İçeriğe Yönlendir

W203 M112 Krank Sensörü


Hamit inan

Recommended Posts

Hamit inan

Arıza ön belirtileri

Rölantide arada sırada stop etme.

Alt devirlerde cansızlik 

Rölanti dengesizliği 

 

Tam bozulduğunda bobinlerin ve enjektörlerin gücü  kesilir.

Marş basar ama motor çalışmaz.

Benim başıma gelende araç 90-100 dereceye ulaştığında stop ediyor soğuduğunda yeniden çalışıyor.

M111, M112, M113 kodlu Mercedes motorlarında kronik bir arıza. Ortalama sensör ömrü 100-150k.

Yeri Maf sensörünun altında şoför tarafında çok fena dar bir yerde. Üstüne birde LPG borusu gelmiş. Birde sağolsun önceki değişen gücünü denemiş galiba. Bir vida akşam ettirdi.

m5si836.jpg

 

83cl9pn.jpeg

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

başkamotorda boyları kısalmış olarak ölçmüştüm garip ama böyle 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan
Çağlar Bayur yazdı:

başkamotorda boyları kısalmış olarak ölçmüştüm garip ama böyle 

Fiziki olarak hiç fark yoktu. Kendim ölçmedim ama zamanla iç yapısı bozuluyor soğuk iken düşük direnç sıcak iken açık devre oluyormuş.

Çok gıcık bir arıza orta seritte yoğun trafikte 70-80 ile giderken stop ediyor . Cinnet geçiriyor insan:)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Furkan Avcı
×
×
  • Yeni Oluştur...