Evren Erakçora 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Direksiyon fazla kullanılmış gibi duruyor, kaç kmde bu araç? Yorum bağlantısı
Mertol Kip 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Ali Darbaz yazdı: Bu araba var önümde şu an. 2023 model active focus Sw SUV dememiş olsa olurmuş. SW candır ^^ Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Mertol Kip yazdı: SUV dememiş olsa olurmuş. SW candır ^^ Bunlarda active olunca suvcuk sayılıyor. Olmadı ne vereyim abime .. Evren Erakçora yazdı: Direksiyon fazla kullanılmış gibi duruyor, kaç kmde bu araç? ilanı... bilerek motor resmi çektim. anlayan biri dizel motorun 8 mm zincirli olanı versiyonmu anlasın diye. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-otokoc-2.el-tasdelenden-2023-ford-focus-sw-active-x-1270295605/detay Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 saat önce Paylaş 8 saat önce 60bin kmde direksiyon bu kadar parlar mı bilemedim, Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Evren Erakçora yazdı: 60bin kmde direksiyon bu kadar parlar mı bilemedim, benim arabada 60 bin km de pek bir deformesi yok Yorum bağlantısı
Onur Demir 7 saat önce Paylaş 7 saat önce 1.600 güzel bütçe, Vitara 4x4 Subaru Forester 2018 2.0 150HP hastasıyım. hele gele XT denk gelse ahh, 2.0lt 240HP Subaru XV 2022 üzeri Xclusive (1,6lt sağır bir motor var ama 4x4 sistemi çok iyi, karavan çekmek değil, çamura batmış karavan çeken aracı bile çekersiniz ) elektrikli konusunda da arkadaşımda KGM Torres EV var, Çok büyük bir karavan çekiyor onunla, didime gitti geldi Çorludan çok fazla yaktığından şikayet ediyordu ama karavanı gerçekten büyük. Tesla ile kullanan tanıdıklarım var, biraz sarfiyattan şikayet etseler de sorunsuz kullanıyorlar. Egea Cross Wagon 1.6mjet DCT otm ile rahatça işinizi görürsünüz ama ben olsam otomatiğine güvenmezdim çok sorun yaşar gibi geliyor. Ek olarak yazın kampta accent blue ile karavanlı biri vardı, sakarı bile sorunsuz çıkıp iniyormuş dediğine göre. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Onur Demir yazdı: Egea Cross Wagon 1.6mjet DCT otm ile rahatça işinizi görürsünüz ama ben olsam otomatiğine güvenmezdim çok sorun yaşar gibi geliyor. 2015 model 1.6 dct egeam vardı 150 bin kmde idi. Avis bakım kaydını inceletyim. 1 tane bile dct şanzımana işlem yapılmamıştı. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Ali Darbaz yazdı: Bunlarda active olunca suvcuk sayılıyor. Hade len 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Onur Demir yazdı: KGM Torres EV var, Çok büyük bir karavan çekiyor onunla, kaç kw la gitmiş 100 km yi merak ettim doğrusu, pilliler yüke geldi mi bayağı çoşuyor gibi Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Düzde bir sey degisecegini sanmiyorum hayvan gibi tork var aletlerde. Yokuş tirmanirken elbette artar. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Murat Sahın yazdı: Tam otomatik tork konvertörlü değil miydi şanzıman? Sorunlu mu? Her araçta bozuluyor. İstisnaları saymazsak bozulmayanına denk gelmedim hiç bir markada. İşte mesele tam da burada. Ailede Mk1, mk2, mk3 ve mk4 ailede kullanıldı. Mk2 ve mk4 duruyor. Bizim alışık olduğumuz focus hissiyatı yok bunlarda. Arkalar torsiyon. Araba ruhunu kaybetmiş. Tamam, belki hala yol tutuşu iyi, ama araba artık focus değil gibi. Ya da ben yıllarca go kart arabası kullanır gibi focus kullanmaya alıştım,bu onu vermeyince garip geliyor da olabilir Hangileri tam otomatik? Sarı sitede nasıl anlaşılıyor tam otomatik olduğu? Ben hepsini ps bildiğim için hiç bakmıyordum. tam otomatik ama şanzımanları sorunlu 100 bin km de revizyon istiyor veya servis garantisi varsa değiştiriyorlar, sürekli dpf uyarısı veriyor can sıkıcı bi durum, focusu focus yapan tam bağımsız süspansiyondu torsiyona geçince diğer markalardan ne farkı kaldı ki, ben daha çok motor ve şanzıman kısmına takılıyorum o yüzden tercih etmiyorum, bide şirkette tesla ve turbo benzinli araç kullanınca dizelden soğumaya başladım 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Adem Kazıl yazdı: tam otomatik ama şanzımanları sorunlu 100 bin km de revizyon istiyor veya servis garantisi varsa değiştiriyorlar, sürekli dpf uyarısı veriyor can sıkıcı bi durum, focusu focus yapan tam bağımsız süspansiyondu torsiyona geçince diğer markalardan ne farkı kaldı ki, ben daha çok motor ve şanzıman kısmına takılıyorum o yüzden tercih etmiyorum, bide şirkette tesla ve turbo benzinli araç kullanınca dizelden soğumaya başladım Şanzımanları değil servisleri sorunlu bence. Yağ değişmeyecek ne ya. Akıl var mantık var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mertol Kip yazdı: Düzde bir sey degisecegini sanmiyorum hayvan gibi tork var aletlerde. Yokuş tirmanirken elbette artar. mokka corsa 140 kg fark ile tüketim verisi bayağı fazlalaşıyıor broşürde. hızlanma dehşet 1 saniye azalıyor 0-100 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mertol Kip yazdı: Karavanı neden söküp takıyorsunuz onu anlamadım? Şarj soketi arkada olduğu için:) Yorum bağlantısı
Erman Uzun 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Onur Demir yazdı: 1.600 güzel bütçe, Vitara 4x4 Subaru Forester 2018 2.0 150HP hastasıyım. hele gele XT denk gelse ahh, 2.0lt 240HP Subaru XV 2022 üzeri Xclusive (1,6lt sağır bir motor var ama 4x4 sistemi çok iyi, karavan çekmek değil, çamura batmış karavan çeken aracı bile çekersiniz ) elektrikli konusunda da arkadaşımda KGM Torres EV var, Çok büyük bir karavan çekiyor onunla, didime gitti geldi Çorludan çok fazla yaktığından şikayet ediyordu ama karavanı gerçekten büyük. Tesla ile kullanan tanıdıklarım var, biraz sarfiyattan şikayet etseler de sorunsuz kullanıyorlar. Egea Cross Wagon 1.6mjet DCT otm ile rahatça işinizi görürsünüz ama ben olsam otomatiğine güvenmezdim çok sorun yaşar gibi geliyor. Ek olarak yazın kampta accent blue ile karavanlı biri vardı, sakarı bile sorunsuz çıkıp iniyormuş dediğine göre. 1.6 lar aisin tam otomatik değil mi dct değil sanirim Yorum bağlantısı
Recommended Posts