ben vermiştim zaten.

Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

E tamam bizim dediğimiz gibi 18 jant ile 623 km menzil 172 km hız 19 jant ile 610 km menzil, 177 km hız diyor v2 de 19 jant standartmış, karşılaştırmalı tabloyu ben vermiştim zaten.

Tam tersi işte 18 jantla 610 19 jantla 623 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Muhammed Lokman Tosun yazdı:

Tam tersi işte 18 jantla 610 19 jantla 623 

 

Verdiğin tablo yanlış o zaman :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Verdiğin tablo yanlış o zaman :D

Resmi sitede var olan tablonun yanlış olduğunu sana tam olarak ne düşündürdü?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Muhammed Lokman Tosun yazdı:

Resmi sitede var olan tablonun yanlış olduğunu sana tam olarak ne düşündürdü?

bilim.

aynı mesele teslada var 18 olanlar (abd de) daha uzun menzil. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selim Bilgin yazdı:

 

Bir taraftan yetkisiz müdahale elektriklide çok büyük risk ama tespiti filan daha kolay olsa gerek. 

 

Kim müdahale edecek ki ona.. Kaç tane Servet var.. 

Ampul değişmekten öteye geçemezler, onun da çoğu led zaten.. 

 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Muhammed Lokman Tosun yazdı:

Resmi sitede var olan tablonun yanlış olduğunu sana tam olarak ne düşündürdü?

 

Fizik.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


tek mi yoksa 100 kişi olarak mı? 

100 akbiili tek basarsan tek olarak, 100 akbili basanla ortak girersen 100 kişi olarak, ama sonra o 100 kişi ile hep aynı yerden aynı yere gideceksin. hayat tercihlerden ibarettir. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Çok düşük bir ihtimal ama , 19 jant daha hafif olabilir ve lastikler daha düşük yuvarlanma direncine sahip olabilir. 

Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül

18 jantla menzilin kısalması normaldir.

Yüksek hızlara çıkınca gücün sabit kalması için bataryadan çekilen motora verilen akım çok yükseliyor gücün sabit kalması için.

19 jantta motor çevrimi düşeceği için aynı hızda çekilen akım cüzi miktar az olur menzile + yönde etkisi olur. 

Bizim demiryolu elektrikli lokomotiflerde de 30kmh hızla ile giderken gücü %100 konuma alsanız loko patinaja girse dahi yüksek gerilim hattan çekilen akım yaklaşık 50 amper oluyor ama 70 kmh hızla giderken gücü %100 yaparsanız çekilen akım 200 amper oluyor. RPM yüksekken güç istiyorsaniz daha çok akım vermelisiniz ama RPM düşük ise daha düşük akım ile aynı iş yapılıyor elektrik motorlarının yapısı bu.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Lastik çapı değişmiyordur inşallah 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

19 jantın açısal momentumu daha fazla eşit  şartlarda , hızlanması için daha fazla enerjiye ihtiyacı var, fakat sabit hızda giderken daha çok lastik yuvarma direnci önemli, 19 jant lastiğin  sabit hızda yuvarlanma direnci daha düşük olabilir. ( lastik tipine bağlı tabi). 

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Lastik çapı değişmiyordur inşallah 

Lastik ölçülerini vermemişler.

Yorum bağlantısı
Mertol Kip

Jant ebat değişikliği ile tüketim arasında ne alaka var? 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mertol Kip yazdı:

Jant ebat değişikliği ile tüketim arasında ne alaka var? 

Jant ölçüsü büyüdükçe enerji tüketimi artıyor yani normalde olması gereken bu mesela Tesla model y web sayfasında her iki jant türüne ait tüketim verileri var işbu sebeple TOGG verdiği değerlerde bir sıkıntı olduğunu düşünüyoruz

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ali Darbaz yazdı:

Jant ölçüsü büyüdükçe enerji tüketimi artıyor yani normalde olması gereken bu mesela Tesla model y web sayfasında her iki jant türüne ait tüketim verileri var işbu sebeple TOGG verdiği değerlerde bir sıkıntı olduğunu düşünüyoruz

 

Mabadımız dışında bir kaynak varsa okumak dinlemek isterim. 

Yuvarlanma çapı değişmedikce, toplam ağırlık (jant + lastik) değişmedikceö sürtünme alanı değişmedikce, jantın tasarımı çok saçma salak olmadıkça tüketime etkisi sıfır. 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

Maviyi alalı çok oldu be Smith :)

Şimdi anlaşıldı. Yutacaktın müdür sen yanlış anlamışsın :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mertol Kip yazdı:

 

Mabadımız dışında bir kaynak varsa okumak dinlemek isterim. 

Yuvarlanma çapı değişmedikce, toplam ağırlık (jant + lastik) değişmedikceö sürtünme alanı değişmedikce, jantın tasarımı çok saçma salak olmadıkça tüketime etkisi sıfır. 

Şimdi anlaşıldı. Yutacaktın müdür sen yanlış anlamışsın :)

 

Tesla'nın web sayfasına girip ama Amerika sayfasına girip orada kapsülgülasyonunu yaparak menzilin  görebilirsin

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...