Arda Cem Yılmaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Merhabalar, Aracım 2011 model Astra H 1.3 CDTI. Araç ışıklarda dururken vites F'ye düştü ve tekrar vitese geçmedi, aracı çekici ile bir servise götürdük ve usta baktı kontrol etti, şanzımanda hidrolik kalmadığını, hidrolik merkezinde sorun olduğunu ve bunun düzeltilmesi gerektiğini, baskı balatanın bittiğini ve değişmesi gerektiğini, şanzıman yağının değişmesi gerektiğini, ayrıca aracın rot ayarının da yapılmasını gerektiğini söyledi. İşçilikle birlikte temizlik spreyleri, şanzıman yağı, hidrolikle birlikte 43.500TL fiyat verdi. Başıma ilk defa böyle bir durum geldiği ve piyasayı da bilmediğim için fiyat fazla mı az mı iyi mi bilemedim. Sizin görüşleriniz nedir? Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 2 saat önce Paylaş 2 saat önce O şanzımanlarda kronik sorun o bir sürü sebebi olabiliyor bizdeki arabada şanzıman beyninden çıkmıştı sorun tamir edilmişti. Yorum bağlantısı
Arda Cem Yılmaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Bu arada yukarıda yazmayı unutmuşum, şanzıman bilyası patlamış ondan dolayı hidrolik kaçağı yapmış bu nedenle şanzıman bilyası değişecek 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 saat önce Paylaş 1 saat önce geçmiş olsun teşhisi ve tamiri mümkün işler Yorum bağlantısı
Arda Cem Yılmaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Çağlar ustam peki fiyat olarak makul müdür yoksa kazıklandık mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 saat önce Paylaş 1 saat önce rakam bilemem aslında kimse bilmiyor artık ama bana ütopik gelmedi Yorum bağlantısı
Arda Cem Yılmaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ben de öyle düşünüyorum ciddi bir mesai ve işçilik olacak sonuçta ama yine de emin olamadım. Saygılar üstadım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts