Saygın Can Oğuz 8 Ekim Paylaş 8 Ekim İlk sahibi olduğum 2015 Mondeo 1.6 Titanyum TDCI aracımı yaklaşık 10 yıl güvenle ve keyifle kullandıktan sonra küçük kardeşi Focus'a geçiş yaptım. Geçmişte 5'er yıl Focus1 ve Focus 2,5 kullanımlarım sonrası bu 4,5 kasa benim üçüncü Focusum. 2026'da Focus üretimi bitiyor deniyor. Bitmeden önce almış olmak iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum . Renk seçimimiz bir Focus klasiği; Aytozu Gri. 2,5 kasada da tercih etmiştim. Motor 1,6 TDCI Ecoblue 115 HP 250 Nm tork (sanıyorum emisyon nedeniyle torku düşürmüşler). Donanım Titanyum X. Titanyum Stil'den 100 bin kadar fiyat farkı ve bunun karşılığı bazı ek özellikler mevcut. Titanyum stil de epey güzeldi, sadeliği de hoşuma gidiyordu. O farka değer mi değmezmi derken yine üst paket olsun dedik. Tit.X ile artı gelen özellikler: - Anahtasız giriş ve çıkış - Kablosuz şarj - Hayalet gösterge - 17 inç jantlar - Ambiyans aydınlatma - Işıklı sinyalli yan aynalar - Arka kol dayama - Rahatlatan Diz Yastıkları Araçta Titanyum X donanıma ilave Kış Paketi de mevcut. Bunda da ön cam, ön koltuklar ve direksiyon ısıtmalı olarak geliyor. Bu arada benim ilk otomatik vites aracım. Umuyorum memnuniyetle kullanırız. Aracın motorunun ve şanzımanının sorunsuz olarak bilinmesi tercihimde etkili oldu. Şaşırdığım ise 2 konu oldu. Birisi FORDPASS uygulaması ile araca uzaktan erişim imkanı olması. Bu, araç özellik listesinde Bağlı Modem olarak görünüyor. Anladığım kadarı ile tüm modellerde mevcut. Çok reklamı olmayan ama güzel bir özellik. Cep telefonundan bağlanarak aracın konumunu görme, uzaktan çalıştırabilme, kapıları açma kapama, korna çalma gibi imkanlar sunuyor. Araca binmeden önce ısıtma veya soğutma yaptırarak konfor sağlamak mümkün. Diğer şaşırdığım konu garanti süresinin 4 yıl olması. Bunu da daha önce duymamıştım, güzel oldu. En son fiyat konusuna değineyim. 2.300K civarında liste fiyatı vardı, takas indirimi, peşin ödeme indirimi, sadık müşteri indirimi, pazarlık derken bana 2 milyon TL gibi oldu. İşte fotoğraflar: 37 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Allah hayırlı etsin, kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Sizde tam fordcu olmuşsunuz 20 yıl az değil. Mondeodan sonra izlenimleriniz benim için önem arzediyor. Özellikle yol tutuşu ve limitleri önemli. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Ekim Yazar Paylaş 8 Ekim Metin Uzunoğlu yazdı: Allah hayırlı etsin, kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Sizde tam fordcu olmuşsunuz 20 yıl az değil. Mondeodan sonra izlenimleriniz benim için önem arzediyor. Özellikle yol tutuşu ve limitleri önemli. Evet çok uzun oldu gerçekten. Ömrümüz Ford'la geçmiş . Güven, alışkanlık, beğeni mi desek artık. Biraz daha kullanayım Mondeo ile kıyaslama yaparım. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Active x donanımda uzaktan çalıştırma mevcut mu? Active x en full mu yoksa eskisi titanyum x mi en yüksek oluyor şu an? Benimde almak istediğim araç arasında bu model Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Ekim Yazar Paylaş 8 Ekim Ömer Sarıgül yazdı: Active x donanımda uzaktan çalıştırma mevcut mu? Active x en full mu yoksa eskisi titanyum x mi en yüksek oluyor şu an? Benimde almak istediğim araç arasında bu model Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah Teşekkürler. Satışta Active X görmedim sanıyorum sedan ve 2 donanıma inmiş. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Ömer Sarıgül yazdı: Active x donanımda uzaktan çalıştırma mevcut mu? Active x en full mu yoksa eskisi titanyum x mi en yüksek oluyor şu an? Benimde almak istediğim araç arasında bu model Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah Active serisi yüksek olan cross tip. Active ler biraz daha pahalı. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun kazasız sürüşler. Motor 1.5L Tdci olması gerekiyor. Önceki seri 120 HP 300 Nm idi kısmışlar. Fordun olayı bu yol tutuş, viraj performansı ve sürüş dinamikleri. Mondeo iri cüssesine rağmen kendisinden beklenilmeyecek seviyede çeviklik ve tutunmaya sahip bir araç. Muhtemelen tüm Focus serilerinde limitleri en yüksek olanı Mk4 St-Line modelidir. Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın kazasız cezasız 🧿 Plakalıkları ya çıkarın yada değiştirin 👍 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun güle güle kullanın. O kadar donanımın yanında elektrikli koltuk bekledim ama koymamışlar. Adnan Çakır yazdı: Plakalıkları ya çıkarın yada değiştirin 👍 Benimdr gözüme çarptı abi. Kiralık araç havası veriyor 1 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Ekim Yazar Paylaş 8 Ekim Mustafa Yanar yazdı: Güle güle kullanın, güzel indirim almışsınız. Teşekkürler. Koray Demir yazdı: Hayırlı olsun kazasız sürüşler. Motor 1.5L Tdci olması gerekiyor. Önceki seri 120 HP 300 Nm idi kısmışlar. Fordun olayı bu yol tutuş, viraj performansı ve sürüş dinamikleri. Mondeo iri cüssesine rağmen kendisinden beklenilmeyecek seviyede çeviklik ve tutunmaya sahip bir araç. Muhtemelen tüm Focus serilerinde limitleri en yüksek olanı Mk4 St-Line modelidir. Evet 1.5 doğrusu. Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Eskilerden. Şunun verdiği haz hiçbir Focusta yok mesela 4 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Ekim Yazar Paylaş 8 Ekim Oğuzkan Işık yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullanın. O kadar donanımın yanında elektrikli koltuk bekledim ama koymamışlar. Benimdr gözüme çarptı abi. Kiralık araç havası veriyor Teşekkürler. Malesef yok elektrikli koltuk. Adnan Çakır yazdı: Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın kazasız cezasız 🧿 Plakalıkları ya çıkarın yada değiştirin 👍 Teşekkürler, Plakalığı değerlendireyim. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun Saygın Can. Sağlıklı günlerde güle güle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Ekim Paylaş 8 Ekim bunlardaki tek hata focus ismi konmuş olması, segment üstü bir lezzeti var rengi de yakışmış 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun, güle güle kullanın Çağlar Bayur yazdı: bunlardaki tek hata focus ismi konmuş olması, segment üstü bir lezzeti var rengi de yakışmış Nasıl yani? 2 milyon lira içten yanmalı motora verilir mi vs demeyecek misin şimdi? Yoksa Ford'u mu öveceksin 2 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun 1 Yorum bağlantısı
Necat Ertan 9 Ekim Paylaş 9 Ekim Hayırlısı olsun Saygın. Fiyat çok makul. Dizel Megane için 2milyon 165 bin gibi fiyat verilen ortamda çok iyi bir tercih olmuş. Kazasız , belasız ve iyi günlerde kullanmanızı dilerim. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 9 Ekim Paylaş 9 Ekim Güle güle kullanın. Motorla ilgili kafam karıştı cidden. Eski ve yeni TDCİ yi harmanlamışlar resmen. 1.6 TDCİ 115 bg 270 mm eski motor 1.5 TDCİ 120 bg 300 mm sonraki nesil Bu da ikisinin karması gibi olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 9 Ekim Paylaş 9 Ekim (düzenlendi) Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın. Araç, bu açıdan çok güzel görünüyor. 9 Ekim tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 9 Ekim Paylaş 9 Ekim hayırlı olsun üretimi keşke devam etseydi C segmentinde kötü bi kayıp, bide şöyle düşünün focusun yeni kasası gelmeyeceği için aracınız hep en son güncel kasa olarak kalıcak. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts